no kiva ilmankos
2 posters
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
no kiva ilmankos
ku salee ennen ruotsinkirjois on ollu sillee sanojen peräs ku on se taivutusluokan numero, ni ennen se on ollu sillee et en -sanat on ne 123 ja ett sanat 4 ja 5
mut täs onki et ett sanat on 1 ja 2 ja en sanat 123 sen takii se 3 tarkottiki or eikä er
heeehhee
maailman semmosin keskustelu et tiiän varsin hyvin ettei ketää kiinnosta :DDD
jutellaa sit vaik siitä et mite on mahollist et oon motivoituneempi opiskelee ruotsii ku enkkuu
johtuu salee siit et ku kaikki muut osaa jo englantii täydellisesti ni se ois vaa semmost rämpimist samalle tasolle mut tää on tälläst ylemmäs kohottautumista hahahahhaa
miks mie oon loppujenlopuks nii mulkku
mut täs onki et ett sanat on 1 ja 2 ja en sanat 123 sen takii se 3 tarkottiki or eikä er
heeehhee
maailman semmosin keskustelu et tiiän varsin hyvin ettei ketää kiinnosta :DDD
jutellaa sit vaik siitä et mite on mahollist et oon motivoituneempi opiskelee ruotsii ku enkkuu
johtuu salee siit et ku kaikki muut osaa jo englantii täydellisesti ni se ois vaa semmost rämpimist samalle tasolle mut tää on tälläst ylemmäs kohottautumista hahahahhaa
miks mie oon loppujenlopuks nii mulkku
Gemstone- Jäsen
Liittymispäivä : 21.08.2015
Vs: no kiva ilmankos
lol hyi varmaa vähä hämmentäväää
en ees muista mite meil on lukion kirjois mut yläasteel oli sillee et 4 ja 5 ett
ja LLOLO
en ees muista mite meil on lukion kirjois mut yläasteel oli sillee et 4 ja 5 ett
ja LLOLO
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa