tommonen pienempi versio
3 posters
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
tommonen pienempi versio
lihalörtsyst
ja kuolen täynnä olemiseen ku yritän syödä sen
en niiku tajuu et mite esim jotku maailman laihimmat ihmiset pystyy syömää tyylii pizzan kerral. tai jos mä söisin pizzan kerral ni no ensinnäkin oikeesti kuolisin ihan järkyttävän pahasti mut sit siit myös varmaa seurais se et mul on nälkä koko ajan koska nii
ni miten voi olla sekä laiha että olla tottunu hirmu isoihi annoksii ruokaa kerral.
ja sit varsink jossai heses
siel on hirmu siroi ihmisii jotka syö jonku aterian sillee 4 kertaa nopeemmin ku mä , ja ne syö sen kokonaan???? en saa iki syötyy kokonaan sellasta. ja menee vuosi.
ameril on vissii sama? ainaki välil? jote laitan sukuvian piikkii :DDDDDDDDD
ja kuolen täynnä olemiseen ku yritän syödä sen
en niiku tajuu et mite esim jotku maailman laihimmat ihmiset pystyy syömää tyylii pizzan kerral. tai jos mä söisin pizzan kerral ni no ensinnäkin oikeesti kuolisin ihan järkyttävän pahasti mut sit siit myös varmaa seurais se et mul on nälkä koko ajan koska nii
ni miten voi olla sekä laiha että olla tottunu hirmu isoihi annoksii ruokaa kerral.
ja sit varsink jossai heses
siel on hirmu siroi ihmisii jotka syö jonku aterian sillee 4 kertaa nopeemmin ku mä , ja ne syö sen kokonaan???? en saa iki syötyy kokonaan sellasta. ja menee vuosi.
ameril on vissii sama? ainaki välil? jote laitan sukuvian piikkii :DDDDDDDDD
Gemstone- Jäsen
Liittymispäivä : 21.08.2015
Vs: tommonen pienempi versio
omg no siis mä oon aika laiha ja mun ongelma on et mä syön liian nopee niin sit mä saatan tosiaan syödä aika isoja annoksia kerralla. se ei kyl jälkeenpäin tunnu kivalta ja oon aina sillee etten haluu syödä enää koskaan
nauraja- Jäsen
Liittymispäivä : 21.08.2015
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa