Shadowfield
Hei. Ole ystävällinen, ja kirjaudu sisään ottaaksesi sivun kaikista toiminnoista täyden hyödyn.

Join the forum, it's quick and easy

Shadowfield
Hei. Ole ystävällinen, ja kirjaudu sisään ottaaksesi sivun kaikista toiminnoista täyden hyödyn.
Shadowfield
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ruohometsän Kansa-elokuvan Suomidubin parhaat

Siirry alas

20022016

Viesti 

Ruohometsän Kansa-elokuvan Suomidubin parhaat Empty Ruohometsän Kansa-elokuvan Suomidubin parhaat




Ruohometsän Kansan suomidubbi on mielestäni yksi hauskimmista Dubbauksista, mutta silti yksi parhaimmista Suomidubbauksista mitä olen kuullut. sen takia tein tämän aiheen, jotta voimme kaikki muistella WSD-Dubin parhaita ja hauskoja paloja.                                                                                                                                                               `` Se on vain Viikka, joka jahtaa raatokärpäsiä``                                                                                                               `` Minä hoidan tämän, Paatsama`` (oikeasti Rautatammi)                                                                                                  ``Se olen minä`` ``Voikukkako?``  ``ei vaan Maitiainen`` (oikeasti Vatukka)                                                                   ` ` Se on Hrudurudu, se juoksee sitä pitkin`` (oikeasti Hrududu)                                                                                             `` Ehkä lämmin ihanakolo``                                                                                                                                               `` Se on mennyttä!``                                                                                                                                                      `` Kuunnelkaa minua senkin lantanaamat!``                                                                                                                                                                                                                                                                                                        `` Ei, apua! pur lankaa``                                                                                                                                                `` Juokse hakemaan muut. Vatukka, Voikukka, Hopea, Kannusruoho`` (oikeasti Esikko)                                                      `` Kannusruoho, Kannusruoho, Kannusruoho`` (oikeasti Liutti)                                                                                          `` Senkin tyhmä astiannuolija``                                                                                                                                     ``Kisu, Kisu, jättäkää hänet rauhaan. voi raukkaa``                                                                                                         `` Minä nousta ylös pikapuoli``                                                                                                                                     `` Senkin pörhöt kanit! teillä ei olla vaimoi, missäs rouvat?``                                                                                          `` Sitten minä leijua!``                                                                                                                                                  `` Ooo, mitäs? oho``                                                                                                                                                    `` Öpty, öpty, öpty``                                                                                                                                    `               `` Ne tulla ja löyttä teitti, olkaa lähellä, menkkä joelle. sitten ei löyttä teittii``                                                                     `` Senkun vain valitsen, ha ha ha ha ha haha                                                                                                                  `` Ja sinut tunnistetaan... merkistäsii!!!``                                                                                                                        `` Ei edes Kirveli osaa odottaa sitä`` (oikeasti Ratamo)                                                                                                    `` Yritäppä vaan senkin tyhmä orjapiiskuri``                                                                                                                    `` Suuuri veeesiii!!!!``                                                                                                                                                    `` Vedän heiltä jokaiselta kurkun auki, kroh``                                                                                                        PS: Hyzenthlay on suomidubissa Hopeahanhikki, joka on väärä suomennos.                                                                                                                                                                                                                                                       `
avatar
Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Jaa tämä artikkeli: reddit
- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa