rupesin oikeest itkee ku katoin ja kuuntelin tän
2 posters
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
rupesin oikeest itkee ku katoin ja kuuntelin tän
en oo varmaan koskaan reagoinu näin intensiivisesti mihinkään kappaleeseen ja sen videoon hah
Vs: rupesin oikeest itkee ku katoin ja kuuntelin tän
mä olin vaa et ok gaga on tehny biisin ja mä joka oon kuluttanu kaikki sen kappaleet paitsi ne stefani
germanotta ajoilt ni iha loppuu huomaan sen biisin sillee iha vitun myöhässä : D
mut mus toi ei herättäny muuta ku et oks täst asiast pakko puhuu
germanotta ajoilt ni iha loppuu huomaan sen biisin sillee iha vitun myöhässä : D
Gemstone- Jäsen
Liittymispäivä : 21.08.2015
Gemstone kirjoitti:mä olin vaa et ok gaga on tehny biisin ja mä joka oon kuluttanu kaikki sen kappaleet paitsi ne stefani
miks et haluu et tost asiast puhutaa?
koska lol
noni nyt kaikki voiki päätellä täst jotai maailman hienointa joo kyllä juuri niin jee
ja sit must on ärsyttävää olla sillee JOO ETTE TE VOI YMMÄRTÄÄ MUA SIIS koska kai ny ihmiset voi ymmärtää ei kukaa aattele et se ois jotenki helppoo
noni nyt kaikki voiki päätellä täst jotai maailman hienointa joo kyllä juuri niin jee
ja sit must on ärsyttävää olla sillee JOO ETTE TE VOI YMMÄRTÄÄ MUA SIIS koska kai ny ihmiset voi ymmärtää ei kukaa aattele et se ois jotenki helppoo
Gemstone- Jäsen
Gemstone kirjoitti:koska lol
nah no mut eiks oo just hyvä et näist puhutaa et enemmän ihmisistä tietää missä mennään ja sit mahdollisesti voidaan ehkästäkin asioita sitä kautta
no niimnn. mut kyl kaikki tajuu ton asian mut kukaan ei tajua et tietyt asiat mitä siit voi seuraa esim käyttäytymiseen ni kukaa ei tajua niitä. niit ei osata yhistää.
Gemstone- Jäsen
Gemstone kirjoitti:no niimnn. mut kyl kaikki tajuu ton asian mut kukaan ei tajua et tietyt asiat mitä siit voi seuraa esim käyttäytymiseen ni kukaa ei tajua niitä. niit ei osata yhistää.
niinpä
sama juttu kyl varmaan aika monen asian kohalla
Gemstone- Jäsen
Similar topics
» meinasin alkaa itkee kuvikse tunnil
» mä en oikeest ymmärrä
» oikeest tää koulu on hirvee
» unohin oikeest uimapuvun vaik piti vaa leikisti
» mä en oikeest ymmärrä
» oikeest tää koulu on hirvee
» unohin oikeest uimapuvun vaik piti vaa leikisti