Poliittinen suuntaus
4 posters
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
Poliittinen suuntaus
Mitkä on teidän? Mitä puoluetta/puolueita kannatatte?
Ite sijoitun vasemmalle. Vihreät ja Vasemmistoliitto on sellasii joita vois äänestä, ku oon monessa asiassa samaa mieltä noitten kanssa. Kaikkeen mul ei toki oo vielä omaa mielipidettä, pitäs perehtyä asioihin eka
Ite sijoitun vasemmalle. Vihreät ja Vasemmistoliitto on sellasii joita vois äänestä, ku oon monessa asiassa samaa mieltä noitten kanssa. Kaikkeen mul ei toki oo vielä omaa mielipidettä, pitäs perehtyä asioihin eka
nauraja- Jäsen
Liittymispäivä : 21.08.2015
Vs: Poliittinen suuntaus
Itse varmaan kristillisdemokraatti. Ja siis ei ne oo sen enempää rasisteja, kuin muutkaan puolueet. Ne vaan haluu uskoo Raamattuun, enkä mä näe siinä mitään väärää, että niillä on oma mielipide. Ja VAIKKA nämä uskovat Raamattuun ni mun ehdokkaat (siis ne jotka oon nähny face to face ja kyselly paljon tyhmiä kysymyksiä) ainaki tykkää niin homoista ja heteroista, eikä vihaa tai halua kenellekää mitää pahaa. Nää hyväksyy ne ihmisinä. Mut en haluu alkaa tappelee, enkä saarnaa tästä ellei joku muu sitten aloita sotaa. (pyydän ei mitään sotaa tänne).
No viime vaaleissa suuntasin liberaali-oikeistoon äänestäen Kokoomusta, koska vakaasti uskon että ainoo keino pelastaa tää talous on helpottaa yrittäjyyttä yms. Mut nyt ovat kyllä kusseet niin monta asiaa viimeikoina että jaa saa nähdä minne ääni menee ens kerralla. Mutta siis ääriliberalismiin menen aatteellisesti enkä oo sieltä tulossa takas Vois vaikka äänestää oikeisto-vihreitä, mutku prkl ydinvoimakielteisyys on todella idioottimaista.
Ok edustaja jota äänestin on kyl nyt ollu aktiivinen ja ajaa niitä asoita joiden takia sai mun äänen eli jee? Puolue vaan sattuu olee krhm.
Ok edustaja jota äänestin on kyl nyt ollu aktiivinen ja ajaa niitä asoita joiden takia sai mun äänen eli jee? Puolue vaan sattuu olee krhm.
Somebody- Owslafa
Liittymispäivä : 24.08.2015
En oo hirveesti keskittyny politiikkaan, pitäs varmaa alkaa ku äänestysikä lähenee
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa