Jokasella oikeus unelmoida...
+3
tartaros
Räävis
Calalia
7 posters
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
Jokasella oikeus unelmoida...
Mä unelmoin kuolemattomuudesta
tai ainaki rajatusta kuolemattomuudesta, en pidä siitä et mut on ohjelmoitu kuolemaan.
tai ainaki rajatusta kuolemattomuudesta, en pidä siitä et mut on ohjelmoitu kuolemaan.
Calalia- Senpai
Liittymispäivä : 24.08.2015
Ropehahmo
Nimi: Varjojen Dizmal
Laji: Velho
Vs: Jokasella oikeus unelmoida...
Kade..
Musta kuolema tuntuu ihanan rentouttavalta. Okei mun vanhemmat vaan tykkää huutaa mulle nii et oon ihan paniikkihäiriössä ja sit ihmetellää ku en saa mitää aikaiseksi.
Musta kuolema tuntuu ihanan rentouttavalta. Okei mun vanhemmat vaan tykkää huutaa mulle nii et oon ihan paniikkihäiriössä ja sit ihmetellää ku en saa mitää aikaiseksi.
Räävis- Furry
Liittymispäivä : 21.08.2015
Jollain tavalla rajattu kuolemattomuus ois kyl kiva, et ei sit tarvis ikuisesti kökkiä täällä sen jälkeen kun kaikki rakkaat ja läheiset ihmiset on kuollut.
tartaros- Jäsen
Liittymispäivä : 25.08.2015
Ropehahmo
Nimi:
Laji:
Komppaan tätä.tartaros kirjoitti:Jollain tavalla rajattu kuolemattomuus ois kyl kiva, et ei sit tarvis ikuisesti kökkiä täällä sen jälkeen kun kaikki rakkaat ja läheiset ihmiset on kuollut.
Mutta mihin pistetään raja?
Räävis- Furry
Liittymispäivä : 21.08.2015
Kuolemattomuus sillei ettei voi kuolla vanhenemalla tai sairauksii, mut tyylii bussin alle jäämisestä ois jees.
En minäkään haluais kuolla, mut en unelmoi kuolemattomuudesta.
Vanhuuteen voisin kupsahtaa, vaikka en voi päättääkään itse omasta tilanteestani.
Mut kyllä mä vanhanakin voisin elää, koska haluan olla isoisä jälkeläisilleni (jos semmosia ikinä tuleekaan) ja opettaa sukuni neuvot.
Mutta siis, mä unelmoin että saisin Yoshihiro Takahashilta eli Hopeanuoli-sarjojen luojalta nimmarin
Se olisikin elämäni kohokohta, jos saisin lapsuuteni lempisarjan keksijältä nimikirjoituksen <3
Mitäs muuta unelmoin?
No... olis kiva jos Prätkähiirien kaikki vanhat jaksot (eli siis kaikki 3 tuontantokautta) julkaistaisiin boksina täällä suomessa ja myös Ruohometsän Kansa-sarjan boksin voisin ostaa (joo, mulla on jo Rk-sarjan boksi, mut siinä on vain ne suomenkieliset lyhennetyt versiot), jos semmosen löytäisin jostain vaikka suomiteksteillä ja sisältäs kans ne kaikki 3 tuotantokautta. Se kolmas Rk-kausi on ehdottomasti paras kaikista!
Toivon myös saavani lisää vanhoja animeita kokoelmaani (Grand Prixin loput kasetit, Dracula-kasetti Frankensteinin Hirviö-animen kaveriksi sekä Rai Luolapojan 4 ja 6-kasetit haluaisin ehdottomasti kokoelmaani).
Vanhuuteen voisin kupsahtaa, vaikka en voi päättääkään itse omasta tilanteestani.
Mut kyllä mä vanhanakin voisin elää, koska haluan olla isoisä jälkeläisilleni (jos semmosia ikinä tuleekaan) ja opettaa sukuni neuvot.
Mutta siis, mä unelmoin että saisin Yoshihiro Takahashilta eli Hopeanuoli-sarjojen luojalta nimmarin
Se olisikin elämäni kohokohta, jos saisin lapsuuteni lempisarjan keksijältä nimikirjoituksen <3
Mitäs muuta unelmoin?
No... olis kiva jos Prätkähiirien kaikki vanhat jaksot (eli siis kaikki 3 tuontantokautta) julkaistaisiin boksina täällä suomessa ja myös Ruohometsän Kansa-sarjan boksin voisin ostaa (joo, mulla on jo Rk-sarjan boksi, mut siinä on vain ne suomenkieliset lyhennetyt versiot), jos semmosen löytäisin jostain vaikka suomiteksteillä ja sisältäs kans ne kaikki 3 tuotantokautta. Se kolmas Rk-kausi on ehdottomasti paras kaikista!
Toivon myös saavani lisää vanhoja animeita kokoelmaani (Grand Prixin loput kasetit, Dracula-kasetti Frankensteinin Hirviö-animen kaveriksi sekä Rai Luolapojan 4 ja 6-kasetit haluaisin ehdottomasti kokoelmaani).
Vierailija- Vierailija
Unelmoin siitä et okikagusta tulee canon. Ok tää ei tainnu olla ihan mitä haettii Mut on tääki unelma
Unelmoin mun joskus kehittämän tarinan universumii pääsyst ja omistaisin sen päähenkilön over powered voimat. B)
Unelmoin mun joskus kehittämän tarinan universumii pääsyst ja omistaisin sen päähenkilön over powered voimat. B)
Vs: Jokasella on oikeus unelmoida...
Mie unelmoin matkustamisesta.
JinxCastle12672- Jäsen
Liittymispäivä : 19.12.2015
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa