Wanhojen tanssit
4 posters
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
Wanhojen tanssit
Ootteko tanssinu/katsonut? Omat tanssit on tänään.
Aamulla jo tanssittii kerra ala/yläasteelaisille, sit käytii terveyskeskuksella tanssimassa ja sit viel illalla uudestaa tanssitaa koulul kaikille ketkä vaa tulee kattoo sen jälkee ois tarkotus vaihtaa super nopeasti tavalliset vaatteet ja Tampereelle jatkoille
Hyvin on muute sujunu, mut nilkat on vähä kipiät
Aamulla jo tanssittii kerra ala/yläasteelaisille, sit käytii terveyskeskuksella tanssimassa ja sit viel illalla uudestaa tanssitaa koulul kaikille ketkä vaa tulee kattoo sen jälkee ois tarkotus vaihtaa super nopeasti tavalliset vaatteet ja Tampereelle jatkoille
Hyvin on muute sujunu, mut nilkat on vähä kipiät
Vs: Wanhojen tanssit
Meillä oli wanhat eilen ja tänään, lisäks osa kävi tanssimassa tänään aamulla koululla ja muutamassa vanhainkodissa.
En uskonut et ne olis ollu niin kivat kun ne oli, vaik mun alushamekin meni rikki just ennen tanssien alkua ja mun pari kaatu (jolloin pelästyin et se ois satuttanut itsensä, onneks ei ollut), niin mulla on lähinnä vaan hyvii muistoja koko tapahtumasta.
Oli kiva näyttää disney-prinsessalta kerran elämässään :-D
En uskonut et ne olis ollu niin kivat kun ne oli, vaik mun alushamekin meni rikki just ennen tanssien alkua ja mun pari kaatu (jolloin pelästyin et se ois satuttanut itsensä, onneks ei ollut), niin mulla on lähinnä vaan hyvii muistoja koko tapahtumasta.
Oli kiva näyttää disney-prinsessalta kerran elämässään :-D
tartaros- Jäsen
Liittymispäivä : 25.08.2015
Ropehahmo
Nimi:
Laji:
Minutpa kävi eräs tanssijatar tänään vanhojen tansseissa hakemassa tanssiin. Oli kyllä mukavaa tanssia ensimmäistä kertaa jonkun tanssijattaren kanssa, eikä mua hirveästi ujostuttanutkaan.
Viimeinen muokkaaja, Viikkafan1 pvm Ke Tammi 11, 2017 4:40 pm, muokattu 1 kertaa
Vierailija- Vierailija
Tulin join tunti written katsomasta, hyvin osasivat. :-D
JinxCastle12672- Jäsen
Liittymispäivä : 19.12.2015
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa