Shadowfield
Hei. Ole ystävällinen, ja kirjaudu sisään ottaaksesi sivun kaikista toiminnoista täyden hyödyn.

Join the forum, it's quick and easy

Shadowfield
Hei. Ole ystävällinen, ja kirjaudu sisään ottaaksesi sivun kaikista toiminnoista täyden hyödyn.
Shadowfield
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Upea tarina joka on pakko luke (8

3 posters

Siirry alas

Upea tarina joka on pakko luke (8 Empty Upea tarina joka on pakko luke (8

Viesti  Mitsura Ti Elo 25, 2015 1:20 pm

Mun kaverilla oli paha mieli joten se pyys multa tarinaa jossa on onnellinen loppu. Mä osaan aina olla niin positiivinen tarinoiden loppujen suhteen, jouduin usein kirjoittamaan mun tarinoita uudestaan koska opettaja ei pitänyt yhtään mun lopuista mut no joo. Musta ainakin tää on ilonen loppu. En muista ihan miten tää meni mut kirjoitan suuunnilleen samanalisen! (lol tää alkuhöpinä tulee varmaan olemaan pitempi kuin tarina mut no jaa... Very Happy )

Seisoin korkeimman talon reunalla jonka olin löytänyt ja katselin kaukaana alhaalla liikkuvia ihmisiä jotka olivat pienenpienten muurahaisten kokoisia. Olin luikkinut taloon sisälle oikean asukkaan perässä, sitten noussut hissillä ylimpään kerrokseen jonka jälkeen vielä kävellyyt rappuset jotka veivät katolle jossa oli aurinkotuoleja. Sitten olin kiivennyt reunalle ja nyt pohdin halusinko pudottautua selkä vai vatsa edellä, päälleni halusin kuitenkin pudota. Miksikö olin päätynyt tämmöiseen valintaan? Tuntui, että koko elämäni oli ollut epäonnistumisia epäonnistumisien perään. Silloin kuulin takaani naisäänen sanovan hei. Käännyin katsomaan ja näin kauniin ja aurinkoisen näköisen naisen. Hän käveli luokseni, kiipesi reunalle ja kysyi: "Hypätäänkö yhdessä" katsoen minua ruskeilla silmillään. Nyökkäsin hänelle ja hän tarttui käteeni ja hyppäsimme. Sen hetken olin onnellisempi kuin koskaan.

Mitsura
Jäsen
Jäsen

Posts : 2
Liittymispäivä : 25.08.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Upea tarina joka on pakko luke (8 Empty Vs: Upea tarina joka on pakko luke (8

Viesti  Varjokani Ti Elo 25, 2015 1:50 pm

Aww
Varjokani
Varjokani
Main Coder
Main Coder

Posts : 751
Liittymispäivä : 20.08.2015

Ropehahmo
Nimi: Räävis
Laji: Niekka

http://shadowfield.my-rpg.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Upea tarina joka on pakko luke (8 Empty Vs: Upea tarina joka on pakko luke (8

Viesti  Ephemeral Creation La Syys 05, 2015 6:27 pm

Oowww... :<
Ephemeral Creation
Ephemeral Creation
Jäsen
Jäsen

Posts : 692
Liittymispäivä : 21.08.2015
Location : Place

http://Momio.me

Takaisin alkuun Siirry alas

Upea tarina joka on pakko luke (8 Empty Vs: Upea tarina joka on pakko luke (8

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa