Shadowfield
Hei. Ole ystävällinen, ja kirjaudu sisään ottaaksesi sivun kaikista toiminnoista täyden hyödyn.

Join the forum, it's quick and easy

Shadowfield
Hei. Ole ystävällinen, ja kirjaudu sisään ottaaksesi sivun kaikista toiminnoista täyden hyödyn.
Shadowfield
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat

4 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat Empty Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat

Viesti  Vierailija Pe Helmi 12, 2016 9:24 pm

olen suuri Ginga-fani :3                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              
kaikki ovat varmaan kuulleet tästä 80-luvun eeppisestä koirat vs. karhut animesta, joka on suomessa tullut tunnetuksi dubbien ja leikattujen kasettien kautta. Ginga: Nagareboshi Gin  (Varoitus! teksti sisältää juonipaljastuksia juonesta): tarina alkaa siitä kun Gin-niminen karhukoira syntyy lumisilla japanin vuorilla. Gin joutuu jo pentuna todistamaan miten hänen isänsä Riki ``kuolee`` taistelussa jättiläiskarhu Akakabutoa vastaan, josta tulee Ginin vihollinen. kasvettuaan Gin liittyy villikoiralaumaan, ja koska laumanjohtaja muistuttaa kovasti hänen isäänsä, päättää Gin lähteä villikoirien matkaan etsimään vahvoja koiria taisteluun Akakabutoa vastaan. sarjalle on tullut myös jatko-osia, esim. Ginga Densetsu Weed, joka kertoo Ginin pojasta, Weedistä, Ginga Densetsu Weed: Orion, joka kertoo Weedin pojasta, Orionista sekä tämä uusin 2015 alkanut sarja, Ginga: the last wars (huomio! jatko-osista vain Weedistä on tehty anime). tervetuloa juttelemaan Gingasta! Smile


Viimeinen muokkaaja, Viikkafan1 pvm To Maalis 10, 2016 6:02 pm, muokattu 8 kertaa

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat Empty Vs: Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat

Viesti  Varjokani Pe Helmi 12, 2016 9:25 pm

Mäkin tykkään Gngstä. Smile

// Siirrän muuten tän keskustelun elokuvat- ja tv sarjat osioon. Smile
Varjokani
Varjokani
Main Coder
Main Coder

Posts : 751
Liittymispäivä : 20.08.2015

Ropehahmo
Nimi: Räävis
Laji: Niekka

http://shadowfield.my-rpg.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat Empty Vs: Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat

Viesti  tartaros Pe Helmi 12, 2016 9:32 pm

Mä tykkään ginga-sarjoista, mut nyt hetkeen en oo Weedin uusimpia mangapokkareita saanut luettua. (Osasyynä kyl se et aloin lukeen JoJoa ja oli koeviikko.) The Last Warsista tulevia spoilerijuttui seuraan kyllä aktiivisesti. Ehkä sit lomalla saan noi viis (?) pokkaria luettua, mitkä mul nyt on tossa odottamassa :-DDD
GNG taitaa kyl vieläkin olla mun suosikki lähinnä nostalgian takia - se oli eka manga mitä luin ja sit tientenkin koska Hopeanuoli-anime.
tartaros
tartaros
Jäsen
Jäsen

Posts : 106
Liittymispäivä : 25.08.2015

Ropehahmo
Nimi:
Laji:

Takaisin alkuun Siirry alas

Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat Empty Vs: Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat

Viesti  Vierailija Pe Helmi 12, 2016 9:55 pm

okei, GNG on ehdottomasti paras anime mitä olen lapsena katsonut joten minullekkin sillä on aika paljon Nostalgia-arvoa (jaksan aina nauraa niille suomidubeille  Laughing). Weedkin on ihan ok, mutta kyllä Hopsu on ehdottomasti parempi sarja. mun lempihahmot on: Riki, Akame, Great, Hakuro, Jinnai, John, Ben, Kisaragi, Jerome, Kyoshiro, Benizakura, Akatora ja Hidetoshi.

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat Empty Vs: Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat

Viesti  Varjokani Pe Helmi 12, 2016 10:01 pm

Akame ja Smith on mun miehiä.. tai siis ne on sellasia jotka ois kiva nähä irl ja nukahtaa niiden viereen ja tuntea olevansa turvassa.
Varjokani
Varjokani
Main Coder
Main Coder

Posts : 751
Liittymispäivä : 20.08.2015

Ropehahmo
Nimi: Räävis
Laji: Niekka

http://shadowfield.my-rpg.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat Empty Vs: Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat

Viesti  tartaros Pe Helmi 12, 2016 10:08 pm

Mä en yhtään osaa nimetä lempihahmojani, apua. Monista susisaagan hahmoista tykkään ulkonäön kannalta, mut muuten en oikeen. Gin ja Jerome on kivoja (?).
Yhestäkään ei millään tuu semmonen "lempihahmo !!!1" -fiilis niinku jostai muiden sarjojen hahmoista tulee. (Mun kohdalla tyyliin Sieghart Ravesta)
tartaros
tartaros
Jäsen
Jäsen

Posts : 106
Liittymispäivä : 25.08.2015

Ropehahmo
Nimi:
Laji:

Takaisin alkuun Siirry alas

Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat Empty Vs: Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat

Viesti  Vierailija La Helmi 13, 2016 8:15 am

minäkään en ole kerennyt ostamaan Weed-mangoja, koska on niin paljon kiireitä. juu, susiosan hyvis-sudet on kyllä hienoja. Very Happy  muuten se on aika turhaa jatkoa, kun sarjan tavoite on kaataa Akakabuto. itse Takahashikaan ei halunnut tehdä Akakabuto-osalle jatkoa, mutta oli pakko tehdä kun kustantajat pyysivät.

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat Empty Vs: Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat

Viesti  tartaros La Helmi 13, 2016 12:19 pm

Susisaaga tuntu kyl tosi irralliselta, mikä on harmillista. Muutenkin se loppupäässä on tosi kiirehditty kun ilmeisesti suosio alko menemään (?). Ois ollu kiva nähdä se kokopitkänä, tykkäsin ideasta kovasti.
Toivottavasti Weedin loputtua myös Orion käännetään kun siitä mun tiedot on tosi hatarat.
tartaros
tartaros
Jäsen
Jäsen

Posts : 106
Liittymispäivä : 25.08.2015

Ropehahmo
Nimi:
Laji:

Takaisin alkuun Siirry alas

Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat Empty Vs: Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat

Viesti  Vierailija La Helmi 13, 2016 12:22 pm

uskon että Orion ja The last wars käännetään. niin, harmi ettei tuo Ginga Densetsu Akamekaan ole kovin kummoinen tarina, kun kerrotaan vain Akamen esi-isistä. miksei Yoshihiro Takahashi vain keksi tarinaa, jossa kerrottaisiin Akamen menneisyydestä? mutta minäpä suunnittelin tekeväni itse Akamen menneisyydestä fanitarinan ja julkaisevani sen täällä  Very Happy

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat Empty Vs: Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat

Viesti  Vierailija La Helmi 13, 2016 12:24 pm

tuossa susiosassa ihmetyttää kovasti, miksi pääpahis eli Gaia esitetään vasta myöhemmin. Akakabuto-osassahan Akakabuto näytettiin jo heti ekassa osassa.

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat Empty Vs: Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat

Viesti  snicker La Helmi 13, 2016 12:51 pm

apua, GNG oli mun lapsuus <33 se suomidubbi oli jotain niin hienoa :''D
lähiaikoina en oo ollu enää kovin kiinnostunut koko sarjasta tai muutenkaan lukenut uudempia Weedejä pitkään aikaan, voisin toki aloittaa lukemaan niitä alusta kunhan saan luettua jjban loput osat
lempihahmoihin kuuluu ainaki Akame, John ja Kyoshiro
snicker
snicker
Jäsen
Jäsen

Posts : 126
Liittymispäivä : 29.08.2015
Location : roskakori

Takaisin alkuun Siirry alas

Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat Empty Vs: Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat

Viesti  Vierailija La Helmi 13, 2016 12:55 pm

mukava kuulla Very Happy heh, minäkin muistan ne höpsöt (mutta ihanat) suomidubit.  Laughing  ``minä olen Akema``, ``nuo kolme koiraa eivät pelkää mitään... siksi ne ovat niin pelkäämättömiä``, ``Auttakaa minut ales täältä!``, ``Kirottu karhu!!!!!``  XD

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat Empty Vs: Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat

Viesti  Vierailija La Helmi 13, 2016 12:58 pm

ja GNGn Soundtrack on ihan älyttömän Nostalgista ja hienoa kuunneltavaa <3  Kasaria parhaimmillaan <3

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat Empty Vs: Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat

Viesti  Varjokani La Helmi 13, 2016 1:40 pm

Viikkafan1 kirjoitti:ja GNGn Soundtrack on ihan älyttömän Nostalgista ja hienoa kuunneltavaa <3  Kasaria parhaimmillaan <3
Jep. Pistn GNG:n yleensä soimaan ym kun teen jotain yms siivoan. Tykkään kovasti kyseisestä soundtrackista okei ketä minä huijaan rakastan sitä.
Varjokani
Varjokani
Main Coder
Main Coder

Posts : 751
Liittymispäivä : 20.08.2015

Ropehahmo
Nimi: Räävis
Laji: Niekka

http://shadowfield.my-rpg.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat Empty Vs: Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat

Viesti  Vierailija La Helmi 13, 2016 2:25 pm

juu, minäkin kuuntelin tuossa Hopsun alkutunnaria instrumentaalina, kun kirjoitin fanitarinaani sitä viidettä osaa :3

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat Empty Vs: Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat

Viesti  Vierailija La Helmi 13, 2016 2:57 pm

melkein pyörryin onnesta, kun kuulin että Whispered-niminen suomalainen rockyhtye teki GNGn alkutunnarista cover-version ja kun kuuntelin sen  Razz

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat Empty Vs: Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat

Viesti  tartaros La Helmi 13, 2016 3:17 pm

Viikkafan1 kirjoitti:melkein pyörryin onnesta, kun kuulin että Whispered-niminen suomalainen rockyhtye teki GNGn alkutunnarista cover-version ja kun kuuntelin sen  Razz
Whispered tietääkseni on metallibändi :-D
joka tapauksessa, itekin oon sen kuunnellut ja se on tosi hyvä cover
kunpa ton kaltasia ois enemmän, mut ongelmana taitaa olla se et ginga ei oo kauheen tunnettu sarja
tartaros
tartaros
Jäsen
Jäsen

Posts : 106
Liittymispäivä : 25.08.2015

Ropehahmo
Nimi:
Laji:

Takaisin alkuun Siirry alas

Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat Empty Vs: Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat

Viesti  Vierailija La Helmi 13, 2016 3:19 pm

ai niinhän se olikin. voi mun muistiin ei ole kyllä luottamista  Laughing

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat Empty Vs: Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat

Viesti  Vierailija La Helmi 13, 2016 3:20 pm

mun suvussa tunnetaan Hopeanuoli oikein hyvin. nuorimmat sukulaiset ovat fanittaneet sitä jo ennen minun syntymääni, kuten mukava tätini.

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat Empty Vs: Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat

Viesti  Vierailija La Helmi 13, 2016 3:23 pm

tätini kautta se mun Ginga-fanitus oikeastaan lähtikin

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat Empty Vs: Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat

Viesti  Vierailija Su Helmi 14, 2016 8:34 am

Lemppareitani GNG:n Soundtrackilta: Fire (Takayuki Miyauchin parhaita), Across the sea, Gin and Daisuke, Aim for it, Welcome to Shikoku, Final Battle, Mystery, Mystery 2, Appearance rival of John, Appearance rival of John 2, Temple of old enemy Akakabuto, Alkutunnari, Tomorrow (Lopputunnari), Birth of Gin, Sad memory of father (Sorrow), Call of the Wild, Run and Fight Gin, Gathered Strike, Afterwars, Shouri no uta ja Otokotachi Nakamatachi.

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat Empty Vs: Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat

Viesti  Vierailija Su Helmi 14, 2016 12:00 pm

päätin tehdä Hopeanuolestakin listan, ketkä näyttelee suomidubissa: Pertti Nieminen: Gin, Ben (2 osassa), Moss (4 osan yhdessä kohdassa Päivi Sorsa XD), Akame (vaihtelee), Akatora (vaihtelee), Daisuke, Hidetoshi (silloin kun puhuu Goheen kanssa Very Happy), Sniper (3 osassa), Riki (2 osassa), Bill, ym. Erkki Murto: Ben (myöhemmissä osissa), Hidetoshi, Gohee Takeda (1 osan yhdessä kohdassa Pertti Nieminen), Sniper (2 ja 4 osat), Jaguar (3 osa), John (vaihtuu Pertti Niemiseksi, joissakin kohdissa 4 osassa), Musashi, Benizakura, Wilson, Kurojaki (4 osassa), ym. Päivi sorsa: kertoja (1,3 ja 4 osat), Cross (myöhemmissä osissa), Hyena (vaihtelee, 3 ja 4 osat), Jaguar (osa 4), ym. Ulla Ollikainen: kertoja (2 osa), Cross (2 osa), Hyena (2 osa), Fuji, ym. (2 osa)

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat Empty Gingasta siis

Viesti  Jaapuikko Ma Helmi 15, 2016 11:42 am

Lempihahmoksi itselläni on noussu Kain kolme hornanhurttaa lähinnä näiden uskaltaessa sanoa asiota (klassinen Cross sai pentuja - järkytys ehdoton suosikki) ja mennä tavoitteissaan vaikka hautaan saakka.

Weedist Sasuke ja GB on kyl ehdoton komediapari et yksin nauraminen on melko yleinen ilmiö.

Jaapuikko
Jäsen
Jäsen

Posts : 25
Liittymispäivä : 04.12.2015

Ropehahmo
Nimi:
Laji:

Takaisin alkuun Siirry alas

Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat Empty Vs: Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat

Viesti  Vierailija Ma Helmi 15, 2016 3:27 pm

juu, mullakin on nuo Kain kolme hornanhurttaa! mut Akatora on se paras!!! Kurotorakin on ihan mukava, semmonen äkkipikainen. Chutora on kyllä harmillisen vähäisessä roolissa, olisi ollut mukavaa, jos sekin olisi ollut välillä enempi äänessä.  juu, GB ja Sasuke on kyllä huvittava parivaljakko  Laughing

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat Empty Vs: Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat

Viesti  tartaros Ma Helmi 15, 2016 7:27 pm

Ah, hornanhurtat on mahtavia. Ite tykkään Kurotorasta, etenkin Weedissä kun se on sellanen vanha ja äkänen ukko joka yrittää olla yhtä kova kun nuorena mut se on vaan ... . .. . vanha. :--D
tartaros
tartaros
Jäsen
Jäsen

Posts : 106
Liittymispäivä : 25.08.2015

Ropehahmo
Nimi:
Laji:

Takaisin alkuun Siirry alas

Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat Empty Vs: Hopeanuoli tai yleisesti Ginga-sarjat

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa