Shadowfield
Hei. Ole ystävällinen, ja kirjaudu sisään ottaaksesi sivun kaikista toiminnoista täyden hyödyn.

Join the forum, it's quick and easy

Shadowfield
Hei. Ole ystävällinen, ja kirjaudu sisään ottaaksesi sivun kaikista toiminnoista täyden hyödyn.
Shadowfield
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

kävin suihkussa ja meen tänää taas kauppaa...

3 posters

Siirry alas

kävin suihkussa ja meen tänää taas kauppaa... Empty kävin suihkussa ja meen tänää taas kauppaa...

Viesti  RainbowDust Ti Elo 25, 2015 2:47 pm

en mä tiiä miten näin pääsi käymään mut mä hukkasin mun siteet....mulla oli sellane mukavan kokonen muovipussi mis oli jäätävä kokoelma ja tarviin niit todennäkösesti ensviikolla affraid affraid affraid PAKKO SIT MENNÄ OSTAA LISÄÄÄ *MRRRR* What a Face


mut joo mä sain opettajalta uuden tälläsen kivan tarjouksen ku meil oli tälläne questi et etsitään mulle jostain osa-aika duunii koulun lisäks jostai ravintolasta (meiä ope oli sitä mieltä et ku mä oon niin ahkera ni mul pitäs löytää jostai duunii ja sit se soitti yhtee paikkaa mut sinne ei tarvittu) niiini tää juttu meni sillee et se antais mul listan mist paikoist kantsii käydä kysymässä hommii ja sit et mä voin antaa niil sen numeron et meiän opettaja sit suosittelee mua jos tarvii! cheers cheers


tyxin.


siit sais vähä ylimääräst ja pikkase työkokemust
RainbowDust
RainbowDust
Jäsen
Jäsen

Posts : 44
Liittymispäivä : 21.08.2015
Location : Suomi

Takaisin alkuun Siirry alas

kävin suihkussa ja meen tänää taas kauppaa... Empty Vs: kävin suihkussa ja meen tänää taas kauppaa...

Viesti  Varjokani Ti Elo 25, 2015 2:50 pm

Vähän kivaa. Oothan muistanut jutella asiasta vanhempiesi kanssa? Voi olla aika ylläri jos oot töissä eikä ne tiedä mitään.
Varjokani
Varjokani
Main Coder
Main Coder

Posts : 751
Liittymispäivä : 20.08.2015

Ropehahmo
Nimi: Räävis
Laji: Niekka

http://shadowfield.my-rpg.com

Takaisin alkuun Siirry alas

kävin suihkussa ja meen tänää taas kauppaa... Empty Vs: kävin suihkussa ja meen tänää taas kauppaa...

Viesti  RainbowDust Ti Elo 25, 2015 3:09 pm

Admin kirjoitti:Vähän kivaa. Oothan muistanut jutella asiasta vanhempiesi kanssa? Voi olla aika ylläri jos oot töissä eikä ne tiedä mitään.


kuulostaapa nyt niin viralliselta I love you

siis tietenki oon. tai no emmä mitää "jutellu" mä soitin äitil ja sanoin sil et OPEN MIELESTÄ MULLE VOIS HANKKII JOSTAI TÖITÄ KOULUN JÄLKEE JA EHKÄ VIIKONLOPPUNAKI (perjantai lauantai) KANS ja sit meiä äiti oli sillee "TIETENKI SÄ MENET TÖHIN JOS SÄ PÄÄSET HYH" ja sit mä olin sillee et no nii mä vähä ajattelinki.


et semmone keskustelu.

iskä ei tiiä mitää ellei äiti oo kertonu (luulen kyl et se on jos se on muistanu)

mut tällee yleisesti tiesin jo ilman kysymistäki et mun ei tarvii kysyy mitää et voinko tehdä töitä. noi ei koskaa kiellä mitää (varsinkaa töitä) joten... Very Happy
RainbowDust
RainbowDust
Jäsen
Jäsen

Posts : 44
Liittymispäivä : 21.08.2015
Location : Suomi

Takaisin alkuun Siirry alas

kävin suihkussa ja meen tänää taas kauppaa... Empty Vs: kävin suihkussa ja meen tänää taas kauppaa...

Viesti  Varjokani Ti Elo 25, 2015 3:13 pm

Joo en osaa olla "aikuismainen. "
Varjokani
Varjokani
Main Coder
Main Coder

Posts : 751
Liittymispäivä : 20.08.2015

Ropehahmo
Nimi: Räävis
Laji: Niekka

http://shadowfield.my-rpg.com

Takaisin alkuun Siirry alas

kävin suihkussa ja meen tänää taas kauppaa... Empty Vs: kävin suihkussa ja meen tänää taas kauppaa...

Viesti  RainbowDust Ti Elo 25, 2015 3:18 pm

Admin kirjoitti:Joo en osaa olla "aikuismainen. "

et nii Crying or Very sad

mut hyvä yritys Wink

ei siin muute: ei noil pitäs olla mitää tommost kunno hommii vastaa eikä mullakaa kosk tykkään tehä kyl. se kyl pikkase voi vaikeuttaa sitä oman alan töiden saamista ku en oo kaheksaatoist viel (täytän toukokuus) mut yritän nyt sit kuitenki. jos en saa nyt sit mitää ni yritän ensvuon uudestaan tai vois hyvi mennä kyselee kesätöitä sit myös. kesällä ku on yks sesonki ja paljo asiakkaita ni sillo tarvitaanki apulaisii enemmä
RainbowDust
RainbowDust
Jäsen
Jäsen

Posts : 44
Liittymispäivä : 21.08.2015
Location : Suomi

Takaisin alkuun Siirry alas

kävin suihkussa ja meen tänää taas kauppaa... Empty Vs: kävin suihkussa ja meen tänää taas kauppaa...

Viesti  Varjokani Ti Elo 25, 2015 3:38 pm

Mä oon kyllä tosi onnellinen sun puolesta ja toivon sulle tsemppiä. Oispa mullakin ollut noin kivat opet.
Varjokani
Varjokani
Main Coder
Main Coder

Posts : 751
Liittymispäivä : 20.08.2015

Ropehahmo
Nimi: Räävis
Laji: Niekka

http://shadowfield.my-rpg.com

Takaisin alkuun Siirry alas

kävin suihkussa ja meen tänää taas kauppaa... Empty Vs: kävin suihkussa ja meen tänää taas kauppaa...

Viesti  Ephemeral Creation La Elo 29, 2015 4:14 am

Admin kirjoitti:Mä oon kyllä tosi onnellinen sun puolesta ja toivon sulle tsemppiä. Oispa mullakin ollut noin kivat opet.

Minäkin toivotan onnea asian suhteen! cheers
Ephemeral Creation
Ephemeral Creation
Jäsen
Jäsen

Posts : 692
Liittymispäivä : 21.08.2015
Location : Place

http://Momio.me

Takaisin alkuun Siirry alas

kävin suihkussa ja meen tänää taas kauppaa... Empty Vs: kävin suihkussa ja meen tänää taas kauppaa...

Viesti  Ephemeral Creation La Elo 29, 2015 4:16 am

Admin kirjoitti:Joo en osaa olla "aikuismainen. "

Ääh... Jos olisit liian "aikuismainen", olisit kuin Gosun ylläpito. :"D
Ephemeral Creation
Ephemeral Creation
Jäsen
Jäsen

Posts : 692
Liittymispäivä : 21.08.2015
Location : Place

http://Momio.me

Takaisin alkuun Siirry alas

kävin suihkussa ja meen tänää taas kauppaa... Empty Vs: kävin suihkussa ja meen tänää taas kauppaa...

Viesti  Varjokani La Elo 29, 2015 8:31 am

:-D
Varjokani
Varjokani
Main Coder
Main Coder

Posts : 751
Liittymispäivä : 20.08.2015

Ropehahmo
Nimi: Räävis
Laji: Niekka

http://shadowfield.my-rpg.com

Takaisin alkuun Siirry alas

kävin suihkussa ja meen tänää taas kauppaa... Empty Vs: kävin suihkussa ja meen tänää taas kauppaa...

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa