Shadowfield
Hei. Ole ystävällinen, ja kirjaudu sisään ottaaksesi sivun kaikista toiminnoista täyden hyödyn.

Join the forum, it's quick and easy

Shadowfield
Hei. Ole ystävällinen, ja kirjaudu sisään ottaaksesi sivun kaikista toiminnoista täyden hyödyn.
Shadowfield
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ja ehkä vielä toisenkin

Siirry alas

owsla Ja ehkä vielä toisenkin

Viesti  JinxCastle12672 Ti Maalis 29, 2016 6:06 pm

Äänet päässäni kuiskivat liikaa. Ne kertovat minulle jotain, mitä sinä et voi käsittää. Äänet pääni sisällä eivät hiljene edes öisin. Ne kuiskivat, huutavat, laulavat, karjuvat, puhuvat. Ne täyttävät mieleni. Eivätkä ikinä lopeta. Eivät koskaan. Äänet mielessäni seuraavat minua kaikkialle. Joka ikinen sekunti on niiden täyttämä. Ne pyrkivät erkaannuttamaan minut kaikesta. Eivätkä ikinä vaikene. Hamaan tulevaisuuteen ne seuraavat minua. En pääse niistä ikinä eroon. Äänet pääni sisällä eivät ikinä vaikene. Joten annan sinulle ehdotuksen.
Älä
Ikinä
päästä
ääniä
pääsi
sisään.

Ikinä.
JinxCastle12672
JinxCastle12672
Jäsen
Jäsen

Posts : 178
Liittymispäivä : 19.12.2015
Location : Nurkan takana, nauramassa niille idiooteille

Takaisin alkuun Siirry alas

owsla Vs: Ja vielä toisenkin

Viesti  JinxCastle12672 To Maalis 31, 2016 4:36 pm

Joo tiiän ett toi on outo mutt niin... Tahoin vaan kirjottaa jonkun pätkän niin mut joo ei tarvii välittää on kai tän kommentin pointti...siis ei sarkastisesti, vaan oon ihan tosissani, jättäkää huomioimatta tälläset. (En kyll tiiä miks laitoin tän kommentin kun Niinhän Te just teitte) :DDDD
JinxCastle12672
JinxCastle12672
Jäsen
Jäsen

Posts : 178
Liittymispäivä : 19.12.2015
Location : Nurkan takana, nauramassa niille idiooteille

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa