Jos muumilimuu myytäis 1,5l
+3
Ephemeral Creation
Varjokani
Porkkanamehu
7 posters
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
Jos muumilimuu myytäis 1,5l
..pulloissa, ostaisitteko te sitä? Vai tykkäättekö enemmän pikkupulloista? Sitä tuskin tulee koskaa isoihin pulloihin, koska myynti ei ois nii suurta
Vs: Jos muumilimuu myytäis 1,5l
Nii on ja toi aloitusviestin loppu murskasi sydämeni. "Sitä tuskin tulee koskaa isoihin pulloihin, koska myynti ei ois nii suurta " Kimba haluu muumilimunsa. Murr.
ŪAdmin kirjoitti:Nii on ja toi aloitusviestin loppu murskasi sydämeni. "Sitä tuskin tulee koskaa isoihin pulloihin, koska myynti ei ois nii suurta " Kimba haluu muumilimunsa. Murr.
En ostaisi, koska pidättäydyn sokerittomissa limppareissa. Enkä kyllä muutenkaan oikein itse ostele limppareita.
Vois luoda muumilimu lightinEphemeral Creation kirjoitti:En ostaisi, koska pidättäydyn sokerittomissa limppareissa. Enkä kyllä muutenkaan oikein itse ostele limppareita.
Whoop siitä riittäis ehkä hetkeksUsagiP kirjoitti:Luulen et ostaisin x3
ostaisin
AMER1CA- Jäsen
Liittymispäivä : 23.08.2015
siitä kyl kind of häviäis se muumilimun lapsekas tunnelma
ja vitut, ostasin silti. ja joisin.
"juooon kaaiken juon myös huomisenn" ♫
ja vitut, ostasin silti. ja joisin.
"juooon kaaiken juon myös huomisenn" ♫
ionisaatio- Jäsen
Liittymispäivä : 24.08.2015
Kehitän kohta oman ison muumilimupullon ja alan myymää sitä ja rikastun
Tän takia ajattelin käyä ostamas koulun jälkeen muumilimukkaa, mut sit ei rahat riittänykään
mut äiti oli sit ihana ja osti kaupasta mulle samalla muumilimua, kun kävi kaupas
mut äiti oli sit ihana ja osti kaupasta mulle samalla muumilimua, kun kävi kaupas
Dana-angel- Jäsen
Liittymispäivä : 31.08.2015
ho höhDana-angel kirjoitti:Tän takia ajattelin käyä ostamas koulun jälkeen muumilimukkaa, mut sit ei rahat riittänykään
woho go mama! Äitit välil nii parhaita ^^
Totta ^^Porkkanamehu kirjoitti:ho höhDana-angel kirjoitti:Tän takia ajattelin käyä ostamas koulun jälkeen muumilimukkaa, mut sit ei rahat riittänykään
woho go mama! Äitit välil nii parhaita ^^
Dana-angel- Jäsen
Liittymispäivä : 31.08.2015
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa