millonkoha joku tulee sanoo
5 posters
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
millonkoha joku tulee sanoo
et mun pitää lähtee täält :DDD
ionisaatio- Jäsen
Liittymispäivä : 24.08.2015
Vs: millonkoha joku tulee sanoo
idk oon ollu tääl sen jonku seittemän tuntia?? XDDD täs välis burger king on kerenny mennä kii ja aueta taas
ionisaatio- Jäsen
ömh olin festareil eilen
ionisaatio- Jäsen
nojoo loppuje lopuks häivyin siks et mun tutut saapu yöpaikastaan hehheh
ionisaatio- Jäsen
oli kyl iha näkemise arvone ne burger kingin siivoojien ilmeet ku olin siel ku ne siivos ja laitto paikkaa kii ja viel sillo ku olin siel aamulla :DDDD sille "no mitäs vittua nyt"
ionisaatio- Jäsen
ionisaatio kirjoitti:idk oon ollu tääl sen jonku seittemän tuntia?? XDDD täs välis burger king on kerenny mennä kii ja aueta taas
Olin minäkin yhtenä päivänä melkein koko päivän. xD
haha :D huoltoasemabostailu 6/5, valvoisin uudestaanEphemeral Creation kirjoitti:ionisaatio kirjoitti:idk oon ollu tääl sen jonku seittemän tuntia?? XDDD täs välis burger king on kerenny mennä kii ja aueta taas
Olin minäkin yhtenä päivänä melkein koko päivän. xD
ionisaatio- Jäsen
ionisaatio kirjoitti:oli kyl iha näkemise arvone ne burger kingin siivoojien ilmeet ku olin siel ku ne siivos ja laitto paikkaa kii ja viel sillo ku olin siel aamulla :DDDD sille "no mitäs vittua nyt"
Oikeasti, miten sinua ei häädetty sieltä? :"D
no siis ku pääsin sinne Shellille ni aluks menin Burger Kingiin syömäänEphemeral Creation kirjoitti:Ai siis meinaat Burger Kingissä? :"D
mut sit huomasin et se menee kuudelt kii ja tajusin et **** pitääks mun viettää aikaa ulkona kylmässä joteki ja mennä matkakeskukseen sit ko se aukee
raivokkaan googlaamisen jälkeen sain selville et se Shell jossa se Burger King oli on auki 24/7 jote siirsin vaa perseeni sinne :DDDD
nailed it
ionisaatio- Jäsen
ei kai se näköjää synti ollu XDDD ihmettelin kyl kans samaa ja kuumottelin aina ku ne työntekijät käveli siit pöydän ohiEphemeral Creation kirjoitti:ionisaatio kirjoitti:oli kyl iha näkemise arvone ne burger kingin siivoojien ilmeet ku olin siel ku ne siivos ja laitto paikkaa kii ja viel sillo ku olin siel aamulla :DDDD sille "no mitäs vittua nyt"
Oikeasti, miten sinua ei häädetty sieltä? :"D
ionisaatio- Jäsen
ionisaatio kirjoitti:no siis ku pääsin sinne Shellille ni aluks menin Burger Kingiin syömään
mut sit huomasin et se menee kuudelt kii ja tajusin et **** pitääks mun viettää aikaa ulkona kylmässä joteki ja mennä matkakeskukseen sit ko se aukee
raivokkaan googlaamisen jälkeen sain selville et se Shell jossa se Burger King oli on auki 24/7 jote siirsin vaa perseeni sinne :DDDD
nailed it
Ahaaaaaaa...
ionisaatio kirjoitti:ei kai se näköjää synti ollu XDDD ihmettelin kyl kans samaa ja kuumottelin aina ku ne työntekijät käveli siit pöydän ohi
No, hyvä. xD Ja njooh... Itsekin olisin ihan silleen... ÖnÖ ...kun työntekijät menisi siitä ohi. xP
jooEphemeral Creation kirjoitti:ionisaatio kirjoitti:ei kai se näköjää synti ollu XDDD ihmettelin kyl kans samaa ja kuumottelin aina ku ne työntekijät käveli siit pöydän ohi
No, hyvä. xD Ja njooh... Itsekin olisin ihan silleen... ÖnÖ Kun työntekijät menisi siitä ohi. xP
siis varsinki ne BK tyypit voi herrajumala
pystyin tuntee sen äijän katseen vaikken kattonu ite sitä päi
semmone "SINÄ MITÄ TÄÄLLÄ VIELÄ HÄH"
ionisaatio- Jäsen
ionisaatio kirjoitti:joo
siis varsinki ne BK tyypit voi herrajumala
pystyin tuntee sen äijän katseen vaikken kattonu ite sitä päi
semmone "SINÄ MITÄ TÄÄLLÄ VIELÄ HÄH"
Hyrh... xD
AMER1CA- Jäsen