Shadowfield
Hei. Ole ystävällinen, ja kirjaudu sisään ottaaksesi sivun kaikista toiminnoista täyden hyödyn.

Join the forum, it's quick and easy

Shadowfield
Hei. Ole ystävällinen, ja kirjaudu sisään ottaaksesi sivun kaikista toiminnoista täyden hyödyn.
Shadowfield
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

toivottavasti mun pikkuveli on vähemmän kuspiä tänää ku aion pyytää sitä käymää kirjastost poikani kevin kirjan ja miten pitkän täst otsikost voi oikein saaha mitä helee

Siirry alas

toivottavasti mun pikkuveli on vähemmän kuspiä tänää ku aion pyytää sitä käymää kirjastost poikani kevin kirjan ja miten pitkän täst otsikost voi oikein saaha mitä helee Empty Vs: toivottavasti mun pikkuveli on vähemmän kuspiä tänää ku aion pyytää sitä käymää kirjastost poikani kevin kirjan ja miten pitkän täst otsikost voi oikein saaha mitä helee

Viesti  downer Ke Syys 30, 2015 3:45 am

nii siis ku se yleesä ei suostu tekee mitää vaik sil on mopetti jolla pääsee nopeesti paikkoihin HUOOHHHH
downer
downer
Jäsen
Jäsen

Posts : 318
Liittymispäivä : 21.08.2015
Location : huuu

http://hilema.tumblr.com

Takaisin alkuun Siirry alas

toivottavasti mun pikkuveli on vähemmän kuspiä tänää ku aion pyytää sitä käymää kirjastost poikani kevin kirjan ja miten pitkän täst otsikost voi oikein saaha mitä helee Empty Vs: toivottavasti mun pikkuveli on vähemmän kuspiä tänää ku aion pyytää sitä käymää kirjastost poikani kevin kirjan ja miten pitkän täst otsikost voi oikein saaha mitä helee

Viesti  downer Ke Syys 30, 2015 6:40 pm

no LOL JOUDUIN KÄYMÄÄ ITE siis oikeest suurin piirtei työnsin ihmisille rahaa kätee et kävisivät mut EI helvetti
mut sain liikuntaa jee
downer
downer
Jäsen
Jäsen

Posts : 318
Liittymispäivä : 21.08.2015
Location : huuu

http://hilema.tumblr.com

Takaisin alkuun Siirry alas

toivottavasti mun pikkuveli on vähemmän kuspiä tänää ku aion pyytää sitä käymää kirjastost poikani kevin kirjan ja miten pitkän täst otsikost voi oikein saaha mitä helee Empty Vs: toivottavasti mun pikkuveli on vähemmän kuspiä tänää ku aion pyytää sitä käymää kirjastost poikani kevin kirjan ja miten pitkän täst otsikost voi oikein saaha mitä helee

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa