Tarina jonka teemme me.
+3
UsagiP
Varjokani
Lassikko
7 posters
Shadowfield :: ~ creativity~ :: Tarinat
Sivu 1 / 5
Sivu 1 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Tarina jonka teemme me.
Eli jokainen haluava kirjoittaa aina seuraavan sanan tarinaan. Sanan on oltava lihavoitu, kursivoitu ja omalla rivillään. Se saa olla yhdyssana. Ei todellakaan mitään laatuvaatimuksia, eli antakaa palaa. Tuleehan tästä ehkä hieman vaikea luettava, mutta tämähän on sentään... jotakin... tai ei mitään... antakaa olla tai kirjoittakaa.... Aloitan yllätyssanalla:
Olipa
Olipa
Lassikko- Owslan "Assistentti"
Liittymispäivä : 22.08.2015
Vs: Tarina jonka teemme me.
Lisää yllätyssanoja
Prinsessa
Prinsessa
//.. Mul on kiusaus kirjoittaa tähän Karvansa.. mut tuskin kukaan muu haluu alkaa kirjoittaa tarinaa Chewien karvoista? Skipatkaa tää plz. XD
Mulla on liian hauskaa. Tukehdun täällä. Onneks ei oo pullaa. Sitte oisin kuollu. :-D
Mulla on liian hauskaa. Tukehdun täällä. Onneks ei oo pullaa. Sitte oisin kuollu. :-D
// jos se ei teitä kerran haittaa ni mielelläni.
Karvansa
..
ja tästä tulee ihanat nostalgia-väreet gosun tarinoiden suhteen. Oon kuumeessa ja kipeen ja mullon hauskaa. Okei liian hauskaa. Hihitän täällä peiton alla läppäri sylissä ja tunnen itseni kunnon trolliksi. Okei ehkä pitää käyttää banhammeria itseeni.
Karvansa
..
ja tästä tulee ihanat nostalgia-väreet gosun tarinoiden suhteen. Oon kuumeessa ja kipeen ja mullon hauskaa. Okei liian hauskaa. Hihitän täällä peiton alla läppäri sylissä ja tunnen itseni kunnon trolliksi. Okei ehkä pitää käyttää banhammeria itseeni.
tunnettiin
Galaksissa
Miks mulle tulee mieleen sellane pinkkiin mekkoon pukeutunu wookie joka poseeraa sellasel bitch plz Im fabulosa~ ilmeellä. 8-)
..
Okei liian kauan poissa gosusta ja sen ilmapiiristä, ja nyt kun saa "gosuilmapiiriä" ni vieroitusoireet. XD
Miks mulle tulee mieleen sellane pinkkiin mekkoon pukeutunu wookie joka poseeraa sellasel bitch plz Im fabulosa~ ilmeellä. 8-)
..
Okei liian kauan poissa gosusta ja sen ilmapiiristä, ja nyt kun saa "gosuilmapiiriä" ni vieroitusoireet. XD
Coruscantin
(Coruscant on planeetta Tähtien Sodassa. Lisää tietoa löytyy Tähtien Sodan omilta sivuilta Starwars.com)
Kuva on Tähtien Sodan nettisivuilla julkisesti nähtävillä (eli copyraitti kai nykyisin Disneyllä) ja on tässä vain informaatiotarkoituksessa. Tuo on Coruscant.
(Coruscant on planeetta Tähtien Sodassa. Lisää tietoa löytyy Tähtien Sodan omilta sivuilta Starwars.com)
Kuva on Tähtien Sodan nettisivuilla julkisesti nähtävillä (eli copyraitti kai nykyisin Disneyllä) ja on tässä vain informaatiotarkoituksessa. Tuo on Coruscant.
Viimeinen muokkaaja, Lassikko pvm Su Helmi 07, 2016 12:07 am, muokattu 2 kertaa
Draco
(Laitetaanko sekaan vähän pottereita, nyt kun tuo ilmiintyminenkin tupsahti tänne?)
(Laitetaanko sekaan vähän pottereita, nyt kun tuo ilmiintyminenkin tupsahti tänne?)
Kihlasormus
..
Ei näin Varjokani. Nukkumaanmenoaika. I see where this is going and I dont like it one bit. XD
..
Ei näin Varjokani. Nukkumaanmenoaika. I see where this is going and I dont like it one bit. XD
(Onkohan Chewbacca tyttö?! Ai niin totta kai. Sehän on prinsessa.)
Chewbacca
Chewbacca
Sivu 1 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
» Tarina menninkäisestä
» Suoraan päästä keksitty tarina
» Upea tarina joka on pakko luke (8
» Ruohion tarina (K-12, koska hiukan väkivaltaa)
» lapset, lukekaahan tämä oscar wilden tarina
» Suoraan päästä keksitty tarina
» Upea tarina joka on pakko luke (8
» Ruohion tarina (K-12, koska hiukan väkivaltaa)
» lapset, lukekaahan tämä oscar wilden tarina
Shadowfield :: ~ creativity~ :: Tarinat
Sivu 1 / 5
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa