AAHHAHH niin kuolen
5 posters
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
AAHHAHH niin kuolen
teassa(teatteriilmasuhhuhuhu)
piti esittää 12v tyttöö kenen pikkusiskol on sellane ongelma et lorauttelee yöllä ja sillee ja muaon kiellettypuhua asiast ja kosk oon vast12ni en osaasuhtautuu vaa oon tosi vihanen asiastsillepikkusiskolle ja sillee
ja se ihmine kuka näytteli pikkusiskoo ei siis tienny et mitä mulle oltii kerrottu (eli se ei tienny et sil on tollane kusiongelma) ja sit mein piti improl vetää
yleisökää ei tienny mtn
ni ei yhtää vaikee???????++ oonvaa vihanen asiast jost ei saa puhuu???
yhyyyy :////
piti esittää 12v tyttöö kenen pikkusiskol on sellane ongelma et lorauttelee yöllä ja sillee ja muaon kiellettypuhua asiast ja kosk oon vast12ni en osaasuhtautuu vaa oon tosi vihanen asiastsillepikkusiskolle ja sillee
ja se ihmine kuka näytteli pikkusiskoo ei siis tienny et mitä mulle oltii kerrottu (eli se ei tienny et sil on tollane kusiongelma) ja sit mein piti improl vetää
yleisökää ei tienny mtn
Gemstone- Jäsen
Liittymispäivä : 21.08.2015
Vs: AAHHAHH niin kuolen
Kaikin puolin sekavalta kuulostaa
tartaros- Jäsen
Liittymispäivä : 25.08.2015
Ropehahmo
Nimi:
Laji:
Gemstone kirjoitti:teassa(teatteriilmasuhhuhuhu)
yleisökää ei tienny mtn
Olisinpa ollut näkemässä. :"D
joo oisit nähny mut tosi huolestuneena koska ei ollu mtn hajuu miten oisin voinu saada asiaa jotenki ulos
ähhhhh
ähhhhh
Gemstone- Jäsen
Liittymispäivä : 21.08.2015
Gemstone kirjoitti:joo oisit nähny mut tosi huolestuneena koska ei ollu mtn hajuu miten oisin voinu saada asiaa jotenki ulos
ähhhhh
Kyllä se varmasti meni ihan hyvin. :<
No mut koska yleisö ei tienny mitää ne luultavasti ajatteli et noin sen pitikin mennä =v= Ja impron takia hahmotki sai varmaa enemmä persoonallisuutta.
tommoset on mun mielest just hauskoi
ja sit muistan yhen harjotuksen jossa oltiin niiku "perhe koolla aterialla" ja joku piti saada sanoo tietty lause/sana
se oli hauskaa :DD
ja sit muistan yhen harjotuksen jossa oltiin niiku "perhe koolla aterialla" ja joku piti saada sanoo tietty lause/sana
se oli hauskaa :DD
ionisaatio- Jäsen
Liittymispäivä : 24.08.2015
UsagiP kirjoitti:No mut koska yleisö ei tienny mitää ne luultavasti ajatteli et noin sen pitikin mennä =v= Ja impron takia hahmotki sai varmaa enemmä persoonallisuutta.
Jepa.
Similar topics
» mä kuolen...
» :////// kuolen tänää
» XDDDDDDDDDD kuolen
» kuolen kylmyytee jo nyt
» kuolen koht väsymyksee
» :////// kuolen tänää
» XDDDDDDDDDD kuolen
» kuolen kylmyytee jo nyt
» kuolen koht väsymyksee
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua