Shadowfield
Hei. Ole ystävällinen, ja kirjaudu sisään ottaaksesi sivun kaikista toiminnoista täyden hyödyn.

Join the forum, it's quick and easy

Shadowfield
Hei. Ole ystävällinen, ja kirjaudu sisään ottaaksesi sivun kaikista toiminnoista täyden hyödyn.
Shadowfield
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

kertokaa lempikirjoistanne

5 posters

Siirry alas

kertokaa lempikirjoistanne Empty kertokaa lempikirjoistanne

Viesti  ionisaatio Ti Syys 15, 2015 11:42 pm

tää alue näytti nii surullisen tyhjältä joten koin velvollisuudekseni tehdä asialle jotain

ikävä kyllä en voi kertoa mitään koska en oo lukenu kirjoja aikoihin
hyi minua
ionisaatio
ionisaatio
Jäsen
Jäsen

Posts : 497
Liittymispäivä : 24.08.2015
Location : sänky 4evah

Takaisin alkuun Siirry alas

kertokaa lempikirjoistanne Empty Vs: kertokaa lempikirjoistanne

Viesti  Ephemeral Creation Ke Syys 16, 2015 1:07 am

Nyyh, en minäkään...
Ephemeral Creation
Ephemeral Creation
Jäsen
Jäsen

Posts : 692
Liittymispäivä : 21.08.2015
Location : Place

http://Momio.me

Takaisin alkuun Siirry alas

kertokaa lempikirjoistanne Empty Vs: kertokaa lempikirjoistanne

Viesti  downer Ke Syys 16, 2015 5:58 pm

no siis mun lempikirjoi on ehk Nancy, Kuin surmaisi satakielen, Herttuatar, Kirjavaras, Okalinnut, Matildan viimeinen valssi, Eläinten vallankumous, Liikkuva linna, Harry Potterit ja Me kolme ja jengi
downer
downer
Jäsen
Jäsen

Posts : 318
Liittymispäivä : 21.08.2015
Location : huuu

http://hilema.tumblr.com

Takaisin alkuun Siirry alas

kertokaa lempikirjoistanne Empty Vs: kertokaa lempikirjoistanne

Viesti  JinxCastle12672 To Joulu 31, 2015 10:08 pm

Harry Potterit on parhaita! Tällä hetkellä luen Camilla Läckbergin Pahan ilman lintua :-) Vaikuttaa hyvältä
JinxCastle12672
JinxCastle12672
Jäsen
Jäsen

Posts : 178
Liittymispäivä : 19.12.2015
Location : Nurkan takana, nauramassa niille idiooteille

Takaisin alkuun Siirry alas

kertokaa lempikirjoistanne Empty Vs: kertokaa lempikirjoistanne

Viesti  Lassikko La Helmi 06, 2016 11:06 pm

Tässä viestiketjussa on ehdottomasti mainittava Taru Sormusten Herrasta -kirjasarja. Tiedän, että monet pitävät sitä liian vaikealukuisena ja pitkänä, mutta minäkin pystyi sen lukemaan (pariinkin otteeseen), joten luulen, että se on useimmille mahdollista (en saanut koskaan luettua loppuun edes Ronja ryövärintytärtä, mutta vaikuttaahan siihen oma makukin). Peter Jackson -elokuvissa on tietysti otettu vapauksia ja vähän sovitettu aihepiirejä Hollywoodin mukaan, mutta melko hyvän kuvan niistä saa.

Olisin kyllä toivonut, ettei Peter olisi poistanut elokuvistaan hahmoa nimeltä Tom Bombadil. Tom kohdataan ensimmäisessä kirjassa pahantahtoisessa metsässä Hobittilan rajamailla. Lukekaa ainakin ensimmäisen kirjan alkua, niin saatte selville, kuka Tom on.

Toinen hyvä kirja on Ruohometsän kansa (engl. Watership Down). Olen tosin lukenut sen vasta kerran. Siinä päästään villikaniinien maailmaan sisälle, eikä se ole todellakaan mitään huoletonta ruohonpuputusta. Älkää kuitenkaan katsoko piirroselokuvaa, ellette ole valmiita hyvin rajuille kohtauksille.

Paras, mitä ihminen voi lukea on mielestäni Raamattu. Tosin se saattaa kuulua vähän toiseen kategoriaan. Olen kuullut myös sanottavan, että se on maailman vaarallisin kirja, koska sitä lukevan on otettava kantaa hyvin isoihin asioihin. Ehkä vähän niinkuin Palatir.
Lassikko
Lassikko
Owslan "Assistentti"

Posts : 67
Liittymispäivä : 22.08.2015
Location : Suomi

Takaisin alkuun Siirry alas

kertokaa lempikirjoistanne Empty Vs: kertokaa lempikirjoistanne

Viesti  Vierailija La Helmi 13, 2016 12:15 pm

minulle tulee ainakin mieleen tämä Ruohometsän Kansa ja Ruohometsän tarinoita, jotka on mielestäni parhaita eläintarinoita joita olen lukenut.  Very Happy Kaniinit on tosi hyvin tehty ja se vähän harmittaa että leffassa on vähän lyhennetty tapahtumia, esim. Esikon yhdyskunta esitellään hyvin nopeasti. sitten tämä Korpien kutsu, toiselta nimeltään Erämaan kutsu on kyllä tosi hyvä kirja, vaikka olen lukenut sen vain yhden kerran, mutta tulen lukemaan sen monta kertaa. ihailen sitä, miten tarina on kirjoitettu niin surullisesti ja realistisesti. päähenkilö koira, Buckia käy kyllä sääliksi, kun se joutuu kokemaan vaikka mitä 1800-luvun Alaskassa. suosittelen katsomaan myös tästä tehtyä animeleffaa, jota minä katsoin pienenä monta kertaa, vaikka olikin hiukan surullinen. Tarua sormusten herrasta olen nyt hiukan lukenut ja sanon että mielenkiintoinen kirja. nostan hattua kirjan tekijälle :3

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

kertokaa lempikirjoistanne Empty Vs: kertokaa lempikirjoistanne

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa