Mikä fiilis kun koulut alkaa?
2 posters
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
Mikä fiilis kun koulut alkaa?
Heipä hei kaikki Haluaisin kysyä teiltä, mitkä fiilikset teillä on koulun alkamisesta.
Itseäni jännittää niin paljon miten herään huomenna, kun menen linja-autolla kouluun.
Mut hienoa nähdä kavereita ja opettajia, kaikki ovat mukavia :3
Olen kuullut monien valittavan koulusta, mut itse rakastan koulua <3
Joo... oon outo, mut mä rakastan koulua
Mä tykkään juoksennella välitunneilla vapaasti koulualueella (siis välituntialueella, ei me saada karata mihinkään koulusta XD) ja tietenkin on tosi mielenkiintoista kuunnella historian, Fysiikan ja Kemian sekä Biologian juttuja sekä tietenkin haluan opiskella lisää ruotsia ja enkkua.
Juu, tässä oli mun pitkät selitykset omista fiiliksistänne. Kertokaa vapaasti omat fiiliksenne c:
Itseäni jännittää niin paljon miten herään huomenna, kun menen linja-autolla kouluun.
Mut hienoa nähdä kavereita ja opettajia, kaikki ovat mukavia :3
Olen kuullut monien valittavan koulusta, mut itse rakastan koulua <3
Joo... oon outo, mut mä rakastan koulua
Mä tykkään juoksennella välitunneilla vapaasti koulualueella (siis välituntialueella, ei me saada karata mihinkään koulusta XD) ja tietenkin on tosi mielenkiintoista kuunnella historian, Fysiikan ja Kemian sekä Biologian juttuja sekä tietenkin haluan opiskella lisää ruotsia ja enkkua.
Juu, tässä oli mun pitkät selitykset omista fiiliksistänne. Kertokaa vapaasti omat fiiliksenne c:
Vierailija- Vierailija
Vs: Mikä fiilis kun koulut alkaa?
Ahh koulut alko mulla jo 9.8
ei tää loppuje lopuks oo nii kamalaa miinus miljoonat kirjotustehtävät ja itse kirjoitusten stressaus
ei tää loppuje lopuks oo nii kamalaa miinus miljoonat kirjotustehtävät ja itse kirjoitusten stressaus
Okei, itselläni alkoi 16.8 :-)UsagiP kirjoitti:Ahh koulut alko mulla jo 9.8
Vierailija- Vierailija
mulla alko 10.8 ja en voi hyvin
no on tää et on joku edes semi-järkevä unirytmi tän 'valvo kolme päivää putkeen ja nukahda oman huoneesi lattialle naamallesi'-tms sekaamisen sijaan ihan kivasitku sais heivattua tän ylimääräsen stressin ja ahdistuksen johonki nii arvostaisin kovasti
no on tää et on joku edes semi-järkevä unirytmi tän 'valvo kolme päivää putkeen ja nukahda oman huoneesi lattialle naamallesi'-tms sekaamisen sijaan ihan kiva
snicker- Jäsen
Liittymispäivä : 29.08.2015
Similar topics
» fiilis 6/5
» Kauhee spämmeri-fiilis
» älkää sanoko et viikon pääst
» meinasin alkaa itkee kuvikse tunnil
» Kauhee spämmeri-fiilis
» älkää sanoko et viikon pääst
» meinasin alkaa itkee kuvikse tunnil
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1