Ruohometsän Kansa-elokuvan Suomidubin parhaat
Shadowfield :: ~ creativity~ :: Blogi
Sivu 1 / 1
20022016
Ruohometsän Kansa-elokuvan Suomidubin parhaat
Ruohometsän Kansan suomidubbi on mielestäni yksi hauskimmista Dubbauksista, mutta silti yksi parhaimmista Suomidubbauksista mitä olen kuullut. sen takia tein tämän aiheen, jotta voimme kaikki muistella WSD-Dubin parhaita ja hauskoja paloja. `` Se on vain Viikka, joka jahtaa raatokärpäsiä`` `` Minä hoidan tämän, Paatsama`` (oikeasti Rautatammi) ``Se olen minä`` ``Voikukkako?`` ``ei vaan Maitiainen`` (oikeasti Vatukka) ` ` Se on Hrudurudu, se juoksee sitä pitkin`` (oikeasti Hrududu) `` Ehkä lämmin ihanakolo`` `` Se on mennyttä!`` `` Kuunnelkaa minua senkin lantanaamat!`` `` Ei, apua! pur lankaa`` `` Juokse hakemaan muut. Vatukka, Voikukka, Hopea, Kannusruoho`` (oikeasti Esikko) `` Kannusruoho, Kannusruoho, Kannusruoho`` (oikeasti Liutti) `` Senkin tyhmä astiannuolija`` ``Kisu, Kisu, jättäkää hänet rauhaan. voi raukkaa`` `` Minä nousta ylös pikapuoli`` `` Senkin pörhöt kanit! teillä ei olla vaimoi, missäs rouvat?`` `` Sitten minä leijua!`` `` Ooo, mitäs? oho`` `` Öpty, öpty, öpty`` ` `` Ne tulla ja löyttä teitti, olkaa lähellä, menkkä joelle. sitten ei löyttä teittii`` `` Senkun vain valitsen, ha ha ha ha ha haha `` Ja sinut tunnistetaan... merkistäsii!!!`` `` Ei edes Kirveli osaa odottaa sitä`` (oikeasti Ratamo) `` Yritäppä vaan senkin tyhmä orjapiiskuri`` `` Suuuri veeesiii!!!!`` `` Vedän heiltä jokaiselta kurkun auki, kroh`` PS: Hyzenthlay on suomidubissa Hopeahanhikki, joka on väärä suomennos. `
Vierailija- Vierailija
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa