Shadowfield
Hei. Ole ystävällinen, ja kirjaudu sisään ottaaksesi sivun kaikista toiminnoista täyden hyödyn.

Join the forum, it's quick and easy

Shadowfield
Hei. Ole ystävällinen, ja kirjaudu sisään ottaaksesi sivun kaikista toiminnoista täyden hyödyn.
Shadowfield
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Varjokanin official fanikerho

2 posters

Siirry alas

Varjokanin official fanikerho Empty Varjokanin official fanikerho

Viesti  Alpaca Ke Helmi 17, 2016 5:35 pm

For our lord and saviour and adorable rabbit. Täällä voi kertoo mikä tekee Vk:sta niin ihanan :33


Varjokani edit: Hei ei nyt näin. Minä en ole mikään Herra. Jeesus on herra, minä vaan tällanen ärsyttävä rusakko. Ja ihan pieni pyyntö en pidä mun irl nimestä joten älä käytä sitä.


Viimeinen muokkaaja, Varjokani pvm Ke Helmi 17, 2016 5:47 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Jeesukselle se mikä Jeesukselle kuuluu. Mä en haluu mitää muuta kuin porkkanoita ja kaiffareita. :P)

Alpaca
Jäsen
Jäsen

Posts : 11
Liittymispäivä : 21.08.2015
Location : Keski-Maa

Takaisin alkuun Siirry alas

Varjokanin official fanikerho Empty Vs: Varjokanin official fanikerho

Viesti  Varjokani To Helmi 18, 2016 4:03 pm

Oikeesti en mä nyt niin ihmeellinen ole. Iso kiitos siitä että pidätte musta, ja se tuntuu upealta, mutta Jeesus on se joka voi pelastaa ja on ainakin mun herra. Mä mielummin pidän kaikkia ihmisiä ja eläimiä kaiffareina kuin alaisiana tai palvojina. :3
Varjokani
Varjokani
Main Coder
Main Coder

Posts : 751
Liittymispäivä : 20.08.2015

Ropehahmo
Nimi: Räävis
Laji: Niekka

http://shadowfield.my-rpg.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Varjokanin official fanikerho Empty Vs: Varjokanin official fanikerho

Viesti  Alpaca Su Helmi 21, 2016 5:28 pm

En meinaa kirjaimellista Herraa, ku itekki oon kristitty ja näi :'D ja miks ihmeessä et tykkää? Ihan sairaan kaunis nimi, mut en käytä jos et haluu, haittaaks sua lyhennykset? ku esim faces tai näi, tyylii Pami tai jtn (oon varmasti kysyny ennenki tuntuu ainaski siltä)

ps. et oo ärsyttävä

Alpaca
Jäsen
Jäsen

Posts : 11
Liittymispäivä : 21.08.2015
Location : Keski-Maa

Takaisin alkuun Siirry alas

Varjokanin official fanikerho Empty Vs: Varjokanin official fanikerho

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa