Olen elossa!
2 posters
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
Olen elossa!
Hei, kaiffarit! Olette ehkä ihmetelleet, missä kummassa Viikka on? No, voin kertoa teille, että olen hengissä, on ollut vähän kiireitä, niin en ole kerennyt olla täällä Mitäs teille kuuluu?
Vierailija- Vierailija
Vs: Olen elossa!
vhä kiva'
ei saa mainitakaa sanaa joulu ennenku se seuraavan kerra on lähellälol
ei saa mainitakaa sanaa joulu ennenku se seuraavan kerra on lähellälol
nauraja- Jäsen
Liittymispäivä : 21.08.2015
tää paikka ei vaa enää oo ollu elossa pitkään aikaa aika sad
nauraja- Jäsen
Joo. Tuntuu vieläkin hassulta, että vuosi vaihtui, vai mitä sinä olet mieltä? Tai ei tässä nyt mitään hauskaa ole, mutta kun tuntuu, että vuosi menee niin hitsin nopeasti aina.nauraja kirjoitti:tää paikka ei vaa enää oo ollu elossa pitkään aikaa aika sad
Vierailija- Vierailija
joo ihan hirvittävää. aika loppuuViikkafan1 kirjoitti:Joo. Tuntuu vieläkin hassulta, että vuosi vaihtui, vai mitä sinä olet mieltä? Tai ei tässä nyt mitään hauskaa ole, mutta kun tuntuu, että vuosi menee niin hitsin nopeasti aina.nauraja kirjoitti:tää paikka ei vaa enää oo ollu elossa pitkään aikaa aika sad
nauraja- Jäsen
Ei liity nimenomaan tähän, mutta mulle tuli yhtäkkii mieli mennä johki foorumille jutteleen. Kaihoisasti muistellen gosua () mieleen palas eräs Kimba joka lupaili koodailevansa foorumin. ...ja tässä sitä ollaan! Meno näyttää olevan hiljaista, mutta päätin rekisteröityä vain kertoakseni tämän.
Huugo- Jäsen
Liittymispäivä : 18.05.2017
Kiva, että tulit :- 3Huugo kirjoitti:Ei liity nimenomaan tähän, mutta mulle tuli yhtäkkii mieli mennä johki foorumille jutteleen. Kaihoisasti muistellen gosua () mieleen palas eräs Kimba joka lupaili koodailevansa foorumin. ...ja tässä sitä ollaan! Meno näyttää olevan hiljaista, mutta päätin rekisteröityä vain kertoakseni tämän.
Vierailija- Vierailija
Similar topics
» Olen kipiä. :<
» OLEN ONNISTUNUT IHMINEN
» oleN ERITTÄIN ILOINEN
» olen pämpännyt koko yön
» hei kaikille! olen Viikkafan1 :)
» OLEN ONNISTUNUT IHMINEN
» oleN ERITTÄIN ILOINEN
» olen pämpännyt koko yön
» hei kaikille! olen Viikkafan1 :)
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua