Joulu tulee! Ettekä te ole valmiita Hahahah
2 posters
Sivu 1 / 1
Joulu tulee! Ettekä te ole valmiita Hahahah
Heipparallaa ja tervetuloa takaisin Shadowfieldsiin. Sivustolla tapahtuu tänään hieman päivityksiä ja owsla siirtyy Joulun odotukseen. Ehdotuksia ja parannusideoita saa aina antaa
Mutta hyvää Joulunodotusta terveisin koko Owslan väki.
Ja iso kiitos Norpalle Jouluaiheisesta header-kuvasta
Mutta hyvää Joulunodotusta terveisin koko Owslan väki.
Ja iso kiitos Norpalle Jouluaiheisesta header-kuvasta
Viimeinen muokkaaja, Varjokani pvm Su Joulu 11, 2016 5:41 pm, muokattu 3 kertaa
Vs: Joulu tulee! Ettekä te ole valmiita Hahahah
en odota jouluu atm hirveesti ku se tarkottaa sitä että mun valmistumien lähestyy ja pitäs olla asioita tehtynä ja en osaa yhyyy
Kyllä se siitä. Ja muaki hirvittää ku ajattelee etten koko vuonna oo tehny mitää järkevää. D:Candykitten kirjoitti:en odota jouluu atm hirveesti ku se tarkottaa sitä että mun valmistumien lähestyy ja pitäs olla asioita tehtynä ja en osaa yhyyy
Mut ni eiks tää Joulu-theme oo iha ok? ^^'
näyttää hyvältä PAITSI tää quote-tausta vois olla jonku muun värinen valkonen + super hyper vaaleen sininen = "fuuu en jaksa maalata tota"Varjokani kirjoitti:Kyllä se siitä. Ja muaki hirvittää ku ajattelee etten koko vuonna oo tehny mitää järkevää. D:Candykitten kirjoitti:en odota jouluu atm hirveesti ku se tarkottaa sitä että mun valmistumien lähestyy ja pitäs olla asioita tehtynä ja en osaa yhyyy
Joo olin just miettimäs itse samaa. Brb.Candykitten kirjoitti:näyttää hyvältä PAITSI tää quote-tausta vois olla jonku muun värinen valkonen + super hyper vaaleen sininen = "fuuu en jaksa maalata tota"Varjokani kirjoitti:Kyllä se siitä. Ja muaki hirvittää ku ajattelee etten koko vuonna oo tehny mitää järkevää. D:Candykitten kirjoitti:en odota jouluu atm hirveesti ku se tarkottaa sitä että mun valmistumien lähestyy ja pitäs olla asioita tehtynä ja en osaa yhyyy
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa