Shadowfield
Hei. Ole ystävällinen, ja kirjaudu sisään ottaaksesi sivun kaikista toiminnoista täyden hyödyn.

Join the forum, it's quick and easy

Shadowfield
Hei. Ole ystävällinen, ja kirjaudu sisään ottaaksesi sivun kaikista toiminnoista täyden hyödyn.
Shadowfield
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava)

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava) Empty Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava)

Viesti  Vierailija Pe Helmi 12, 2016 10:10 pm

RK-fani kun olen niin pitihän se ruveta kirjoittamaan tämmöistä. Watership-vuoren legenda: Luku 1. uusi vaara  oli jo pimeä yö Watership-vuorella, kun Isopää tuli ulos kolostaan. Se haisteli ilmaa ja ajatteli, mitä huomenna voisi tapahtua. Isopää, tai kanikielellä Thlayli oli käynyt taistelun Kenraali Ratamoa vastaan, kun Efrafalaiset hyökkäsivät. Taistelun seurauksena, Isopään korvat olivat riekaleina ja turkki oli arpia täynnä. ``pitäisikö herättää Pähkinä-rah ja muut?`` Isopää ajatteli. ``vaistoan vaaran`` Seuraavana aamuna kun kanit olivat aamu Silflaylla,Viikka aavisti jotain. ``tunnen että uusi vaara vaistoaa yhdyskuntaa`` hän sanoi. Pähkinä oli huolissaan. ``etkai vain tarkoita että meidän pitäisi taas lähteä etsimään uutta kotia?`` hän kysyi. ``en tietenkään, kuinka nyt ihmeessä?`` Viikka vastasi. ``mutta minkälainen se vaara on?`` Vatukka kysyi. ``en tiedä, mutta se saattaa olla toinen kaniyhdyskunta. Ei kuitenkaan Efrafa`` Viikka arveli. ``ehkä meidän pitäisi mennä tapaamaan Efrafan Kapteenia, Kohokkia, Pähkinä`` Isopää sanoi. ``hyvä idea, Kehaar saa tulla mukaamme`` Pähkinä päätti. ``mine tulla kyl mielelläni Pehkine-herre`` Kehaar vastasi. Niin Pähkinä aloitti matkan Efrafaan. Hänen mukaansa lähtivät Kehaarin lisäksi Rautatammi ja Voikukka. Tottakai Viikka, Isopää sekä Mustikkikin päättivät seurata Pähkinää. Efrafassa Kapteeni Kohokki piti juuri järjestystä. ``Herra Kapteeni, Herra Kapteeni! Pähkinä tulee!`` huusi eräs Efrafalainen. ``vai niin, mitäköhän asiaa Pähkinällä on minulle?`` Kohokki ajatteli. ``päivää, herra kapteeni Kohokki`` toivotti Pähkinä ystävälliseen tapaansa. ``päivää vaan, Pähkinä. Onko jokin ongelma?`` Kohokki kysyi Pähkinältä. ``itseasiassa kyllä Kapteeni. Viikka aavistaa, että joku muu kaniyhdyskunta hyökkää tänne, ette kuitenkaan te. Tiedätkö sinä muita yhdyskuntia?`` ``Frith sentään! Vai sillä tavalla. Taidan tietää erään yhdyskunnan tässä lähellä. Sen nimi on Kuunsirppi. Siellä kaniinit ovat melkein yhtä sotaisia kuin me Efrafalaiset ennen`` Kohokki selitti. ``kertoisitko meille herra Kapteeni vähän lisää tuosta Kuunsirppi-nimisestä yhdyskunnasta?`` Rautatammi pyysi. ``olkoon menneeksi. Kuunsirppi on synkkä yhdyskunta. Väitetään että se oli ennen paratiisi, mutta nykyisin se on aikamoinen kuolemankuoppa. Siellä on erittäin ankarat säännöt. Kukaan ei saa poistua kertaakaan ulos syömään tai nauttimaan kauniista päivästä. Ylikaniini on nimeltään Orjantappura, hän on melkein yhtä murhanhimoinen kuin Ratamo`` Kohokki kertoi. ``revitäänkö sielläkin korvat irti, jos ei tottele sääntöjä?`` Voikukka kysyi. ``ei, vielä pahempaa. Siellä tapetaan kani heti, jos on rikkonut yhdyskunnan sääntöjä.`` ``meidän pitäisi mennä puhumaan ylikaniinille, Orjantappuralle`` Pähkinä sanoi. ``ei se auta. Et selviäisi siitä Pähkinä, vaikka sinulla olisikin mukana Isopää ja muut vahvat kaniinit`` Kohokki vastasi. ``mine voida lentte sinne, jos tää samperin sää ei täst pahene. Sitte opetan sil Orjantappural vähä järkee`` Kehaar uhosi. ``Kehaar voi auttaa meitä`` Pähkinä lupasi. ``onnea matkaan`` Kohokki toivotti. ``siunatkoon Frith kansaasi`` ``siunatkoon Frith Efrafaa myöskin`` Pähkinä toivotti takaisin. Jatkuu...


Viimeinen muokkaaja, Viikkafan1 pvm La Toukokuu 28, 2016 11:11 am, muokattu 2 kertaa

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava) Empty Vs: Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava)

Viesti  Varjokani Pe Helmi 12, 2016 10:21 pm

Wau. Sanon vaan wau. Ihana tarinankerrontaa, ja ihanasti olet vanginnut hahmojen luonteen ja säilyttänyt hahmot alkuperäisinä. Haluan ehdottomasti lukea lisää. :-D 10/10
Varjokani
Varjokani
Main Coder
Main Coder

Posts : 751
Liittymispäivä : 20.08.2015

Ropehahmo
Nimi: Räävis
Laji: Niekka

http://shadowfield.my-rpg.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava) Empty Vs: Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava)

Viesti  Vierailija Pe Helmi 12, 2016 10:23 pm

ole hyvä, kaiffari Smile heh, yritän muistuttaa Richard Adamsia Very Happy luvut 2 ja 3 laitan myöskin tänään. luvun 4 teen huomenna.

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava) Empty Watership-vuoren legenda: Luku 2. Vaarallinen tehtävä

Viesti  Vierailija Pe Helmi 12, 2016 10:26 pm

Pähkinä ja muut suuntasivat kohti Kuunsirpin yhdyskuntaa, jota johtaa rautaisella otteella Orjantappura-niminen kaniini. Isopää, joka oli kerran liittynyt myös Efrafaan, vapauttaakseen Kanit sieltä, päätti itse mennä Kuunsirpin yhdyskuntaan. ``tiedän että se on vaarallinen tehtävä, mutta niinhän Efrafaan meneminenkin oli silloin joskus kauan sitten`` Isopää sanoi. ``minä tulen kuitenkin mukaasi. Neuvottelen Orjantappuran kanssa`` Pähkinä päätti. ``hyvä idea`` Vatukka vastasi. Kuunsirppi oli suuri yhdyskunta. Se oli vuori, ihankuin Watershipkin, mutta vuoressa oli kolo. Orjantappura taas oli suuri, tummanharmaa kani, jolla oli terävät kynnet ja ilkeän näköiset silmät, vähän samannäköinen kuin Kenraali Ratamo, mutta paljon suurempi. Kaniinit vaikuttivat surullisen näköisiltä, johtuen tietysti yhdyskunnan kovasta kurista. Pähkinä meni Orjantappuran koloon. ``Hraka, taasko näitä tunkeilijoita? Pensashanhikki, mene katsomaan kuka tuo tulija on`` Orjantappura käski. ``kuka sinä olet?`` Pähkinä kysyi, kun huomasi Pensashanhikin. ``olen Pensashanhikki Kuunsirpin yhdyskunnasta. Olette ilmeisesti tulleet tapaamaan ylikaniiniamme Orjantappuraa`` vastasi Pensashanhikki. ``kyllä. Voisitteko neuvoa tien? Tässä kolossa ei oikein näe mitään`` Pähkinä pyysi. ``seuratkaa vain minua`` Pensashanhikki opasti. Viimein he löysivät Orjantappuran luo. ``kuka sinä olet?`` Orjantappura kysyi. ``olen Pähkinä-rah Watershipin yhdyskunnasta`` Pähkinä vastasi. ``kukas tuo toinen on?`` Orjantappura kysyi taas. ``nimeni on Isopää, Pähkinän ystävä`` Isopää esitteli. ``vai niin. Minkä takia tulitte tänne?`` Orjantappura tiedusteli. ``no, kuulimme että täällä yhdyskunnassa kaniinit eivät oikein viihdy. Haluan neuvotella kanssasi. Haluaisitteko liittyä meidän yhdyskuntaamme? Saisitte elää vapaasti, sillä Elilit eivät löydä teitä sieltä`` Pähkinä kertoi. ``valitettavasti en suostu. Tämä on minun yhdyskuntani ja täällä on minun sääntöni`` Orjantappura vastasi. ``no jos ette suostu, niin kyllä minä olen ainakin valmis tekemään teistä selv...`` juuri kun Isopää oli saanut lauseensa loppuun, Kehaar lensi heidän luokseen. ``Kaverit, elkää hättäilkö, mine, Kehaar hoidella tuo kani`` hän huusi. ``kuka tuo pahuksen lokki on?`` Orjantappura kysyi. ``hän on ystävämme`` Isopää kertoi. ``te olette näköjään tulleet tänne sotimaan minun kanssani. Pensashanhikki, komenna muut kanit tänne. Saartakaa nuo tunkeilijat ja tappakaa jos pystytte`` Orjantappura käski. Juuri silloin tuli paljon kaniineja saartamaan Pähkinän ja muut. Mutta Kehaar syöksyi kanien kimppuun. ``onneksi meillä on Kehaar mukanamme`` Isopää sanoi helpottuneena, kun kanit pinkaisivat juoksuun. ``olen samaa mieltä`` Pähkinä vastasi. Jatkuu...

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava) Empty Vs: Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava)

Viesti  Varjokani Pe Helmi 12, 2016 10:33 pm

Jesh! Toimintaa! :-D
Ja tuo Kuunsirppihän vaikuttaa kivalta paikalta. Okei jotenkin tykästyin Efrafaan kun siellä "kuri ja järjestys ja isoveli eikun siis neuvosto valvoo jokaista hengenvetoa". Jostain syystä kyllä vähän vartijoiden puute sai mut tukehtumaan nauruun. XD

Isopää: ti-ti-ti-di-ti-di tralllallaa *kävelee sisään ylikanin koloon*
afro 

*kukaan ei huomaa mitään*

Minä: Ahahhawhwhahahah. XD
Varjokani
Varjokani
Main Coder
Main Coder

Posts : 751
Liittymispäivä : 20.08.2015

Ropehahmo
Nimi: Räävis
Laji: Niekka

http://shadowfield.my-rpg.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava) Empty Vs: Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava)

Viesti  Vierailija Pe Helmi 12, 2016 10:35 pm

okei Very Happy luku 3 se vasta jännä onkin. laitan sen vielä

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava) Empty Luku 3. Kokous

Viesti  Vierailija Pe Helmi 12, 2016 10:39 pm

Kun kaniinit olivat päässeet pakoon Orjantappuran joukkoja Kehaarin avustuksella, he palasivat takaisin Watership-vuorelle. ``minä aion pitää kokouksen`` ilmoitti Pähkinä. ``kokous koskee sotaamme Orjantappuran yhdyskuntaa vastaan.`` Kun kokous alkoi, piti Isopää pienen puheen ennen Pähkinän puhetta: ``arvoisat kaniinit! Minä, Thlayli, olen päättänyt tapella Orjantappuraa vastaan. Vaikka taistelu päättyisikin tappioon, meillä ei ole mitään menetettävää. Taistelustani maan alla, silloin aikoja sitten Ratamon kanssa, en ole koskaan halunnut puhua, mutta nyt haluan puhua siitä. Sain nämä arvet ja repaleiset korvat Ratamolta, mutta Orjantappuralta en saisi edes veristä naarmua käpälääni. Vannon sen! Olen puhunut.`` Kun Isopää oli puhunut, piti Pähkinä puheen: ``kiitos Isopää, vanha ystäväni, noista urheista sanoistasi. Minä olen suunnitellut, että lähden Kehaarin kanssa vartioimaan Kuunsirpin yhdyskuntaa. En aio ottaa muita mukaan, en edes Viikkaa, koska haluan suojella teitä kaikkia. Orjantappura ei tule voittamaan meitä. Me selviämme!`` Kun Pähkinä lopetti puheensa, alkoivat muut kanit suunnitella, miten he voisivat auttaa Pähkinää kukistamaan Kuunsirpin yhdyskunta. ``minä ehdotan, että harhautamme Orjantappuraa`` Vatukka sanoi. `` ``kuulostaa hyvältä idealta. Harmi, etten pysty ennustamaan mitä siinä käy. Jos näkisin vaikka enneunen`` Viikka vastasi. ``minä olen kyllä sitä mieltä, ettemme voi puuttua tähän tilanteeseen. Annetaan Pähkinän hoitaa homma`` Rautatammi sanoi. ``osaan näköjään kerrankin vakavoitua. Olen samaa mieltä Rautatammen kanssa`` Sinikello sanoi. ``Kautta Inlen mustan kaniinin! Frithin kukkulat! Kyllä minä ainakin osaan varoa sitä Hrakan Orjantappuraa`` Maitiainen vastasi. ``mite sine sanoa herre Maitiaine, kylä mine ja Pehkine osataa vakoila sit Orjantappuraa`` Kehaar vastasi. ``nokka kiinni, pahuksen räkyttävä lintu!`` Maitiainen hermostui. `` no niin, rauhoitutaanpa nyt! Parempi että Pähkinä-rah menee Kehaarin kanssa vakoilemaan Kuunsirppiä. Emme mielellämme lähde sinne tapettavaksi, vai mitä toverit?`` Isopää kysyi. ``niin!`` huusivat muut. ``jos joudun taisteluun, syön ainakin viimeisen porkkanani, tapasi El-ahrairahin sanoa aina Kanivilille`` sanoi Voikukka. ``porkkanasta puheenollen, minulla on nälkä`` Liutti vastasi. ``tosiaan, emme ole etsineetkään tänään ruokaa`` Hyzenthlay vastasi. ``Mustikki taisi mennä tänä aamuna ruokaa etsimään. Häntä ei ole näkynyt kokopäivänä`` Isopää sanoi. ``Mustikki on löydettävä!`` Pähkinä päätti. ``tulkaa toverit, syödä ehdimme myöhemmin. Pääasia on se, että löydämme ystävämme elossa`` Jatkuu...

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava) Empty Vs: Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava)

Viesti  Varjokani Pe Helmi 12, 2016 10:46 pm

Hui. Mustikki kadoksissa. Nyt menee jännäksi. (OnO) Toivon että se löydetään elossa ja kunnossa. Okei jostain syystä en tiedä uskallanko mennä nukkumaan. Luultavasti näen WSD/RK aiheisia unia pitkästä aikaa. Odotan innolla jatkoa. Oikeesti sanoinkin sulle jo twitterissä mutta oot tosi lahjakas kirjoittaja ja tykkään. Razz Odotan innolla miten Pähkinä selvijää vakoilutehtävästä. ;-)
Varjokani
Varjokani
Main Coder
Main Coder

Posts : 751
Liittymispäivä : 20.08.2015

Ropehahmo
Nimi: Räävis
Laji: Niekka

http://shadowfield.my-rpg.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava) Empty Vs: Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava)

Viesti  Vierailija Pe Helmi 12, 2016 10:48 pm

kiitoksia! :3 älä huoli, kyllä Mustikki selviää.

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava) Empty Vs: Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava)

Viesti  Vierailija Pe Helmi 12, 2016 10:49 pm

joten nuku vain ihan rauhassa Smile

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava) Empty Luku 4. Mustikki löytyy

Viesti  Vierailija La Helmi 13, 2016 9:32 am

Viimeksi Pähkinä ja muut huomasivat Mustikin olevan kadonnut, kun tämä oli etsinyt ruokaa. Nyt he suuntasivat läpi synkän metsän. ``minua pelottaa`` vapisi Liutti. ``älä pelkää, ystävä. Minuakin vähän pelottaa`` Viikka lohdutti. ``miten pitkään me oikein kuljemme tämän pimeän metsän läpi, Pähkinä-rah?`` Isopää kysyi. ``ainakin niin kauan kunnes Mustikki löytyy. Frith häntä siunatkoon`` vastasi Pähkinä. ``mine nähdä jotain tuolla. Oon varma et se on kani`` Kehaar kertoi. ``se voi olla Mustikki. Eteenpäin`` käski Pähkinä kaneja. Kun kanit löysivät kanin, he huomasivat sen olevan haavoittunut. ``Mustikki, oletko se sinä?`` kysyi Pähkinä. ``olen`` vastasi Mustikki heikolla äänellä. ``mitä on käynyt?`` kysyi Isopää. ``kolme kania tuli ja he uhkasivat viedä minut Orjantappuran luo. Tönäisin yhden maahan, mutta sitten ne hyökkäsivät kimppuuni ja raatelivat minut tähän kuntoon`` Mustikki kertoi kyynel silmässään. ``älä huoli. Kyllä sinä selviät. Viemme sinut Watershipin yhdyskuntaan turvaan`` Pähkinä lohdutti. ``kiitos, herra Pähkinä`` Mustikki kiitti. ``Hraka! Hakkaan kaikki Kuunsirpin yhdyskunnan kanit yksi kerrallaan, jos he vielä satuttavat ystäviäni!`` Isopää uhosi. ``rauhoitu, Thlayli. Väkivalta ei ole oikea ratkaisu. Meidän pitää olla sovussa Kuunsirpin kanien kanssa. En halua turhaa verenvuodatusta`` Pähkinä sanoi. Viimein kanit pääsivät Watershipiin Mustikki mukanaan. Mutta kanit eivät aavistaneetkaan että Kuunsirpin ylikaniini, Orjantappura punoi ilkeitä juoniaan Pähkinää ja muita vastaan. Jatkuu...  juu, tästä tuli aika lyhyt tarina, kun en keksinyt uusia juonenkäänteitä, mutta toivottavasti pidätte.

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava) Empty Luku 5. vartiointiretki

Viesti  Vierailija La Helmi 13, 2016 2:12 pm

``minä lähden nyt vartioimaan Kehaarin kanssa Kuunsirpin yhdyskuntaa, odottakaa täällä paluutani`` sanoi Pähkinä seuraavana päivänä. ``ole varovainen, veli`` Viikka sanoi. ``olen varovainen, älä ole huolissasi Viikka. Muistatko kauan sitten kun lähdin salaa Nuthangerin farmille hakemaan kaneja laumaamme? Sinä et halunnut minun menevän sinne ja olit oikeassa miksi: sain ihmiseltä mustan kiven jalkaani ja loukkaannuin. Mutta kun minulla on Kehaar mukanani, Orjantappurasta on tuskin minulle mitään vaaraa`` Pähkinä vastasi. ``olisi mukavaa lähteä ja antaa Orjantappuraa vähän selkään. Mutta jos sinä et kerta halua sitä niin jään tänne`` Isopää sanoi. ``en haluakkaan`` vastasi Pähkinä. ``näkemiin, tapaamme ehkä illalla`` päästyään Kuunsirpin yhdyskuntaan, Pähkinä meni piiloon pensaaseen. Sitten hän sanoi Kehaarille: ``Kehaar, mene sinä katsomaan onko missään Elileitä näkyvillä, esim. Hombaa (kanikieltä, tarkoittaa kettua). Silloin meillä olisi tilaisuus kukistaa Kuunsirpin yhdyskunta`` ``mine tehdä kuten haluat, herre Pehkine`` Kehaar vastasi ja lähti lentoon. Pähkinällä oli sama suunnitelma kuin silloin Efrafalaisten ja Watershipiläisten taistelussa: houkuttaa Elil vihollisten ylikaniinin kimppuun. ``Orjantappura-herra, Orjantappura-herra`` huusi Pensashanhikki. ``no mitä nyt taas?`` kysyi Orjantappura vihaisena. ``Orjantappura-herra, näin ilmeisesti jonkin suuren linnun taivaalla`` Pensashanhikki kertoi. ``suuren linnun? Se on varmaan se Hrakan lokki`` Orjantappura ajatteli. ``menkää ottamaan selvää, onko vihollisia lähellä. Ota mukaasi Kesäheinä ja Ketohanhikki. Heti!`` huusi Orjantappura. ``siel näyttää oleva tarkkailu reissu menos. Mine pitä olla varovainen`` Kehaar ajatteli. Ketohanhikki ja Kesäheinä saapuivatkin paikkaan, jossa Pähkinä oli piilossa. ``haistan että täällä on toinenkin kani`` sanoi Kesäheinä. ``niin minäkin. Saattaa olla ansa, varokaa`` vastasi Ketohanhikki. ``jos se on ansa niin kyllä me pärjäämme. Ansat eivät ainakaan minua pelota`` Pensashanhikki sanoi. ``ei kyllä meitäkään`` sanoivat Kesäheinä ja Ketohanhikki yhteen ääneen. ``Kiitos Frithin, onneksi he eivät löytäneet minua`` Pähkinä ajatteli helpottuneena. ``Pehkine!!!! ollakko sine vielä siel!!!!`` huusi Kehaar korkealta ilmasta. ``Kehaar!!!! minulla ei ole hätää!!!`` huusi Pähkinä takaisin. ``palaa Watershipiin ja mene kertomaan viesti Isopäälle ja muille!`` hän pyysi. ``mielelläni, herre`` vastasi Kehaar ja lensi Watershipille. Samaan aikaan Kuunsirpin yhdyskunnassa, oli Orjantappura raivoissaan alaisilleen. ``typerykset! Jos te kerta haistoitte toisen kaniinin, niin miksi ette menneet pensaaseen ja surmanneet häntä? Pelkurit!!!`` hän huusi. ``tuota, herra...`` yritti Pensashanhikki sanoa. ``Pensashanhikki, olet ollut todella luotettava kani, mutta minun on pakko päästä sinusta eroon. Vartijat, tuomitkaa hänet kuolemaan!!`` huusi Orjantappura. ``mutta hyvä herra, voin selittää kaiken`` yritti Pensashanhikki. ``ei mitään selityksiä!!! hyvästi!!!!`` Orjantappura huusi. Kuului vain tuskanhuuto ja sitten olikin kuoleman hiljaista. Jatkuu...   joo, tein vähän synkän lopun tälle.

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava) Empty Luku 6. Hyzenthlayn ikävä

Viesti  Vierailija La Helmi 13, 2016 2:50 pm

Kehaar tuli ilmoittamaan viestiä Pähkinästä Watershipille. ``hän olla kunnos, ei olla mitään hätä hänel`` Kehaar kertoi. ``minä kaipaan häntä`` sanoi Hyzenthlay. ``niin minäkin`` sanoi Viikka. ``ja minä`` sanoi Isopää. ``minä myös`` sanoi Rautatammi. ``me kaikki kaipaamme häntä`` Hopea sanoi. ``Watership tuntuu vielä turvallisemmalta paikalta, kun Pähkinä-rah on täällä.`` ``miten muuten sinun ja Pähkinän poikaset voivat?`` kysyi Vatukka Hyzenthlaylta. ``hyvin. He ovat juuri nukkumassa päiväunia`` Hyzenthlay vastasi ja meni takaisin koloonsa poikasten luo. Hyzenthlay itki hiukan, sitten hän lauloi näin: ``voi, minua kaniraukkaa, kun ei puolisoni tule kotiin, voi minua kaniraukkaa, kun ei puolisoni tule kotiin. Häntä kaipaan, häntä odotan. Kun latvassa laulaa lintu, niin tiedän, se visertää näin: on puolisosi kohta turvassa, eikä kuollut ollenkaan. Mä häntä odotan, jo kaivaten, sydämmeni sykkii rinnassa ja kyynel karkaa pois, minun silmästä.`` Isopää kuuli Hyzenthlayn surullisen laulun ja meni hänen koloonsa lohduttamaan. ``älä sure rakas ystävä. Kyllä Pähkinä palaa kotiin elossa. Kehaarhan sanoi ettei hänellä ole mitään hätää.`` ``tiedän, mutta silti minua pelottaa`` Hyzenthlay vastasi. ``älä pelkää. Minä olen turvanasi. Usko minua, hän tulee aivan varmasti kotiin`` Isopää lohdutti. ``aivan varmasti?`` kysyi Hyzenthlay kyynel silmässään. ``kyllä, minä uskon niin`` Isopää sanoi. Sitten kuului ääni: ``hei, olen kotona!!!`` se oli Pähkinä. ``Pähkinä! Sinä olet elossa`` huusi Hyzenthlay ilahtuneena. ``totta kai olen. Kehaarhan kertoi sinulle`` Pähkinä sanoi. ``niin kertoi, mutta en uskonut sitä.`` ``miten poikaset voivat?`` kysyi Pähkinä. ``hyvin`` vastasi Hyzenthlay. Jatkuu...  taas vähän lyhyt tarina. tuon laulun tein siksi koska siinä kirjassakin Hyzenthlay lauloi sitä jotakin laulua. sitten tuo Isopään lohdutus tuli mieleen, kun Isopää ja Hyzenthlay on kavereita ja minä luulin kerran että Isopää ja Hyzenthlay olisivat vähän pihkassa toisiinsa Laughing

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava) Empty Vs: Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava)

Viesti  Varjokani La Helmi 13, 2016 6:49 pm

Kääk. Ratamo-Junior.. Okei Orjantappura alkaa aiheuttamaan mussa samoja tunteita kuin Ratamo. :/
Varjokani
Varjokani
Main Coder
Main Coder

Posts : 751
Liittymispäivä : 20.08.2015

Ropehahmo
Nimi: Räävis
Laji: Niekka

http://shadowfield.my-rpg.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava) Empty Vs: Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava)

Viesti  Vierailija La Helmi 13, 2016 6:50 pm

juu, Orjantappura on Ratamon, Hougenin ja Akakabuton risteytys  Laughing

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava) Empty Vs: Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava)

Viesti  Vierailija La Helmi 13, 2016 6:52 pm

kummastuttaa kyllä miksi Orjantappura pyysi Pensashanhikin teloitettavasti, mutta ei Ketohanhikkia ja Kesäheinää, vaikka hekin olivat samassa juonessa mukana eivätkä onnistuneet XD ehkä keksin sille jonkun syyn

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava) Empty Vs: Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava)

Viesti  Varjokani La Helmi 13, 2016 6:56 pm

Tjaa. Ehkä tämä vain tajuaa ajoissa sen mitä Ratamo ei tajunnut, ja mitä Ratamo myöhemmin katui. Jos erottaa liikaa owslan kapteeneja virasta ei enää miesvoima riitä järjestyksen ylläpitoon. Ja mitä iloa pelottavasta esimerkistä on jossei ole ketään joka näkee sen ja joka pelkää joutuvansa seuraavaksi. Tai niin minä sen ainakin epäilen olevan.
Varjokani
Varjokani
Main Coder
Main Coder

Posts : 751
Liittymispäivä : 20.08.2015

Ropehahmo
Nimi: Räävis
Laji: Niekka

http://shadowfield.my-rpg.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava) Empty Vs: Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava)

Viesti  Vierailija La Helmi 13, 2016 6:57 pm

juu, Orjantappura toimii oikeastaan samalla tavalla kun GDWn Hougen: tappaa alaisiaan jotka epäonnistuvat ja aiheuttaa pelkoa kätyreissään.

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava) Empty Vs: Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava)

Viesti  Varjokani La Helmi 13, 2016 7:10 pm

Kummatkin sellasia jotka aiheuttaa mussa lähinnä pelkoa ja halun luikkia piiloon. Mutta Ruohometsäläisillä on kyllä tosi huono tuuri naapurien suhteen. Aina siellä naapurissa joku joka haluaa Pähkinän ja Isopään ja Viikan hengiltä.
Varjokani
Varjokani
Main Coder
Main Coder

Posts : 751
Liittymispäivä : 20.08.2015

Ropehahmo
Nimi: Räävis
Laji: Niekka

http://shadowfield.my-rpg.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava) Empty Vs: Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava)

Viesti  Vierailija La Helmi 13, 2016 7:12 pm

niinpä, voi raukkoja. ei ole helppoa kaneillakaan niinkuin ei koirillakaan (esim. GNGssä on ne karhut häiritsemässä). mutta kyllä mä tälle tarinalle keksin onnellisen lopun.

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava) Empty Luku 7. Kertomus Orjantappurasta

Viesti  Vierailija Su Helmi 14, 2016 9:57 am

Pähkinä oli pitkään halunnut tietää, miten Orjantappurasta oli tullut sellainen kun oli. Kenraali Ratamohan oli menettänyt vanhempansa Elilin takia, häntä oli pidetty häkissä ja surmannut kilpailijansa tullakseen Efrafan ylikaniiniksi. Niinpä Pähkinä lähti Efrafaan, Kohokin puheille. ``Pähkinä-rah, mitä asiaa sinulla on?`` kysyi Kohokki kun Pähkinä oli perillä. ``herra Kohokki, minä haluaisin tietää lisää Orjantappurasta. Miksi hän on niin julma?`` Pähkinä vastasi. ``no jaa, en ole tainnut kertoa sinulle että hän on Kenraali Ratamon perillinen`` Kohokki sanoi. ``mitä? Oliko Ratamolla perillinen?`` ``kyllä`` Kohokki vastasi. ``se selittääkin miksi hän on niin julma`` Pähkinä mietti. ``minäpä kerron sinulle Orjantappurasta. Hän syntyi pimeänä talvi-iltana, jolloin metsästäjät olivat liikkeellä. Orjantappuran äiti ei tiennyt tästä mitään, joten hän lähti etsimään ruokaa. Kuitenkin hän joutui ihmisen virittämään ansaan ja kuristui hengiltä. Tätä ei Orjantappura tiennyt, mutta hän sai unessa myöhemmin viestin mustalta kanilta, että hänen äitinsä oli kuollut. Tästä järkyttyneenä oli Orjantappura päättänyt kostaa ihmisille jo ihan pienenä kaninpoikasena ja hän lähti pois pesästään. Kasvettuaan, Orjantappura kohtasi Pensashanhikin, Kesäheinän ja Ketohanhikin ja päätti että he perustaisivat yhdyskunnan nimeltä Kuunsirppi. Yhdyskunnassa asui kaneja jo ennen Kuunsirpin valmistumista, joten kanien oli pakko antautua Orjantappuralle. Kuunsirppi oli kerran ollut paratiisi, kuten sanoin aiemmin, mutta Orjantappuran tultua sen ylikaniiniksi, se oli pelkkä kuolemankuoppa ja täynnä surullisia kaneja. Orjantappura oli ylpeä siitä että häntä kuunneltiin ja hän määräsi Pensashanhikin upseerikseen, huolehtimaan järjestyksestä. Orjantappura ei koskaan puhunut Ratamosta, vaikka olikin tämän perillinen. Muuta en hänestä tiedäkkään, kuulin tämän eräältä kulkijalta`` Kohokki kertoi. ``minun on kerrottava tämä Isopäälle ja muille. Heidän on tiedettävä, miksi Orjantappura on kuin Ratamo`` Pähkinä sanoi. ``kerro vain`` Kohokki vastasi. ``pitäköön Frith teidät kaikki turvassa`` ``samoin`` Pähkinä vastasi. Kuunsirpissä oltiin pelon vallassa, koska Orjantappura oli määrännyt kaikki tottelemattomat kaniinit tuomittavaksi kuolemaan. Kaikki pelkäsivät että heille kävisi samoin kuin Pensashanhikillekkin oli käynyt. ``Ketohanhikki ja Kesäheinä. Annan teille vielä mahdollisuuden. Pensashanhikki oli rikkonut kaikki mahdollisuutensa, nyt teidän on jatkettava hänen työtään`` määräsi Orjantappura. ``selvä, herra!`` huusivat Ketohanhikki ja Kesäheinä. ``ja jos te epäonnistutte, siitä seuraa kuolemanrangaistus`` ``se-selvä, herra ylikaniini`` sanoivat Ketohanhikki ja Kesäheinä vapisten pelosta. Samaan aikaan Watershipillä, oli Pähkinä kertonut kaiken Orjantappurasta muille. ``olipahan aikamoinen tarina`` sanoi Isopää. ``vai että Ratamon perillinen. Meidän on jotenkin kyllä päästävä hänestä eroon`` ``malta vielä, Thlayli. Ehkä Vatukka keksii vielä jotain`` Pähkinä sanoi. ``juu, ehkä minä jotain keksin. Yritän ainakin`` Vatukka vastasi. ``toivottavasti keksimme jotain`` Viikka sanoi. ``älä huoli, kyllä me selviämme`` lohdutti Pähkinä. ``toivottavasti tästä ei tule uutta taistelua`` sanoi Mustikki. ``minä pidän huolen että tämä riita selvitetään ilman väkivaltaa`` vastasi Pähkinä. Orjantappuran joukot olivat juuri kulkemassa kohti Watershipiä. Kehaar tarkkaili heitä ylhäältä. ``voi ei, he mennä juuri kamujen kotipaikal! Täst ei hyvä seuraa`` Kehaar sanoi kauhuissaan. ``mine heti mennä kertoo herre Pehkinelle tilanteest`` ``mitä, Orjantappuran kaniinit tulevat tänne?`` Isopää kysyi hämmästyneenä. ``niin, mine nähdä he tulevat tänne`` Kehaar kertoi. ``tästä ei hyvää seuraa`` Rautatammi valitti. Jatkuu...

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava) Empty Luku 8. Isopää vaarassa

Viesti  Vierailija Su Helmi 14, 2016 1:33 pm

``voi, niitä on todellakin noin monta!`` huusi Viikka pelästyneenä. ``tulkoon vain tänne. Minä olen valmis hyökkäämään ensimmäisenä`` Isopää sanoi ja oli juuri ryntäämässä alas, mutta Pähkinä meni väliin. ``ei, etkö muista mitä sanoin? En halua turhaa verenvuodatusta. Sinun on pysyttävä täällä`` Pähkinä käski. ``pyh, sinä se et ajattelee muuta kuin rauhaa`` tuhahti Isopään ja tönäisi Pähkinän pois edestään. ``älä mene!!!! tapatat itsesi!!!!`` huusi Hopea ystävänsä perään, mutta Isopää ei kuunnellut. ``Isope!!! elä mene!!! kaveri!!!`` yritti Kehaarkin huutaa, mutta turhaan. ``häntä ei voi enää estää`` Vatukka sanoi. ``menköön vain, jos kieltoni ei auta. Kunhan selviää elossa`` Pähkinä vastasi. Vartijat huomasivat heti Isopään. ``perään! Tuo on se kirottu tupsupää. Viedään hänet elossa Orjantappuralle. Hän saa päättää jääkö hän vangiksi vai surmataanko hänet`` sanoi eräs Kuunsirpin kani. Isopää juoksi, minkä jaloistaan pääsi. Lopulta hän oli uuvuksissa. Thlayli! Älä luovuta! Taistele niitä vastaan!! se ajatteli. Kuunsirpin kaniinit löysivät hänet ja kävivät kimppuun. Isopää yritti potkia heidät pois kimpustaan, mutta kaniinit veivät hänet Kuunsirpin yhdyskuntaan. Watershipillä kanit alkoivat olla huolissaan. ``entä jos he ovat ehtineet tappaa hänet?`` kysyi Voikukka huolestuneena. ``ei, älä sano noin`` sanoi Hyzenthlay itku kurkussa. ``Thlayli ei niin helposti kuole. Se on nähty monta kertaa`` Pähkinä lohdutti. Kuunsirpin yhdyskunnassa Isopää makasi maassa tajuttomana, kun kaniinit kertoivat hänestä Orjantappuralle. ``vai niin, hän saa jäädä vangiksi. Jos hän ei tottele käskyjämme, hänet surmataan armotta`` Orjantappura päätti. ``hän on aika voimakas, en usko että häntä voisi tappaa`` epäröi eräs kaniini. Myöhemmin Isopää virkosi. ``missä olen? Ei tämä näytä Watershipiltä... aivan! Olen Kuunsirpin yhdyskunnassa. Olen näköjään loukkaantunut.`` Isopää yritti kävellä, mutta jalkaan särki kauheasti. ``Hraka, miten pääsen täältä, jos en voi kävellä? Frith, auta minua`` Isopää rukoili. Silloin kaksi kaniinia tuli hänen luokseen. ``miten voit?`` kysyi eräs kani ystävällisellä äänellä. ``mitä, oletteko te kilttejä minulle? Autatteko minut pois täältä?`` Isopää kysyi. ``ehkä, en viihdy täällä. Täällä on hirvittävää`` vastasi kani. ``nimeni on muuten Lehdokki`` ``kuka tuo toinen on?`` Isopää kysyi. ``hän on ystäväni, nimeltä Vahvero`` vastasi Lehdokki. ``minäkään en viihdy täällä. On pakko totella tuota ilkeää Orjantappuraa. Hän uhkaa meitä kuolemalla, jos emme tottele`` sanoi Vahvero. ``tämä oli ennen ollut kaunis paikka. Täällä kasvoi puita ja kukkia, linnut lauloivat ja perhoset lensivät. Kaniinit saivat elää rauhassa. Minä synnyin ja kasvoin täällä. Myös Vahvero syntyi täällä. Olemme olleet lapsuudesta asti ystäviä. Mutta sitten kun tuli Orjantappura, hän perusti tänne Kuunsirpin yhdyskunnan. Siitä päivästä lähtien olen itkenyt ja rukoillut että Frith pelastaisi meidät tästä pahasta paikasta`` kertoi Lehdokki. ``vai niin, oletteko koskaan kuulleet Kenraali Ratamosta?`` Isopää kysyi. ``hän oli samallainen ylikaniini kuin Orjantappura`` ``kyllä olemme`` vastasivat Vahvero ja Lehdokki. ``isäni ja äitini kertoivat hänestä hurjia juttuja`` Vahvero kertoi. ``tiedättekö että Orjantappura on Ratamon perillinen?`` Isopää kysyi. ``ei, emme tienneet`` vastasi Lehdokki. ``meidän on päästävä täältä jotenkin. Minä olen muuten Isopää, tulen Watershipin yhdyskunnasta, jossa saa elää rauhallista elämää. Sinne eivät Elilit löydä`` Isopää kertoi. ``tulemme mielellämme mukaasi, Isopää`` Vahvero sanoi. ``hyvä, voimme paeta illalla kun vartijat ja Orjantappura nukkuvat`` Isopää päätti. ``tehdään niin`` vastasivat Lehdokki ja Vahvero. Illalla kun vartijat ja Orjantappura nukkuivat, lähti Isopää matkaan mukanaan Lehdokki ja Vahvero, uudet ystävänsä. Yhtäkkiä eräs vartija heräsi ja huomasi pakolaiset. ``hei, ylikaniini, täällä on pakolaisia!`` vartija huusi. Orjantappura heräsi. ``mitä Frithiä tämä on olevinaan. Se Hrakan tupsupää. Minä kyllä sokeutan hänet`` hän huusi raivoissaan. `` voi ei, Isopää, he huomasivat meidät`` huusi Lehdokki kauhuissaan. ``älkää pelätkö, karataan äkkiä`` Isopää sanoi. Juuri kun vartijat tulivat paikkaan, josta pakolaiset karkasivat, he eivät nähneet enää mitään. ``Hraka! He kerkisivät livistää kynsistämme`` eräs vartijoista sanoi. ``voi Inle! Jos et pian etsi heitä, kuolet`` raivostui Orjantappura. ``selvä, minä menen etsimään heidät`` lupasi vartija ja lähti. Jatkuu...

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava) Empty Luku 9. uudet ystävät

Viesti  Vierailija Su Helmi 14, 2016 3:41 pm

Isopää pääsi Vahveron ja Lehdokin kanssa Watershipiin. Pähkinä tuli katsomaan keitä uudet tulokkaat olivat ja sanoi: ``voi noita raukkoja, näyttävät nälkäisiltä`` ``niin, emme saaneet paljon ruokaa Kuunsirpin yhdyskunnassa`` sanoi Lehdokki. ``siellä on niin paljon kaniineja, että ruokaa ei riitä kaikille. Kohta siellä on jäljellä vain kanin luurankoja`` sanoi Vahvero surullisena. ``Frith sentään! Ketkä sitten syövät?`` Pähkinä kysyi. ``vain vartijat, upseerit ja ylikaniini saavat paljon ruokaa`` Vahvero vastasi. ``kamalaa!`` Pähkinä sanoi järkyttyneenä. ``täällä saatte niin paljon Flayrahia kun haluatte, vaikka meidän täytyykin mennä välillä varastamaan sitä farmilta`` ``farmilta? Ihmisten tilaltako?`` kysyi Lehdokki. ``kyllä`` Isopää vastasi. ``en tiedä uskallammeko. Se saattaa olla vaarallista`` sanoi Vahvero. ``voitte te jäädä tänne. Minä meinasin kerran kuolla siellä, mutta selvisin kuitenkin`` Pähkinä kertoi. Viikka ja Vatukka tulivat katsomaan tulokkaita. ``keitä olette?`` kysyi Vatukka. ``minä olen Vahvero`` vastasi Vahvero. ``minä olen Lehdokki`` vastasi Lehdokki. ``olemme pakolaisia. Pakenimme Kuunsirpistä illalla Isopään avulla. Siellä oli niin kurjat oltavat.`` ``Isopää, olit rohkea kun toit heidät tänne`` Viikka sanoi. ``no, oli pakko lähteä heidän kanssaan`` vastasi Isopää. Kehaar lensi paikalle. ``hyve Isope, sine selvisit. Keitä nuo olla?`` hän kysyi. ``he ovat uusia ystäviämme, Vahvero ja Lehdokki`` kertoi Isopää. ``hyve että pääsitte pois sielt Kuunsirpist, se olla hirvee paikka kaneille`` Kehaar sanoi. Samaan aikaan vartija palasi takaisin Kuunsirppiin. ``minä en enää nähnyt heitä. He harhauttivat minut`` hän kertoi. ``sinä surkimus! Nyt kyllä tapan sinut`` uhosi Orjantappura ja nosti käpälänsä ylös, antaakseen kuolettavan iskun. ``ei, ei ylikaniini, minä...`` yritti vartija. ``ei mitään selityksiä`` Orjantappura sanoi ja löi vartijan kuoliaaksi. Muut kaniinit vetäytyivät kauhuissaan pois, myös Ketohanhikki ja Kesäheinä. ``hei, takaisin idiootit!`` huusi Orjantappura ja juoksi raivoissaan kaniinien perään. Hän oli tullut hulluksi raivosta ja oli valmis tappamaan kenet vain. ``apua! Jos pysähdymme, olemme mennyttä`` Kesäheinä sanoi. ``älä pelkää, mennään jonnekkin turvaan, kyllä hän rauhoittuu`` lohdutti Ketohanhikki. Jotkut kaniinit menivät piiloon pensaisiin, jotkut juoksivat kauas metsään. Juuri silloin Elil tuli esiin pensaasta: koira. Koira haukkui ja jahtasi kaniineja. Myös Orjantappura juoksi koiraa pakoon. Kun koira oli lähtenyt, oli tapahtunut ihme. Orjantappura oli kadonnut jonnekkin. Koira ei ollut ehtinyt tappaa häntä, sillä Orjantappura oli juossut syvälle metsään. Yleensä Orjantappura palasi, mutta nyt hän ei palannut. ``missä ylikaniinimme on?`` kysyi Ketohanhikki. ``en tiedä, lähti ilmeisesti pois`` Kesähanhikki vastasi. Watershipillä Isopää ja Pähkinä puhuivat hyökkäyksestä Kuunsirppiin. ``miten voisimme hyökätä Kuunsirppiin?, miten saamme ne kaniinit puolellemme?`` kysyi Isopää. ``minun on keksittävä jokin keino Orjantappuran voittamiseksi, ilman mitään suurta taistelua`` Pähkinä vastasi. ``eikös Elil voisi taas auttaa meitä Orjantappuran kukistamisessa? Niinkuin se koira Ratamon kukistamisessa`` ``kyllä, olen miettinyt sitä`` samaan aikaan metsässä, kulki Orjantappura ja oli raivoissaan. ``Hraka! Miksi sen kirotun koiran piti tulla häiriköimään?`` Orjantappura oli saanut pienen naarmun selkäänsä koiran hyökkäyksessä. Hän päätti mennä takaisin Kuunsirppiin. Hän lähti matkaan ja vannoi ``eräänä päivänä, minä, Orjantappura, surmaan Pähkinän, Isopään ja kaikki muut heidän yhdyskuntansa jäsenet. Myös sen Vahveron ja Lehdokin. Pyydän uusia kaneja liittymään joukkooni ja kukistamme heidät yhdessä.`` oli jo yö, kun Ketohanhikki huomasi jonkun varjon. ``sehän on...`` kun varjo tuli lähemmäs, kaikki tunnistivat hänet. ``Orjantappura-herra!!!!`` he huusivat. ``Herra Orjantappura, kummastelimme missä olet`` Kesäheinä sanoi. ``pakenin sitä koiraa metsään`` Orjantappura vastasi. Sitten hän meni kalliolle ja piti puheen: ``Kuunnelkaa! Me hyökkäämme Pähkinän yhdyskuntaan, kostamme heille ja valloitamme paikan itsellemme! Taistelusta tulee verinen, mutta voitto on oleva meidän.`` kaikki huusivat: ``eläköön ylikaniinimme, eläköön!`` Jatkuu...


Viimeinen muokkaaja, Viikkafan1 pvm Ma Helmi 15, 2016 3:41 pm, muokattu 1 kertaa

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava) Empty Vs: Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava)

Viesti  Varjokani Ma Helmi 15, 2016 1:33 pm

Hurjaa. O_O Se on siis Ratamolle sukua. Surprised Ja nyt näyttää Pähkinä olevan pulassa, koska viimeksi Ratamon kanssa Ratamo ei tiennyt Pähkinän olevan ylikani, joten Pähkinää ei otettu kohteeksi.. Mutta nyt. Wups. Toivottavasti Isopää muistaa suojella Pähkinää, eikä ryntää suinpäin hankkimaan turpaan. Ja edelleen naurattaa nuo Kuunsirpin vartijat. Mehehehehe. Niiltä näyttää pääsevän pakoon helposti kun vertaa Kohokkiin yms.
Varjokani
Varjokani
Main Coder
Main Coder

Posts : 751
Liittymispäivä : 20.08.2015

Ropehahmo
Nimi: Räävis
Laji: Niekka

http://shadowfield.my-rpg.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava) Empty Vs: Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava)

Viesti  Vierailija Ma Helmi 15, 2016 3:20 pm

heh  Laughing kiva että tykkäät! joo, halusin tähän jatko-tarinaan vähän jännitystä ja kyllä Isopää suojelee Pähkinää Orjantappuralta. tosiaan ajattelin että noista vartijoista tulis lopuksi Watershipiläisten ystäviä. tai ainakin Kesäheinästä ja Ketohanhikista, katsotaan.

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava) Empty Vs: Watership-vuoren legenda (K-12, koska vähän väkivaltainen ja ahdistava)

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa