Shadowfield
Hei. Ole ystävällinen, ja kirjaudu sisään ottaaksesi sivun kaikista toiminnoista täyden hyödyn.

Join the forum, it's quick and easy

Shadowfield
Hei. Ole ystävällinen, ja kirjaudu sisään ottaaksesi sivun kaikista toiminnoista täyden hyödyn.
Shadowfield
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Iltapäivää, Iltaa, Yötä.

2 posters

Siirry alas

Iltapäivää, Iltaa, Yötä. Empty Iltapäivää, Iltaa, Yötä.

Viesti  Jessy Ma Toukokuu 23, 2016 8:39 pm

Hei!
nimi on Jessy, Jessykka, Jessika, Jukyo, Jess, mitä näitä nyt on. Rakkaalla lapsella on monta nimeä. 
Olen 19 vuotias, self-proclaimed artist, gamer, valokuvaaja ja muutenvaan internet hörhö.
Todellisuudessa olen kuntouttavassa työtoiminnassa toimiva nuori joka vapaa-ajallaan pelailee, piirtää ja tekee kaikkea muuta tyhmää. 

Olen hyvin pahasti tällähetkellä Undertaleen obsessoitunut, kulutan liikaa hiilihapollisia juomia ja teen mieluummin taidejuttuja kun nukun yöllä *__*. Myös grammar nazin vikaa minusta löytyy Very Happy

Toimin myös aika-ajoin requestien / comissioneiden pohjalta ihmisille pienenä artistina *v*. Saa käyttää tekstien oikolukijana, ja saa ottaa yhteyttä comissionien tai requestien tarpeessa Smile

Asun tällä hetkellä omillani kissan kanssa, pienessä kylässä jota Raumaksi kutsutaan. Lempivärini on violetti ja öh.. Eikai muuta mitään. Laitetaan tähän loppuun vielä kiva kuva deviantartistani *3* Tai laittaisin jos voisin. OHwell.
Jessy
Jessy
Jäsen
Jäsen

Posts : 2
Liittymispäivä : 23.05.2016
Location : Rauma

Takaisin alkuun Siirry alas

Iltapäivää, Iltaa, Yötä. Empty Vs: Iltapäivää, Iltaa, Yötä.

Viesti  Vierailija Ma Toukokuu 23, 2016 8:42 pm

hei :3 mukava tutustua  Smile

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Iltapäivää, Iltaa, Yötä. Empty Vs: Iltapäivää, Iltaa, Yötä.

Viesti  nauraja Ma Toukokuu 23, 2016 10:54 pm

heyi
nauraja
nauraja
Jäsen
Jäsen

Posts : 250
Liittymispäivä : 21.08.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Iltapäivää, Iltaa, Yötä. Empty Vs: Iltapäivää, Iltaa, Yötä.

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa