tartaros sanoo moi
3 posters
Sivu 1 / 1
tartaros sanoo moi
Moikkamoi, oon siis tartaros ja oon 17-vuotias weebroska jostain täältä mystisestä maasta nimeltä Suomi. Gosussa pyörin silloin joskus nimellä Winterspell, jos kukaan nyt jostain kyseenalaisesta syystä mut muistaa :DD
Tykkään piirtää ja sensellasta, oon sarkastinen ja mulla on tosi huono huumorintaju ja tykkään tehä pilaa mun lempisarjoista ja niiden hahmoista. Oon kans laivaroska ja laivaan kaikkea joka liikkuu (hengittää ei tarvii, shippaan yhtä tyyppiä tietokoneen kanssa).
Öh, tykkään tosiaan sit kans videopeleistä mut pelaan niitä tosi vähän, en oikeestaan mitään uusia pelejä, enkä vanhoja legendojakaan, aika surku.
Joo.
Jes, hieno esittely 6/5.
Tykkään piirtää ja sensellasta, oon sarkastinen ja mulla on tosi huono huumorintaju ja tykkään tehä pilaa mun lempisarjoista ja niiden hahmoista. Oon kans laivaroska ja laivaan kaikkea joka liikkuu (hengittää ei tarvii, shippaan yhtä tyyppiä tietokoneen kanssa).
Öh, tykkään tosiaan sit kans videopeleistä mut pelaan niitä tosi vähän, en oikeestaan mitään uusia pelejä, enkä vanhoja legendojakaan, aika surku.
Joo.
Jes, hieno esittely 6/5.
tartaros- Jäsen
Liittymispäivä : 25.08.2015
Ropehahmo
Nimi:
Laji:
Vs: tartaros sanoo moi
Admin kirjoitti:Mitä Suomi on? Voiko sitä syödä?
Ooh... Minäkin tahdon maistaa jos voi. : o
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa