Shadowfield
Hei. Ole ystävällinen, ja kirjaudu sisään ottaaksesi sivun kaikista toiminnoista täyden hyödyn.

Join the forum, it's quick and easy

Shadowfield
Hei. Ole ystävällinen, ja kirjaudu sisään ottaaksesi sivun kaikista toiminnoista täyden hyödyn.
Shadowfield
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

hei kaikille! olen Viikkafan1 :)

Siirry alas

hei kaikille! olen Viikkafan1  :) Empty hei kaikille! olen Viikkafan1 :)

Viesti  Vierailija La Helmi 13, 2016 8:45 am

tervehdys! olen siis Viikkafan1, tämmönen nuori miehenalku, joka tykkää piirtämisestä, musiikin kuuntelusta ja piirretyistä.  Smile luonteeltani olen huumorintajuinen, vähän ujo, mutta ystävällinen. olen fanittanut Gingaa tosi pitkään, lapsuudesta asti. vanhemmat luuli että se on joku ``söpö koiraseikkailu`` ja sain traumat karhuista. vaikka mulla olikin karhupelko, fanitin silti Hopsua ja se on edelleenkin mulle se tärkein sarja lapsuudestani, vaikka Muumit olivatkin se eka ohjelma jota pienenä katoin. fanitan myös: Erämaan Kutsua (toinen koira-aiheinen, lapsuudesta tuttu animeleffa), Ruohometsän Kansaa, Prätkähiiriä ja Disney-leffoista tykkään Leijonakuninkaasta ja Pocahontasista. uusin suosikkini on tällä hetkellä Taru sormusten herrasta. musiikista kuuntelen 80-luvun musaa, esim. Modern talkingia ja suomalaisista Jope ruonansuuta, Mattia ja Teppoa, Apulantaa ja Kirkaa. tämä on tosi mukava paikka ja toivon saavani täältä ystäviä :3  T: Viikka

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa