Shadowfield
Hei. Ole ystävällinen, ja kirjaudu sisään ottaaksesi sivun kaikista toiminnoista täyden hyödyn.

Join the forum, it's quick and easy

Shadowfield
Hei. Ole ystävällinen, ja kirjaudu sisään ottaaksesi sivun kaikista toiminnoista täyden hyödyn.
Shadowfield
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hellsing animua

3 posters

Siirry alas

Hellsing animua Empty Hellsing animua

Viesti  Collaborator La Syys 12, 2015 7:57 pm

Satuin tekemään löytöjä kirpparilta, Ton vanhemman olen mielestäni joskus nähnyt mutta...

Hellsing animua 13963825.t
Hellsing animua 13963826.t
Collaborator
Collaborator
Jäsen
Jäsen

Posts : 143
Liittymispäivä : 27.08.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellsing animua Empty Vs: Hellsing animua

Viesti  tartaros Su Syys 13, 2015 4:49 pm

Oi, hienoja löytöjä, kunpa täälki ois lähellä joku kirppari mistä voisin yrittää löytää animua.
(Ois kyl kiva löytää jostai kirpparilta tai vastaavalta just tota Hellsing Ultimatea dvd:llä et äiti ei ihmettele et miks ihmeessä tilaan k-18 piirrossarjoja netistä)
tartaros
tartaros
Jäsen
Jäsen

Posts : 106
Liittymispäivä : 25.08.2015

Ropehahmo
Nimi:
Laji:

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellsing animua Empty Vs: Hellsing animua

Viesti  Varjokani Su Syys 13, 2015 5:05 pm

Ooh. :O
Varjokani
Varjokani
Main Coder
Main Coder

Posts : 751
Liittymispäivä : 20.08.2015

Ropehahmo
Nimi: Räävis
Laji: Niekka

http://shadowfield.my-rpg.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellsing animua Empty Vs: Hellsing animua

Viesti  Collaborator Su Syys 13, 2015 9:27 pm

tartaros kirjoitti:Oi, hienoja löytöjä, kunpa täälki ois lähellä joku kirppari mistä voisin yrittää löytää animua.
(Ois kyl kiva löytää jostai kirpparilta tai vastaavalta just tota Hellsing Ultimatea dvd:llä et äiti ei ihmettele et miks ihmeessä tilaan k-18 piirrossarjoja netistä)
Mä ite oon yleensä aika huono keirteleen kirppiksiä, serkku sitävastoin on aika hakaki siinä touhussa.

Mutta olin huomaavinani että ton uudemman (käsittääkseni ultimate) takakannessa luki vähän tällättis, auttaisko se?

Hellsing animua 13965421.t
Collaborator
Collaborator
Jäsen
Jäsen

Posts : 143
Liittymispäivä : 27.08.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellsing animua Empty Vs: Hellsing animua

Viesti  tartaros Ma Syys 14, 2015 6:49 pm

Collaborator kirjoitti:
tartaros kirjoitti:Oi, hienoja löytöjä, kunpa täälki ois lähellä joku kirppari mistä voisin yrittää löytää animua.
(Ois kyl kiva löytää jostai kirpparilta tai vastaavalta just tota Hellsing Ultimatea dvd:llä et äiti ei ihmettele et miks ihmeessä tilaan k-18 piirrossarjoja netistä)
Mä ite oon yleensä aika huono keirteleen kirppiksiä, serkku sitävastoin on aika hakaki siinä touhussa.

Mutta olin huomaavinani että ton uudemman (käsittääkseni ultimate) takakannessa luki vähän tällättis, auttaisko se?

Hellsing animua 13965421.t
Nostan hattua sille ihmiselle joka on onnistunut vääntämään jollain keinolla Ultimaten ikärajaksi 15 vuotta. Tai ehkä se on sen takia kun tossa on vain neljä ekaa jaksoa, kaikkein suurimääräisin gorentäyteinen tappaminen on sitten vasta myöhemmissä jaksoissa.
Spoileri:
Silti nostan hattua, hieno saavutus.
Mutta ainakin nyt on mahdollisuus ettei ton tilaaminen sitten oliskaan niin epäilyttävää, mainiota!
tartaros
tartaros
Jäsen
Jäsen

Posts : 106
Liittymispäivä : 25.08.2015

Ropehahmo
Nimi:
Laji:

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellsing animua Empty Vs: Hellsing animua

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa