Shadowfield
Hei. Ole ystävällinen, ja kirjaudu sisään ottaaksesi sivun kaikista toiminnoista täyden hyödyn.

Join the forum, it's quick and easy

Shadowfield
Hei. Ole ystävällinen, ja kirjaudu sisään ottaaksesi sivun kaikista toiminnoista täyden hyödyn.
Shadowfield
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Poliittinen suuntaus

4 posters

Siirry alas

Poliittinen suuntaus Empty Poliittinen suuntaus

Viesti  nauraja La Helmi 20, 2016 11:04 am

Mitkä on teidän? Mitä puoluetta/puolueita kannatatte? 

Ite sijoitun vasemmalle. Vihreät ja Vasemmistoliitto on sellasii joita vois äänestä, ku oon monessa asiassa samaa mieltä noitten kanssa. Kaikkeen mul ei toki oo vielä omaa mielipidettä, pitäs perehtyä asioihin eka
nauraja
nauraja
Jäsen
Jäsen

Posts : 250
Liittymispäivä : 21.08.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Poliittinen suuntaus Empty Vs: Poliittinen suuntaus

Viesti  Varjokani La Helmi 20, 2016 8:45 pm

Itse varmaan kristillisdemokraatti. Ja siis ei ne oo sen enempää rasisteja, kuin muutkaan puolueet. Ne vaan haluu uskoo Raamattuun, enkä mä näe siinä mitään väärää, että niillä on oma mielipide. Ja VAIKKA nämä  uskovat Raamattuun ni mun ehdokkaat (siis ne jotka oon nähny face to face ja kyselly paljon tyhmiä kysymyksiä) ainaki tykkää niin homoista ja heteroista, eikä vihaa tai halua kenellekää mitää pahaa. Nää hyväksyy ne ihmisinä. Mut en haluu alkaa tappelee, enkä saarnaa tästä ellei joku muu sitten aloita sotaa. (pyydän ei mitään sotaa tänne).
Varjokani
Varjokani
Main Coder
Main Coder

Posts : 751
Liittymispäivä : 20.08.2015

Ropehahmo
Nimi: Räävis
Laji: Niekka

http://shadowfield.my-rpg.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Poliittinen suuntaus Empty Vs: Poliittinen suuntaus

Viesti  Somebody Ke Helmi 24, 2016 12:17 am

No viime vaaleissa suuntasin liberaali-oikeistoon äänestäen Kokoomusta, koska vakaasti uskon että ainoo keino pelastaa tää talous on helpottaa yrittäjyyttä yms. Mut nyt ovat kyllä kusseet niin monta asiaa viimeikoina että jaa saa nähdä minne ääni menee ens kerralla. Mutta siis ääriliberalismiin menen aatteellisesti enkä oo sieltä tulossa takas Very Happy Vois vaikka äänestää oikeisto-vihreitä, mutku prkl ydinvoimakielteisyys on todella idioottimaista.

Ok edustaja jota äänestin on kyl nyt ollu aktiivinen ja ajaa niitä asoita joiden takia sai mun äänen eli jee? Puolue vaan sattuu olee krhm.
Somebody
Somebody
Owslafa
Owslafa

Posts : 4
Liittymispäivä : 24.08.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Poliittinen suuntaus Empty Vs: Poliittinen suuntaus

Viesti  UsagiP Ma Helmi 29, 2016 12:18 pm

En oo hirveesti keskittyny politiikkaan, pitäs varmaa alkaa ku äänestysikä lähenee Shocked
UsagiP
UsagiP
Owslafa
Owslafa

Posts : 251
Liittymispäivä : 25.08.2015

https://www.dubtrack.fm/join/herperttien-musiikkiluola

Takaisin alkuun Siirry alas

Poliittinen suuntaus Empty Vs: Poliittinen suuntaus

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa