Shadowfield
Hei. Ole ystävällinen, ja kirjaudu sisään ottaaksesi sivun kaikista toiminnoista täyden hyödyn.

Join the forum, it's quick and easy

Shadowfield
Hei. Ole ystävällinen, ja kirjaudu sisään ottaaksesi sivun kaikista toiminnoista täyden hyödyn.
Shadowfield
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Conikävijöitä?

2 posters

Siirry alas

Conikävijöitä? Empty Conikävijöitä?

Viesti  snicker Ma Heinä 11, 2016 1:45 am

a.k.a en ehtiny ostamaan Traconiin lippua ja kärsin 


anyway, onko täällä muita jotka tykkää rampata coneissa ja/tai harrastaa cosplayta? jos on, missä coneissa olette käyneet ja/tai mitä hahmoja olette cossanneet? :"^)

ite on tullu käytyä kolmessa Traconissa + Lakeusconissa, ja cossattu Metal Gear Solidin Raikovia + tällä hetkellä työn alla on pari jjba-cossia ja yks borderlands-cossi
snicker
snicker
Jäsen
Jäsen

Posts : 126
Liittymispäivä : 29.08.2015
Location : roskakori

Takaisin alkuun Siirry alas

Conikävijöitä? Empty Vs: Conikävijöitä?

Viesti  tartaros Ti Heinä 12, 2016 12:32 pm

en oo ikinä käynyt viel yhessäkään conissa mut oon menossa tän vuoden traconiin, kun sain kaverin kaverin kautta lipun :0
jos saan peruukin jostain ostettua niin teen ihan yksinkertasen cossin sinne (mitä epäilen suuresti) joten saa nyt nähä, mut cossaaminen ois kyl ihan mahtava harrastus
tartaros
tartaros
Jäsen
Jäsen

Posts : 106
Liittymispäivä : 25.08.2015

Ropehahmo
Nimi:
Laji:

Takaisin alkuun Siirry alas

Conikävijöitä? Empty Vs: Conikävijöitä?

Viesti  snicker Ti Elo 23, 2016 10:46 pm

nice o:


onnistuin hankkimaan lipun ja jotenki päädyin lupautumaan cossiryhmään joka on täynnä ihmisiä joille en oo koskaa puhunu lol taidan kuolla
+ traconiin on kymmenen päivää eikä mulla oo cossiin valmiina mitään :''--/ mulla on pohja melkein kaikkeen mut kiva ku mun olis pitäny tilata tohon melko paljo tavaraa viel jonka kuljetusaika on 2-4 viikkoa


ja jotenki päädyin siihen ratkasuun että käytän omia hiuksiani peruukin sijasta, ja en ainakaa just leikannu niitä vahingossa hieman liikaa pari päivää sitte 8')
snicker
snicker
Jäsen
Jäsen

Posts : 126
Liittymispäivä : 29.08.2015
Location : roskakori

Takaisin alkuun Siirry alas

Conikävijöitä? Empty Vs: Conikävijöitä?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa