Shadowfield
Hei. Ole ystävällinen, ja kirjaudu sisään ottaaksesi sivun kaikista toiminnoista täyden hyödyn.

Join the forum, it's quick and easy

Shadowfield
Hei. Ole ystävällinen, ja kirjaudu sisään ottaaksesi sivun kaikista toiminnoista täyden hyödyn.
Shadowfield
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kimba sortu

Siirry alas

Kimba sortu Empty Kimba sortu

Viesti  Varjokani Ma Elo 31, 2015 12:28 pm

Heips. Olen Varjokani, ennen Gosussa tulin jostain syystä tunnetuksi nimimerkillä Kimba. Syynä luultavasti se että sen sijaan että olisin vakavissani yrittänyt olla muodikkain malli päätin olla rusakko. Olen koko pienen ikäni rakastanut eläinfantasiaa, ja siitä saatte kirota kiittää Disney studiota joka aivopesi toi elämääni ihania addiktoivia turrielokuvia kuten Robin Hood ja Leijonakuningas.

Ikää minulla on 21-vuotta, vaikkakin henkinen ikäni luultavammin yhä on se "Kimba 5v" Olen herkästi innostuva, ja yritän kuulemma aina löytää kaikesta paskasta jotain hyvää. Monien mukaan olen "liian kiltti" ja vedän 24/7 roolia siitä miten rakastan kaikkia ihmisiä ympärilläni.


Gosussa päätin että Kimba (minun Gosu-ukkoni) seurustelee Vinskin (hahmo sarjasta Prätkähiiret) kanssa. Nyt kun Gosu-ajat ovat jääneet taakse olen aika pitkälle parittanut Vinskin alter egolleni Varjokanille.

Varjokanin lisäksi minulla on toinen Alter nimeltään Räävis johon te ette halua tutustua. Razz

---

Syy tämän sivun perustamiseen oli se että kaipasin ilmaista foorumia jossa jutella niistä samoista asioista mistä juttelin aikanani Gosussa, mutta minua ei tehnyt mieli maksaa taholle joka ei edes yritä huoltaa foorumiaan.

Toivottavasti viihdytte täällä, ja hei jos tulee jotain mieleen niin minulle saa laittaa viestiä. En pure. ;-) Ellet sitten ole Vinski. stalk
Varjokani
Varjokani
Main Coder
Main Coder

Posts : 751
Liittymispäivä : 20.08.2015

Ropehahmo
Nimi: Räävis
Laji: Niekka

http://shadowfield.my-rpg.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa