kertokaa mistä pinkki hiusväri
4 posters
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 2 / 2
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: kertokaa mistä pinkki hiusväri
Admin kirjoitti:Mä itse jostain syystä kartan pinkkiä kuin ruttoa.. Tai tuntuu vain oudolta olla pinkeissä vaatteissa. Jotenkin haavoittuvalta. Plus aina likaan ne hetkessä. Taloudessa kotieläimiä.
Minäkin joskus nuorempana, koska olin niin lopen kyllästynyt pinkkiin ja vaaleanpunaiseen (koska tyttöjen vaatteet yleensä siihen aikaan), että piti alkaa ihan vihaamaan niitä. xP Nykyään olen päässyt inhostani yli enkä karta niitä enää. Ne ovat nykyään yksiä lempiväreistäni (joita minulla on ainakin miljoona). ^u^
The Story of My Life~
Eh... :"D
Mua ei oo reksitöröity vielä Ruotsiin ,mut vissii ens viikolla xd tarviin ruotsalaisen henkiklötunnuksen, et pääsen avaa pankkitilin x)Ephemeral Creation kirjoitti:Porkkanamehu kirjoitti:
Näin unta et kävin ostaa värin cittarist :'D Joo mua ei tosin vielkää oo rekistöröity tännee xd
Kivah. xD
Ai Shadowfieldiinkö? : o
joo no kaupois pitäs olla ainaki sitä schwartzkopfin pinkkii
cittaris on jotai splat-merkkistä
tai sit shokkivärit on kans iha wörtti jos pääset cyberis tai vastaavas käymään
ionisaatio- Jäsen
Liittymispäivä : 24.08.2015
Mä taisin nähä netissä kuvan siitä, ja ihmettelnki miksei kukaa o nähny sitä! Mun pitää ujuttaa joku kaveri tai äiti kattomaan, niin tiiän, et varmasti sit onionisaatio kirjoitti:joo no kaupois pitäs olla ainaki sitä schwartzkopfin pinkkii
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 2 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa