Mystic Messenger
Sivu 1 / 1
Mystic Messenger
Mystic Messenger on hieno dating sim Dandelionin tekijöiltä. Oon koukuttunu tähän '-' Peli on tosi erilainen verrattuna muihin, koska siinä on uniikki chat mekanismi. Käytännössä chattaat treffattaville hyypille. Sen lisäksi ne voi soittaa sulle ja sä niille. Treffattavissa on neljä miestä ja yksi nainen. Yoosung (joka on kyl lähempänä poika kuin mies 'c'), Jumin, 707, Zen ja Jaehee. Kuten nimistä voi päätellä niin, kaverini mukaan, tämä on "koreapeli". Mikä ei haittaa koska korea on kaunis kieli, josta tulikin mieleen, että pelin ääninäyttely on todella hyvää!
Idk miks kirjotin tästä oikeestaa Kai koska oon tosiaa koukuttunu tähän. Oon pelannu nyt Yoosungin ja Zenin tarinan. Täl hetkel menos Jaehee ja seuraaks Jumin. Viimesenä aion vetää Sevenin tarinan koska se sisältää ilmeisesti niin paljon spoilereita et fiksuinta vetää vikana t. muut tätä pelanneet.
Onko kukaan muu pelaillu?
Idk miks kirjotin tästä oikeestaa Kai koska oon tosiaa koukuttunu tähän. Oon pelannu nyt Yoosungin ja Zenin tarinan. Täl hetkel menos Jaehee ja seuraaks Jumin. Viimesenä aion vetää Sevenin tarinan koska se sisältää ilmeisesti niin paljon spoilereita et fiksuinta vetää vikana t. muut tätä pelanneet.
Onko kukaan muu pelaillu?
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa