haluaisin vain tatuoinnin
4 posters
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
haluaisin vain tatuoinnin
mut mul on vaan tosi irtonaisia ideoita nyyh
ionisaatio- Jäsen
Liittymispäivä : 24.08.2015
Vs: haluaisin vain tatuoinnin
noku ne ei oikei mee yhteen mitenkä :DD ja sit toisaalt ku haluisin vähä niiku semmosen sleeven tapasen et se lähtis tosta niskasta tai vasemman lapaluun kohilta ja kiertäs sillee takaa käsivarteen ettei se niiku tulis olkapään yli ollenkaaPorkkanamehu kirjoitti:Toteuta ne kaikki irtonaiset ideat tai yhdistä ne? :D
ni siks en haluu lähtee ripottelee niit ideoita erikseenkä
ionisaatio- Jäsen
eiku mie oon meinannu otsaan semmosta autenttista kyrpäimplanttia :(UsagiP kirjoitti:Otsaan vaa kaikki!
ionisaatio- Jäsen
Ahaaa no sitteionisaatio kirjoitti:noku ne ei oikei mee yhteen mitenkä :DD ja sit toisaalt ku haluisin vähä niiku semmosen sleeven tapasen et se lähtis tosta niskasta tai vasemman lapaluun kohilta ja kiertäs sillee takaa käsivarteen ettei se niiku tulis olkapään yli ollenkaaPorkkanamehu kirjoitti:Toteuta ne kaikki irtonaiset ideat tai yhdistä ne?
ni siks en haluu lähtee ripottelee niit ideoita erikseenkä
Mut sähä voit laittaa siihe implanttiin neionisaatio kirjoitti:eiku mie oon meinannu otsaan semmosta autenttista kyrpäimplanttiaUsagiP kirjoitti:Otsaan vaa kaikki!
UsagiP kirjoitti:Mut sähä voit laittaa siihe implanttiin neionisaatio kirjoitti:eiku mie oon meinannu otsaan semmosta autenttista kyrpäimplanttia
Voi, Jeesus... xD
niin no jooUsagiP kirjoitti:Mut sähä voit laittaa siihe implanttiin neionisaatio kirjoitti:eiku mie oon meinannu otsaan semmosta autenttista kyrpäimplanttia :(UsagiP kirjoitti:Otsaan vaa kaikki!
(TÄNNE TARVITAAN SILMÄHYMIÖ)
ionisaatio- Jäsen
*silmä*ionisaatio kirjoitti:niin no jooUsagiP kirjoitti:Mut sähä voit laittaa siihe implanttiin neionisaatio kirjoitti:eiku mie oon meinannu otsaan semmosta autenttista kyrpäimplanttiaUsagiP kirjoitti:Otsaan vaa kaikki!
ionisaatio kirjoitti:niin no joo
No, niinpä! D:
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa