Shadowfield
Hei. Ole ystävällinen, ja kirjaudu sisään ottaaksesi sivun kaikista toiminnoista täyden hyödyn.

Join the forum, it's quick and easy

Shadowfield
Hei. Ole ystävällinen, ja kirjaudu sisään ottaaksesi sivun kaikista toiminnoista täyden hyödyn.
Shadowfield
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kappaleet kuunneltavuuden tuolta puolen

2 posters

Siirry alas

Kappaleet kuunneltavuuden tuolta puolen Empty Kappaleet kuunneltavuuden tuolta puolen

Viesti  Lassikko La Helmi 06, 2016 11:30 pm

Onhan se ikävää kirjoittaa negatiivisista asioista (ei oikeesti ollenkaan ikävää), mutta jonnekin täytyy purkaa menneisyyden raumat (ja turut, mikkelit ja varsinkin tikkurit). Joten mikä / mitkä kappaleet herättivät teissä uinuvan (minussa aina valveilla olevan) tyytymättömän kriitikon heti kun kuulitte ne. Lisäkysymys on tietysti "miksi?"

Omalla kohdallani yksi niistä oli Satumaatango


Onhan siinä siirappia ja kermavaahtoa yllin kyllin, mutta miettikää:

"Sulle tahtoisin antaa kaikkein kauneimman:/
tämän maailmani, pallon valtavan,/
mutta enhän sitä tee./
Pieni hetki riittänee,/
kun sun vierelläsi vain olla saan."

Tietenkin sanan maailma voi käsittää ihan legitiimisti myös maapallona, vaikka se onkin ehkä rajatuin ja tympein tapa käsittää kyseinen sana, mutta mitä laulaja tekeekään tässä värssynpätkässä? Ensin hän sanoo, miten hän haluaisi antaa rakkaalleen maapallon. Sitten hän tyytyykin siihen, että hän itse saa olla tämän vieressä. Kenet hän halusi tässä ilahduttaa?!
Lassikko
Lassikko
Owslan "Assistentti"

Posts : 67
Liittymispäivä : 22.08.2015
Location : Suomi

Takaisin alkuun Siirry alas

Kappaleet kuunneltavuuden tuolta puolen Empty Vs: Kappaleet kuunneltavuuden tuolta puolen

Viesti  ionisaatio Su Helmi 07, 2016 1:10 pm

mä en haluis olla ilonpilaaja mut toi on Rauli Badding Somerjoen Paratiisi, ei tosiaankaan Satumaa... Very Happy

mulla menee edelleen toi Wiskarin Kahvimaito siihen kastiin et ei.
ionisaatio
ionisaatio
Jäsen
Jäsen

Posts : 497
Liittymispäivä : 24.08.2015
Location : sänky 4evah

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa