Sivun uusi ulkoasu
4 posters
Sivu 1 / 1
Sivun uusi ulkoasu
Heips. Yritin saada sivun ulkoasua näyttämään selkämmältä. Pientä hienosäätöä vailla valmis. Mutta onko sivu nyt sinusta selkeämpi ja helpommin hahmotettavissa? Käänsin myös Notificationit suomenkielelle.
Vs: Sivun uusi ulkoasu
emt kaikkeen tottuu mut ennen oli kyl parempi :'( tää on liian kapee, tekee sekavamman jotenkin? ainakin tän foormin silleen. tai sit se on ok mut pitää vaan tottua eh
enkä tykkää tosta vihreestä yhtään
nauraja- Jäsen
Liittymispäivä : 21.08.2015
Voieii. Mun pitää leventää tätä. Candykitten taas äske oli mulle sillei että tää on liian levee. XDnauraja kirjoitti:emt kaikkeen tottuu mut ennen oli kyl parempi :'( tää on liian kapee, tekee sekavamman jotenkin? ainakin tän foormin silleen. tai sit se on ok mut pitää vaan tottua eh
Mutta mitä väriä toivoisit vihreän tilalle? :-)
Mikä tahansa väri luultavasti kävis tän sijasta ei sillä niin väliä ooVarjokani kirjoitti:Voieii. Mun pitää leventää tätä. Candykitten taas äske oli mulle sillei että tää on liian levee. XDnauraja kirjoitti:emt kaikkeen tottuu mut ennen oli kyl parempi :'( tää on liian kapee, tekee sekavamman jotenkin? ainakin tän foormin silleen. tai sit se on ok mut pitää vaan tottua eh
Mutta mitä väriä toivoisit vihreän tilalle? :-)
nauraja- Jäsen
plus ok kyl tähän kapeuteen tottuu... lol
nauraja- Jäsen
Eli vaihdan heti pinkiksi.Mikä tahansa väri luultavasti kävis tän sijasta ei sillä niin väliä oonauraja kirjoitti:emt kaikkeen tottuu mut ennen oli kyl parempi :'( tää on liian kapee, tekee sekavamman jotenkin? ainakin tän foormin silleen. tai sit se on ok mut pitää vaan tottua eh
Nyt tää näyttää kyl muuten hyvältä, mut ehkä tätä värimaailmaa vois vähän säätää.
Ehkä ton vihreen tilalle jotain harmaammansävystä (sinertävää, ehkä?) et se sopis tähän muuhun vähän paremmin. Myös tos pääsivulla oleva FOORUMI - teksti kannattais varmaan vaihtaa oranssista jonkun muun väriseks.
Ehkä ton vihreen tilalle jotain harmaammansävystä (sinertävää, ehkä?) et se sopis tähän muuhun vähän paremmin. Myös tos pääsivulla oleva FOORUMI - teksti kannattais varmaan vaihtaa oranssista jonkun muun väriseks.
tartaros- Jäsen
Liittymispäivä : 25.08.2015
Ropehahmo
Nimi:
Laji:
Tosiaa kute aiemmi sanottu, väriyhdistelmät tekee jotenki sekavan tuntee '-' muute kaikki laatikoiden paikat yms näyttää omaan silmii olevan ok paikoil
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa