Shadowfield
Hei. Ole ystävällinen, ja kirjaudu sisään ottaaksesi sivun kaikista toiminnoista täyden hyödyn.

Join the forum, it's quick and easy

Shadowfield
Hei. Ole ystävällinen, ja kirjaudu sisään ottaaksesi sivun kaikista toiminnoista täyden hyödyn.
Shadowfield
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

en oikeesti kestä ku

2 posters

Siirry alas

en oikeesti kestä ku  Empty en oikeesti kestä ku

Viesti  Gemstone La Syys 26, 2015 4:36 pm

mun luokal on sellane ihku "pariskunta" et se poika on niin kuses siihe tyttöö okei en usko et se on erityisemmin sekasin siit mut se haluu sen kuitenki selvästi ja sit tyylii puhuu sille aina sillee tietyl taval sillee et "olen sinusta kiinnostunut huomaa nyt perkele"  ja se tyttö  on semmone määrätietonen ja näpsäkkä ja fiksu ja pidetty ja se vaa on sillee niinku ei muka huomais mtn ja on vähänniinku kettuilis sille pojalle sillä et käyttäytyy ihanniinku kaverina mut tuntuu ettei se kuitenkaa oo yhtää sillee et painu vittuun vaan tykkää siit et se toinen tykkää siit B))

sit oon vaa aina sillee et onkoha noi ny yhes vai ei ku ei ne kyl oo ja et kyl toi ny salee huomaa et toi roikkuu siin kokoajan et tahallaanko se vaa on tollee ettei anna mtn vastakaikuu ja oon vaa sillee lol voisitteks nyt niinku vaan alkaa :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd


lol jos oonki iha vääräs
no ei kine haluun vaa kehitellä kaikkiii tälläsii hienoi B))
Gemstone
Gemstone
Jäsen
Jäsen

Posts : 100
Liittymispäivä : 21.08.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

en oikeesti kestä ku  Empty Vs: en oikeesti kestä ku

Viesti  Collaborator La Syys 26, 2015 10:48 pm

Ihan vaan muodon vuoks, mut eihä me olla samalla luokalla?
Collaborator
Collaborator
Jäsen
Jäsen

Posts : 143
Liittymispäivä : 27.08.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa