Shadowfield
Hei. Ole ystävällinen, ja kirjaudu sisään ottaaksesi sivun kaikista toiminnoista täyden hyödyn.

Join the forum, it's quick and easy

Shadowfield
Hei. Ole ystävällinen, ja kirjaudu sisään ottaaksesi sivun kaikista toiminnoista täyden hyödyn.
Shadowfield
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Puhukaa nyt joku jotain

5 posters

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Siirry alas

Puhukaa nyt joku jotain - Sivu 3 Empty Vs: Puhukaa nyt joku jotain

Viesti  UsagiP Su Helmi 07, 2016 3:42 pm

Oon okei kaikkien ötököiden kanssa. Paitsi hyttysten ja mäkäräisten. Menkää pois Smile
UsagiP
UsagiP
Owslafa
Owslafa

Posts : 251
Liittymispäivä : 25.08.2015

https://www.dubtrack.fm/join/herperttien-musiikkiluola

Takaisin alkuun Siirry alas

Puhukaa nyt joku jotain - Sivu 3 Empty Vs: Puhukaa nyt joku jotain

Viesti  Varjokani Ma Helmi 08, 2016 12:30 pm

UsagiP kirjoitti:Oon okei kaikkien ötököiden kanssa. Paitsi hyttysten ja mäkäräisten. Menkää pois Smile
Mä oon okei vain kimalaisten (sellasten karvasten ampiaisten) kanssa. Mulla on ollu sellanen kädessä ja oon silittänyt sitä. lul
Okei mä pidän karvaisista eläimistä. sob  Se oli jääny loukkuun meille sisään ja kannoin sen kädessä ulos. okei käden ympärille kiedottu pyyhe johon olin kaatanut lusikallisen hunajaa ja houkuttelin sen siihen. Sitte tuli kiusaus silittää sitä. (joo must koska pörröööhh~) ja en ois ikinä uskonu et kimalaiset on niin pehmeitä ja pörrösiä.

..
Okei mummo opetti että ne kimalaiset on kilttejä, ellei ne tunne oloaan uhatuksi ja ellei niitä "vainoa" pahat mielessä. Mua ei koskaan kimalainen satuttanut. Mut paarmat senki edestä. Vannon että ketutti ku paarma viimekesänä lensi pöydänkulmalle kuistilla ja valitin siitä iskälle  "et toi tossa kyttää mua ja haluu syödä mut" ja paarma vaan rupes heiluttamaan sen vasenta siipeä sillei "Hello babe oon täällä ja odotan sua *vink vink*". Traumat. sob

ja oho taas pieni avautuminen täällä. heheh.
Varjokani
Varjokani
Main Coder
Main Coder

Posts : 751
Liittymispäivä : 20.08.2015

Ropehahmo
Nimi: Räävis
Laji: Niekka

http://shadowfield.my-rpg.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Puhukaa nyt joku jotain - Sivu 3 Empty Vs: Puhukaa nyt joku jotain

Viesti  UsagiP Ma Helmi 08, 2016 4:19 pm

Varjokani kirjoitti:
UsagiP kirjoitti:Oon okei kaikkien ötököiden kanssa. Paitsi hyttysten ja mäkäräisten. Menkää pois Smile
Mä oon okei vain kimalaisten (sellasten karvasten ampiaisten) kanssa. Mulla on ollu sellanen kädessä ja oon silittänyt sitä. lul
Okei mä pidän karvaisista eläimistä. sob  Se oli jääny loukkuun meille sisään ja kannoin sen kädessä ulos. okei käden ympärille kiedottu pyyhe johon olin kaatanut lusikallisen hunajaa ja houkuttelin sen siihen. Sitte tuli kiusaus silittää sitä. (joo must koska pörröööhh~) ja en ois ikinä uskonu et kimalaiset on niin pehmeitä ja pörrösiä.

..
Okei mummo opetti että ne kimalaiset on kilttejä, ellei ne tunne oloaan uhatuksi ja ellei niitä "vainoa" pahat mielessä. Mua ei koskaan kimalainen satuttanut. Mut paarmat senki edestä. Vannon että ketutti ku paarma viimekesänä lensi pöydänkulmalle kuistilla ja valitin siitä iskälle  "et toi tossa kyttää mua ja haluu syödä mut" ja paarma vaan rupes heiluttamaan sen vasenta siipeä sillei "Hello babe oon täällä ja odotan sua *vink vink*". Traumat. sob

ja oho taas pieni avautuminen täällä. heheh.
Meki pelastettu aina keväthorroksessa olevia kimalaisia Very Happy Sokerivettä vaa ja pian ne on taas lennossa! Se anto meille highfiveja '-'

Unohinki jo paarmat. Paarmatki saa häipyä pois. Sad
UsagiP
UsagiP
Owslafa
Owslafa

Posts : 251
Liittymispäivä : 25.08.2015

https://www.dubtrack.fm/join/herperttien-musiikkiluola

Takaisin alkuun Siirry alas

Puhukaa nyt joku jotain - Sivu 3 Empty Vs: Puhujaa nyt joku jotain

Viesti  JinxCastle12672 Ke Helmi 10, 2016 8:09 pm

Käskekää joku mun laittaa NRJ kiinni ja mennä suihkuun...
JinxCastle12672
JinxCastle12672
Jäsen
Jäsen

Posts : 178
Liittymispäivä : 19.12.2015
Location : Nurkan takana, nauramassa niille idiooteille

Takaisin alkuun Siirry alas

Puhukaa nyt joku jotain - Sivu 3 Empty Vs: Puhujaa nyt joku jotain

Viesti  JinxCastle12672 Ke Helmi 10, 2016 8:12 pm

CASTLE!
NYT kiinni se NRJ ja SUIHKUUN tai et pääse sinne ennen kun Quantico alkaa!
JinxCastle12672
JinxCastle12672
Jäsen
Jäsen

Posts : 178
Liittymispäivä : 19.12.2015
Location : Nurkan takana, nauramassa niille idiooteille

Takaisin alkuun Siirry alas

Puhukaa nyt joku jotain - Sivu 3 Empty Vs: Puhukaa nyt joku jotain

Viesti  Varjokani Ke Helmi 10, 2016 8:39 pm

Ja sitte ku oot käyny suihkussa voit tulla kertoo mulle mitä striimais
http://www.twitch.tv/varjokani
Varjokani
Varjokani
Main Coder
Main Coder

Posts : 751
Liittymispäivä : 20.08.2015

Ropehahmo
Nimi: Räävis
Laji: Niekka

http://shadowfield.my-rpg.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Puhukaa nyt joku jotain - Sivu 3 Empty Vs: Puhukaa nyt joku jotain

Viesti  Vierailija Pe Maalis 18, 2016 7:13 pm

kun täällä puhuttiin ötököistä niin voin sanoa että itse inhoan niitä myös. perhoset, muurahaiset ja leppäkertut eivät ole inhottavia. mutta kaikki hämähäkit, ampiaiset ja mehiläiset on inhottavia. mulla on muutenkin Araknofobia eli hämiskammo, jäi hirveät traumat kun veli laitto semmosen lelun mun sänkyyn  affraid

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Puhukaa nyt joku jotain - Sivu 3 Empty Vs: Puhukaa nyt joku jotain

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa