Shadowfield
Hei. Ole ystävällinen, ja kirjaudu sisään ottaaksesi sivun kaikista toiminnoista täyden hyödyn.

Join the forum, it's quick and easy

Shadowfield
Hei. Ole ystävällinen, ja kirjaudu sisään ottaaksesi sivun kaikista toiminnoista täyden hyödyn.
Shadowfield
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Valitusketju

5 posters

Siirry alas

Valitusketju Empty Valitusketju

Viesti  UsagiP La Loka 01, 2016 2:36 pm

Koska valittaminen rentouttaa yllättävän paljon. Valitetaan sydämemme kyllyydestä <3


Tässä valitustani kaikesta turhasta <3 : Valitan sitä et oon ollu tyhmä enkä oo alottanu tekee näitä bilsan tehtäviä aiemmin koska ne pitää olla 3.10 valmiina ja valitan myös sitä et mua sattuu jostai syystä iha järkyttävästi akillesjäntee ympärille vasemmas jalas. Ei kykene kävelee wäähh.. Enkä ees tajua miksi kipu >:C ja ranteeseenki sattuu ku ollu koneella epäergonomisessa asennossa. Ja kahvi meni kylmäks ennenku ehin juoda sen. Ja oman läppärin i ja o kirjain on yhä irti eikä pysy. Ja joudun palauttaa tän koulun koneen varmaa keväällä joten ei ehjää näppäimistöä mulle >Sad((( pitää varmaa alkaa säästää uutta läppäriä varte. AAAAA.

jopas helpotti.
UsagiP
UsagiP
Owslafa
Owslafa

Posts : 251
Liittymispäivä : 25.08.2015

https://www.dubtrack.fm/join/herperttien-musiikkiluola

Takaisin alkuun Siirry alas

Valitusketju Empty Vs: Valitusketju

Viesti  JinxCastle12672 Ti Loka 04, 2016 8:24 pm

Voisin valittaa niin monesta asiasta. Mm. siitä, että sovellukset kirjaa minut pihalle itsestään ja lakkaa toimimasta, meidän luokkalaiset ovat idiootteja, huomenna menee kirjoituskursdin tunnit kylmässä seisoskeluun, ihmiset ovat itsekeskeisiä, tyypit vaan seisoo ja katsoo vierestä, en jaksa mennä suihkuun, Spn tulee keskellä yötä, Olipa kerranin uusi kausi ei tule Amerikan tahtia, Fantastic beasts and where to fing them tulee vasta marraskuussa ENGLANTIIN, kaikki maksaa liikaa, koulussa on ensi viikolla KiVa-viikko jolloin ihmiset esittävät välittävänsä, Duudsonit tulee meiän paikkakunnalle, ihmiset pitävät huonosta musiikista, Helena Bonham Carter pilasi Merlinin, kestää monta vuotta ennen kuin pääsen matkustelemaan, vanhempien Tallinnan matkaan on aivan liian pitkä aika, aaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaa.............




Johan helpotti.
Olit @UsaigiP oikeassa.
JinxCastle12672
JinxCastle12672
Jäsen
Jäsen

Posts : 178
Liittymispäivä : 19.12.2015
Location : Nurkan takana, nauramassa niille idiooteille

Takaisin alkuun Siirry alas

Valitusketju Empty Vs: Valitusketju

Viesti  snicker To Loka 06, 2016 9:59 pm

kaikki ahdistaa ja masentaa, en osaa tai jaksa puhua ihmisille, läppäri + piirtopöytä + puhelin on kaikki hajoamassa, en osaa päättää hankinko pokemon sunin vai pokemon moonin 0:, en ees muista koska oon viimeks vihannu omaa naamaani näin paljo, eräs ihminen painostaa ja syyllistää mua jatkuvasti kaikesta, rick and mortyn kolmanteen kauteen on luultavasti viel monta kuukautta, oon monta jaksoa jäljessä jjban diamond is unbreakablen animessa, oon monta lukua jäljessä jjban jojolionissa, koulu alko kaks kuukautta sitte ja oon nyt jo ihan pihalla kaikesta, vihaan piirrustuksiani, kokoajan sellanen olo et joku on tosi pettyny muhun tai vihaa mua, mulla kestää kolmesataa vuotta vastata viesteihin koska en osaa sanoa mihinkään mitään tai vaihtoehtosesti unohdan vastata kokonaan,


gnhnknkfnmfhn
snicker
snicker
Jäsen
Jäsen

Posts : 126
Liittymispäivä : 29.08.2015
Location : roskakori

Takaisin alkuun Siirry alas

Valitusketju Empty Vs: Valitusketju

Viesti  UsagiP Ma Loka 10, 2016 7:51 am

snicker kirjoitti:kaikki ahdistaa ja masentaa, en osaa tai jaksa puhua ihmisille, läppäri + piirtopöytä + puhelin on kaikki hajoamassa, en osaa päättää hankinko pokemon sunin vai pokemon moonin 0:, en ees muista koska oon viimeks vihannu omaa naamaani näin paljo, eräs ihminen painostaa ja syyllistää mua jatkuvasti kaikesta, rick and mortyn kolmanteen kauteen on luultavasti viel monta kuukautta, oon monta jaksoa jäljessä jjban diamond is unbreakablen animessa, oon monta lukua jäljessä jjban jojolionissa, koulu alko kaks kuukautta sitte ja oon nyt jo ihan pihalla kaikesta, vihaan piirrustuksiani, kokoajan sellanen olo et joku on tosi pettyny muhun tai vihaa mua, mulla kestää kolmesataa vuotta vastata viesteihin koska en osaa sanoa mihinkään mitään tai vaihtoehtosesti unohdan vastata kokonaan,


gnhnknkfnmfhn

haluan ettiä sut ja halata niin lujaa et kylkiluus murtuu.

Valitusketju Tumblr_inline_o7nkgruHps1rcz19k_540
UsagiP
UsagiP
Owslafa
Owslafa

Posts : 251
Liittymispäivä : 25.08.2015

https://www.dubtrack.fm/join/herperttien-musiikkiluola

Takaisin alkuun Siirry alas

Valitusketju Empty Vs: Valitusketju

Viesti  snicker Ti Loka 11, 2016 3:47 pm

UsagiP kirjoitti:
snicker kirjoitti:kaikki ahdistaa ja masentaa, en osaa tai jaksa puhua ihmisille, läppäri + piirtopöytä + puhelin on kaikki hajoamassa, en osaa päättää hankinko pokemon sunin vai pokemon moonin 0:, en ees muista koska oon viimeks vihannu omaa naamaani näin paljo, eräs ihminen painostaa ja syyllistää mua jatkuvasti kaikesta, rick and mortyn kolmanteen kauteen on luultavasti viel monta kuukautta, oon monta jaksoa jäljessä jjban diamond is unbreakablen animessa, oon monta lukua jäljessä jjban jojolionissa, koulu alko kaks kuukautta sitte ja oon nyt jo ihan pihalla kaikesta, vihaan piirrustuksiani, kokoajan sellanen olo et joku on tosi pettyny muhun tai vihaa mua, mulla kestää kolmesataa vuotta vastata viesteihin koska en osaa sanoa mihinkään mitään tai vaihtoehtosesti unohdan vastata kokonaan,


gnhnknkfnmfhn

haluan ettiä sut ja halata niin lujaa et kylkiluus murtuu.

Valitusketju Tumblr_inline_o7nkgruHps1rcz19k_540


;v;
snicker
snicker
Jäsen
Jäsen

Posts : 126
Liittymispäivä : 29.08.2015
Location : roskakori

Takaisin alkuun Siirry alas

Valitusketju Empty Vs: Valitusketju

Viesti  JinxCastle12672 Ke Loka 12, 2016 4:59 pm

Voisin vaan mennä Snickerin työ ja halailla kaikien edestä.


Sit voisin valittaa siitä, etten saa naatteja tohon kätköön, siitä että meiän vesihana on rikki eikä putkimies oo tullu korjaan sitä, siitä että ihmiset on niiiin idiootteja ja luulee tiet'v'nsä kaikesta kaiken, siitä että ihmiset satuttaa, että mun lapsuuden paras kaveri ei sano mulle ees "moi" ja nyt se lähettää kirjeen suuripiirtein; "Moi, mitä sulle kuuluu? Oon pahoillani etten oo vastannu. Heippa!" Ja siis sill on menny muka neljä kuukautta jalkapallomatseihin ja koulujuttuihn. (Huom. kesäloma.) Siis se vois vaan jäättää kokonaan vastaamatta sen sijaan ett valehtelee ja selittää jotain idioottimaista. Lisäksi mun alaselkä on ihan jumissa ja sattuu, enkä haluais mennä kouluun koska siel on ikäviä tyyppejä. AAAAAAAAARRGGGGGGGGGHHHHHHHHH! Voisin valittaa myös siitä, että mulle tulee huono omatunto kun pölötän tääl omista ongelmistani enkä kommentoi muiden omia "tarpeeksi". Eikä seurakunnan nuorteniltaa oo tällä viikol, ja se on suurinpiitein ainut tapahtuma/paikka mihin uskaltaisin ja jopa haluaisin mennä. Voi Luoja, haluisin vaan maata lattialla ja jäädä siihen loppuelämäkseni. Välillä vois ehkä nousta kirjoittamaan jotakin.
JinxCastle12672
JinxCastle12672
Jäsen
Jäsen

Posts : 178
Liittymispäivä : 19.12.2015
Location : Nurkan takana, nauramassa niille idiooteille

Takaisin alkuun Siirry alas

Valitusketju Empty Vs: Valitusketju

Viesti  UsagiP Pe Loka 14, 2016 7:39 pm

JinxCastle12672 kirjoitti:Voisin vaan mennä Snickerin työ ja halailla kaikien edestä.


Sit voisin valittaa siitä, etten saa naatteja tohon kätköön, siitä että meiän vesihana on rikki eikä putkimies oo tullu korjaan sitä, siitä että ihmiset on niiiin idiootteja ja luulee tiet'v'nsä kaikesta kaiken, siitä että ihmiset satuttaa, että mun lapsuuden paras kaveri ei sano mulle ees "moi" ja nyt se lähettää kirjeen suuripiirtein; "Moi, mitä sulle kuuluu? Oon pahoillani etten oo vastannu. Heippa!" Ja siis sill on menny muka neljä kuukautta jalkapallomatseihin ja koulujuttuihn. (Huom. kesäloma.) Siis se vois vaan jäättää kokonaan vastaamatta sen sijaan ett valehtelee ja selittää jotain idioottimaista. Lisäksi mun alaselkä on ihan jumissa ja sattuu, enkä haluais mennä kouluun koska siel on ikäviä tyyppejä. AAAAAAAAARRGGGGGGGGGHHHHHHHHH! Voisin valittaa myös siitä, että mulle tulee huono omatunto kun pölötän tääl omista ongelmistani enkä kommentoi muiden omia "tarpeeksi". Eikä seurakunnan nuorteniltaa oo tällä viikol, ja se on suurinpiitein ainut tapahtuma/paikka mihin uskaltaisin ja jopa haluaisin mennä. Voi Luoja, haluisin vaan maata lattialla ja jäädä siihen loppuelämäkseni. Välillä vois ehkä nousta kirjoittamaan jotakin.

Haluan antaa sullekki ison halin D:
UsagiP
UsagiP
Owslafa
Owslafa

Posts : 251
Liittymispäivä : 25.08.2015

https://www.dubtrack.fm/join/herperttien-musiikkiluola

Takaisin alkuun Siirry alas

Valitusketju Empty Vs: Valitusketju

Viesti  Vierailija Ke Loka 19, 2016 10:31 am

Mulla on aikamoinen flunssa ja kova yskä :/ Ei kivaa.

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Valitusketju Empty Vs: Valitusketju

Viesti  snicker Ma Loka 24, 2016 7:28 am

-


Viimeinen muokkaaja, snicker pvm Ke Marras 02, 2016 3:16 pm, muokattu 1 kertaa
snicker
snicker
Jäsen
Jäsen

Posts : 126
Liittymispäivä : 29.08.2015
Location : roskakori

Takaisin alkuun Siirry alas

Valitusketju Empty Vs: Valitusketju

Viesti  nauraja La Loka 29, 2016 6:46 pm

jalkoja palentaa

palentaa on ilmeisesti murretta?? paleltaa pitäs oikeesti
mua aina vaa palentaa
nauraja
nauraja
Jäsen
Jäsen

Posts : 250
Liittymispäivä : 21.08.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Valitusketju Empty Vs: Valitusketju

Viesti  nauraja Ma Loka 31, 2016 4:17 pm

kaikki ahistaa Smile
nauraja
nauraja
Jäsen
Jäsen

Posts : 250
Liittymispäivä : 21.08.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Valitusketju Empty Vs: Valitusketju

Viesti  snicker To Marras 03, 2016 8:47 pm

tfw oma vartalo ahdistaa niin paljo ettet pysty kattomaan peiliin
snicker
snicker
Jäsen
Jäsen

Posts : 126
Liittymispäivä : 29.08.2015
Location : roskakori

Takaisin alkuun Siirry alas

Valitusketju Empty Vs: Valitusketju

Viesti  UsagiP Ke Marras 16, 2016 8:47 am

Ahistaa, energiat on nollilla. Rakkail ihmisil menee huonosti. Huono omatunto siit et voin paremmin ku joskus, mut on ihmisiä jotka tuntee nii paljo kamalammi et tuntuu et en sais ja koulu on tyhäm ja oon väsy
UsagiP
UsagiP
Owslafa
Owslafa

Posts : 251
Liittymispäivä : 25.08.2015

https://www.dubtrack.fm/join/herperttien-musiikkiluola

Takaisin alkuun Siirry alas

Valitusketju Empty Vs: Valitusketju

Viesti  snicker Ke Marras 30, 2016 5:34 pm

opettaja jaksaa selittää kuinka henkinen hyvinvointi on tärkeämpää ku koulunkäynti mut jos satutki olemaan tunninki pois sen takia tai edes lääkärissä tms nii oot automaattisesti kamalin ihminen koko maassa, dysforia+masennus+ahdistus+vakava sosiaalisten tilanteiden pelko on kiva combo, oon erittäin huono dark soulsissa :^(, TOMB OF THE GIANTS MIKSI, ostin tosi hienon repun mut en uskalla käyttää sitä koska ihmiset tuijottaa muutenki ja sit jos kannan tuol jotain erittäin värikästä 90s-comic-aesthetic-reppua nii jees, mulla kestää 10 tuntia vastata viesteihin koska miten minä kommunikaatio ja joskus unohdan vastata kokonaa, syyllinen olo ku valitan aina kaikesta typerästä enkä koskaan osaa vastata muille mitään, en pysty kattomaan peiliin, mietin aina 5 minuuttia että pitäskö mun sanoa jotain vai olla hiljaa ja jos kerranki rohkastun sanomaan jotain nii a) mun päälle puhutaan b) kaikki ignooraa c) tajuan kolmen sekunnin päästä et se oli jotain erittäin typerää ja häpeen sitä seuraavat 4 vuotta


Viimeinen muokkaaja, snicker pvm To Joulu 01, 2016 8:26 pm, muokattu 1 kertaa
snicker
snicker
Jäsen
Jäsen

Posts : 126
Liittymispäivä : 29.08.2015
Location : roskakori

Takaisin alkuun Siirry alas

Valitusketju Empty Vs: Valitusketju

Viesti  nauraja To Joulu 01, 2016 5:23 pm

mä en haluu työtä mä haluun rahaa siihen et mä voin tulla mukavasti toimeen mä en halua käydä koulua mä en pysty tekemään asioita mitä muut tekee kaikki ahistaa mä en halua et ihmiset näkee mut tai ajattelee musta mut samalla mä haluun et joku edes ymmärtäis mua Smile
plus haluisin et osaisin ilmasta itteeni kunnolla niin olis jtn hyötyä psykologistaki sit hmm
mut ei se mitää
nauraja
nauraja
Jäsen
Jäsen

Posts : 250
Liittymispäivä : 21.08.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Valitusketju Empty Vs: Valitusketju

Viesti  snicker Su Joulu 11, 2016 3:34 am

haluaisin nukkua seuraavat 1.5 vuotta kiitos
snicker
snicker
Jäsen
Jäsen

Posts : 126
Liittymispäivä : 29.08.2015
Location : roskakori

Takaisin alkuun Siirry alas

Valitusketju Empty Vs: Valitusketju

Viesti  Varjokani Su Joulu 11, 2016 2:46 pm

snicker kirjoitti:haluaisin nukkua seuraavat 1.5 vuotta kiitos
Samat. Voiks joku tulla tekee kaiken tarpeellisen meille et voin nukkuu ja nähdä hyviä unia. lul
Varjokani
Varjokani
Main Coder
Main Coder

Posts : 751
Liittymispäivä : 20.08.2015

Ropehahmo
Nimi: Räävis
Laji: Niekka

http://shadowfield.my-rpg.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Valitusketju Empty Vs: Valitusketju

Viesti  JinxCastle12672 To Syys 28, 2017 6:48 pm

Suomalaisittain valittaen vähä lisää:
Meiän ruotsinope jäi eläkkeelle ja yks toinen opettaja astui saappaisiin. Alkaa vähitellen tulla tunne, etten haluis olla niillä tunneilla. Kyseinen opettaja nimittäin laittoi meidät kertaamaan perusasioita ja hokee koko ajan: "Ette te mitään osaa teidän pitää opetella nämä ette te mitään osaa kuitenkaan." Sitte ku joku osaa tyyliin taivuttaa jonku epäsäännöllisen verbin nii sillä ihan leuka loksahtaa että "TÄH! Sä taivutit oikein!"
JinxCastle12672
JinxCastle12672
Jäsen
Jäsen

Posts : 178
Liittymispäivä : 19.12.2015
Location : Nurkan takana, nauramassa niille idiooteille

Takaisin alkuun Siirry alas

Valitusketju Empty Vs: Valitusketju

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa