Tiiättekste sen tunteen..
+2
Porkkanamehu
ionisaatio
6 posters
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
Tiiättekste sen tunteen..
ku elätte pelkällä leivällä ja teist tuntuu et te ite koht muututte leiväks?
ionisaatio- Jäsen
Liittymispäivä : 24.08.2015
Vs: Tiiättekste sen tunteen..
pikku jääkäriä tulee syötyy aika hitostiPorkkanamehu kirjoitti:Mikä leipä sä oot? :''Dnauraja kirjoitti:joo liiankin hyvin
nauraja- Jäsen
Liittymispäivä : 21.08.2015
Toi oli mulle uus tuttavuusnauraja kirjoitti:pikku jääkäriä tulee syötyy aika hitostiPorkkanamehu kirjoitti:Mikä leipä sä oot? :''Dnauraja kirjoitti:joo liiankin hyvin
kato googlen kuvahausta nii näät millasta se on, ellet siis kattonu joPorkkanamehu kirjoitti:Toi oli mulle uus tuttavuusnauraja kirjoitti:pikku jääkäriä tulee syötyy aika hitostiPorkkanamehu kirjoitti:Mikä leipä sä oot? :''Dnauraja kirjoitti:joo liiankin hyvin
nauraja- Jäsen
Ahaa! Yh mul on ikävä ruispaloja..nauraja kirjoitti:kato googlen kuvahausta nii näät millasta se on, ellet siis kattonu joPorkkanamehu kirjoitti:Toi oli mulle uus tuttavuusnauraja kirjoitti:pikku jääkäriä tulee syötyy aika hitostiPorkkanamehu kirjoitti:Mikä leipä sä oot? :''Dnauraja kirjoitti:joo liiankin hyvin
damn XD jäät paljosta paitsiPorkkanamehu kirjoitti:haha hitsi ku mul ei toimi äänet konees :Dionisaatio kirjoitti:
ionisaatio- Jäsen
Liittymispäivä : 24.08.2015
Haha mäki voisin elää jätskil:lol:Ephemeral Creation kirjoitti:En oikeastaan, mutta jätskin kohdalla välillä. xD
Jos muutut leiväks, mitä tapahtuu jos joku syö sut ? :DD
tartaros- Jäsen
Liittymispäivä : 25.08.2015
Ropehahmo
Nimi:
Laji:
en oikeestaa : DD kai
Gemstone- Jäsen
Hyvä kysymys.. mut mikdkäköhän se ruoka yleensäki muuttuu.. XDtartaros kirjoitti:Jos muutut leiväks, mitä tapahtuu jos joku syö sut ? :DD
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa