kertokaa mistä pinkki hiusväri
4 posters
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 2
Sivu 1 / 2 • 1, 2
kertokaa mistä pinkki hiusväri
Joo mistä saa halvalla pinkin hiusvärin, ihan niiku kaupasta? Tuun käymää nimittäi Suomes lokakuun lopussa ja juurikasvunvärjäyksen lomassa haluaisin vetää pinkiks latvat Mistä te ootte ostanu? ^^ Ja ootteko te tehny dipit/liukuvärjäystä koskaa ite?
Vs: kertokaa mistä pinkki hiusväri
Hmm... En kyllä osaa sanoa, kun en ole koskaan pinkiksi värjännyt. :/ Minkä hintaista suunnilleen etsit?
Missä muuten olet tällä hetkellä, kun et Suomessa? : o
Ephemeral Creation kirjoitti:Hmm... En kyllä osaa sanoa, kun en ole koskaan pinkiksi värjännyt. :/ Minkä hintaista suunnilleen etsit?
No joitain kympin luokkaa, semmosen perus hiusvärin hintaa Ruotsisa, enkä viiti matkalaukussa mitään hiusvärejä kuljettaa :d
Porkkanamehu kirjoitti:No joitain kympin luokkaa, semmosen perus hiusvärin hintaa Ruotsisa, enkä viiti matkalaukussa mitään hiusvärejä kuljettaa :d
Cittarista ainakin muistaakseni löytyy joitain tuon hintaisia. : P Ooh, kuinka pitkään olet ollut siellä?
Viimeinen muokkaaja, Ephemeral Creation pvm Ma Elo 24, 2015 11:18 pm, muokattu 1 kertaa
Ephemeral Creation kirjoitti:Porkkanamehu kirjoitti:No joitain kympin luokkaa, semmosen perus hiusvärin hintaa Ruotsisa, enkä viiti matkalaukussa mitään hiusvärejä kuljettaa :d
Cittarista ainakin muistaakseni löytyy joitain tuon hintaisia. : P Ooh, kuinka pitkään olet ollut siellä?
Oi vitsi pitää sit käydä siel kattoo, tai laittaa joku kaveri asialle, et tiiän, et varmasti on! Hehe vasta kolme viikkoo xd
Porkkanamehu kirjoitti:Oi vitsi pitää sit käydä siel kattoo, tai laittaa joku kaveri asialle, et tiiän, et varmasti on! Hehe vasta kolme viikkoo xd
Jooh.
Siis asutko ihan siellä? : o
Ephemeral Creation kirjoitti:Porkkanamehu kirjoitti:Oi vitsi pitää sit käydä siel kattoo, tai laittaa joku kaveri asialle, et tiiän, et varmasti on! Hehe vasta kolme viikkoo xd
Jooh.
Näin unta et kävin ostaa värin cittarist :'D Joo mua ei tosin vielkää oo rekistöröity tännee xd
Porkkanamehu kirjoitti:Ephemeral Creation kirjoitti:Porkkanamehu kirjoitti:Oi vitsi pitää sit käydä siel kattoo, tai laittaa joku kaveri asialle, et tiiän, et varmasti on! Hehe vasta kolme viikkoo xd
Jooh.
Näin unta et kävin ostaa värin cittarist :'D Joo mua ei tosin vielkää oo rekistöröity tännee xd
Mä en ole hiusväreissä asiantuntija joten en kai voi auttaa.
Admin kirjoitti:Porkkanamehu kirjoitti:Ephemeral Creation kirjoitti:Porkkanamehu kirjoitti:Oi vitsi pitää sit käydä siel kattoo, tai laittaa joku kaveri asialle, et tiiän, et varmasti on! Hehe vasta kolme viikkoo xd
Jooh.
Jotenki hassuu, et liilaa hiusvärii saa tyylii mistä vaa, mut ei esim pinkkii tai sinistä, viakka liilakaa tyylii oo kenenkää oikee väri xd
Mulla sama kokemus usein vaatteiden kanssa. Kaikki Disney-kama on 7-10v lapsille eikä mulle. Sit oon sillei nou shiit. -_-Porkkanamehu kirjoitti:Admin kirjoitti:Porkkanamehu kirjoitti:Ephemeral Creation kirjoitti:Porkkanamehu kirjoitti:Oi vitsi pitää sit käydä siel kattoo, tai laittaa joku kaveri asialle, et tiiän, et varmasti on! Hehe vasta kolme viikkoo xd
Jooh.
Jotenki hassuu, et liilaa hiusvärii saa tyylii mistä vaa, mut ei esim pinkkii tai sinistä, viakka liilakaa tyylii oo kenenkää oikee väri xd
Admin kirjoitti:Mulla sama kokemus usein vaatteiden kanssa. Kaikki Disney-kama on 7-10v lapsille eikä mulle. Sit oon sillei nou shiit. -_-Porkkanamehu kirjoitti:Admin kirjoitti:Porkkanamehu kirjoitti:Ephemeral Creation kirjoitti:Porkkanamehu kirjoitti:Oi vitsi pitää sit käydä siel kattoo, tai laittaa joku kaveri asialle, et tiiän, et varmasti on! Hehe vasta kolme viikkoo xd
Jooh.
voi eei x) Mä taas tunsin itteni kesäl iha 5-vuotiaaks, ku ostin kauheesti vaaleenpunasii ja pinkkei vaatteit xd
Mä itse jostain syystä kartan pinkkiä kuin ruttoa.. Tai tuntuu vain oudolta olla pinkeissä vaatteissa. Jotenkin haavoittuvalta. Plus aina likaan ne hetkessä. Taloudessa kotieläimiä.
Aijaja vooi ei Mä taas pidän vaaleenpunasta niin mun värinä, musta mulle ei sovi yhtään esim. sininen x)
Heheh. *arvaa kenellä on sininen vanha iso huppari päällä atm* :-D
Mullakin vähän siniseen tullut allergiaa koska se on äidin lempiväri. Mut pinkki jotenkin ihan liian iloinen väri. ehkä mä vielä joskus toivun traumasta. Okei pakko koska mulla on ihana karvahilkka ja siinä on pinkkiä. XD
Mullakin vähän siniseen tullut allergiaa koska se on äidin lempiväri. Mut pinkki jotenkin ihan liian iloinen väri. ehkä mä vielä joskus toivun traumasta. Okei pakko koska mulla on ihana karvahilkka ja siinä on pinkkiä. XD
Admin kirjoitti:Heheh. *arvaa kenellä on sininen vanha iso huppari päällä atm* :-D
heheh sepäs sattu Mä kuolaisin oikeesti semmosii hattaranvaaleenpunasii hiuksii mut päädyin kyl vaa tähä pinkkeihi latvoihin, jos saaan joskus sen värin x) vaik mun lempiväri on kyl oikeestaa lime
Eikä hiustenvärjäys oo ainoo asia, jota suunnittelen. Mietinnässä kieliläväri, tosin aluksi tyydyn toistaseks vaan feikkiin, jotta nään kui se sopis XD
Mä itse oon miettiny et ois jännää omistaa toimiva häntä. XD
Oon niin nyvä kompuroimaan et häntä kelpais. Lisäksi kun välillä kädet ei vaan riitä ni siitä ois lisähyötyä. Mut toisaalta oon lukenut ettei häntä paranna ihmisen tasapainoa. *heartbroken*
Oon niin nyvä kompuroimaan et häntä kelpais. Lisäksi kun välillä kädet ei vaan riitä ni siitä ois lisähyötyä. Mut toisaalta oon lukenut ettei häntä paranna ihmisen tasapainoa. *heartbroken*
Admin kirjoitti:Mä itse oon miettiny et ois jännää omistaa toimiva häntä. XD
haha apua Mä oon ain mietteny, et jos ihmisel ois häntä oisko se karvaton vai karvanen! Vai kenties semmone ku muumeil XD
Mä ainaki haluisin sellasen karvaisen rotanhännän jolla vois kamppia ärsyttäviä ihmisiä ja sit kun se ois karvanen ja pehmeä se kävisi kaulahuivista ja lämmikkeestä talvi-iltana ja sit se tietty ois hyvä unilelu. Mut joo äiti ei ehkä tykkäis jos mul ois häntä. XD
Admin kirjoitti:Mä ainaki haluisin sellasen karvaisen rotanhännän jolla vois kamppia ärsyttäviä ihmisiä ja sit kun se ois karvanen ja pehmeä se kävisi kaulahuivista ja lämmikkeestä talvi-iltana ja sit se tietty ois hyvä unilelu. Mut joo äiti ei ehkä tykkäis jos mul ois häntä. XD
haha x)) Mut hyi inhoon ja pelkään rotan häntiä!
Mustaki ne on pelottavii. Mut siis sellane et se ois karvan peitossa ja sit muuten vaan pitkä ja sellanen mitä vois oikeesti käyttää. ;-)
Porkkanamehu kirjoitti:
Kivah. xD
Ai Shadowfieldiinkö? : o
Admin kirjoitti:Mulla sama kokemus usein vaatteiden kanssa. Kaikki Disney-kama on 7-10v lapsille eikä mulle. Sit oon sillei nou shiit. -_-
:c
Porkkanamehu onko sulla vielä toi rekisteröitymis-ongelma? Oletko katsonut s-postisi?
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa