iltaa ex-gosulaiset =)
+5
Varjokani
Räävis
Sisenni
Ephemeral Creation
avision
9 posters
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
Vs: iltaa ex-gosulaiset =)
Iltaa
Itse luin kirjan. Sen venähdettyä tällee puol kolmeen ajattelin ettei pieni valvominen haittaa kun aloitinkin jo
Ah, mulla olikin ikävä näitä juustiksia
Itse luin kirjan. Sen venähdettyä tällee puol kolmeen ajattelin ettei pieni valvominen haittaa kun aloitinkin jo
Ah, mulla olikin ikävä näitä juustiksia
Sisenni- Jäsen
Liittymispäivä : 24.08.2015
Mäkin jäin eilen lukemaan Redwallia vaikka piti mennä nukkumaan. Ehhe.
Räävis- Furry
Liittymispäivä : 21.08.2015
eikse aina oo ollukki! gosussaki kaikki vaa roikkuu siellä yöllä sillee "vois mennä nukkuu mut ei jaks" tyylii
RainbowDust- Jäsen
Admin kirjoitti:Jotenkin tuntuu että valvominen on tälle porukalle yleinen synti.
Eiiiihän se... Mitäs sinä tuollaisia luulet? :"D
Tunnustan.RainbowDust kirjoitti:eikse aina oo ollukki! gosussaki kaikki vaa roikkuu siellä yöllä sillee "vois mennä nukkuu mut ei jaks" tyylii
Admin kirjoitti:Tunnustan.RainbowDust kirjoitti:eikse aina oo ollukki! gosussaki kaikki vaa roikkuu siellä yöllä sillee "vois mennä nukkuu mut ei jaks" tyylii
Sama. xD Mutta siitä on kyllä aikaa... .___. Mutta onneksi täällä voin jatkaa perinnettä. x)
Jep. Itse kuvittelin viettäväni vanhuuteni päivät Gosussa mut vietän sitten täällä ellei palstani.fi sitten päätä olla kakka ja sulkea tätä palvelua.Ephemeral Creation kirjoitti:Admin kirjoitti:Tunnustan.RainbowDust kirjoitti:eikse aina oo ollukki! gosussaki kaikki vaa roikkuu siellä yöllä sillee "vois mennä nukkuu mut ei jaks" tyylii
Sama. xD Mutta siitä on kyllä aikaa... .___. Mutta onneksi täällä voin jatkaa perinnettä. x)
Admin kirjoitti:Jep. Itse kuvittelin viettäväni vanhuuteni päivät Gosussa mut vietän sitten täällä ellei palstani.fi sitten päätä olla kakka ja sulkea tätä palvelua.
Minäkin jossain vaiheessa, mutta aloin jossain vaiheessa vähentämään käyntejä runsaasti, minkä jälkeen se nyt muuttuikin maksulliseksi ja lopetin kokonaan. : P
Ja yaaaas~
Hyvinhän mie (: oon pääasiassa ollu miu plug.dj sivulla, mut mukavaa et nyt pääsee foorumillekki
Mulla on ollut teitä kaikkia ikävä myöskin. Ei oo sama asia ollenkaan viettää sateista päivää sisällä yksin kuin viettää se forkalla.
Ja ainiin Usagi tuu skypeen jos oot kiinnostunut osallistumaan forkan kanssa. ;-)
Admin kirjoitti:Ja ainiin Usagi tuu skypeen jos oot kiinnostunut osallistumaan forkan kanssa. ;-)
Äww oon menossa just sänkyy, mutta voin tulla huomenna jossai vaiheessa jälkeen neljän jos mahdollista
oikeestaa aika hyvin
oispitäny antaa koko omaisuus sulle
oispitäny antaa koko omaisuus sulle
Gemstone- Jäsen
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa