mul on vaikeuksia ymmärtää miks Ephemeral Creation
2 posters
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
mul on vaikeuksia ymmärtää miks Ephemeral Creation
on käyny TÄÄLLÄ kuuden tunnin sisäl mut tyylii faces joskus 21 tuntii sit ja whatsappis eile joskus kahen aikaa päiväl
niinku mul on tylsää ja paljon asiaa TOSIN ei mitään tärkeetä mut silti
niinku mul on tylsää ja paljon asiaa TOSIN ei mitään tärkeetä mut silti
Vs: mul on vaikeuksia ymmärtää miks Ephemeral Creation
Jätin tämän Shadowfieldin vain tähän tälleen randomisti, vaikka en ole tehnyt täällä tänään yhtään mitään (kunnes nyt). xD Ja minusta tuntui, että facessa ja Whatsappissa käymisestä olisi ollut pidempi aika, mutta ei kai sitten. .___.
Mutta äwwh... Anteeksi, että hylkäsin sinut... :'D
Mutta äwwh... Anteeksi, että hylkäsin sinut... :'D
Ephemeral Creation kirjoitti:Jätin tämän Shadowfieldin vain tähän tälleen randomisti, vaikka en ole tehnyt täällä tänään yhtään mitään (kunnes nyt). xD Ja minusta tuntui, että facessa ja Whatsappissa käymisestä olisi ollut pidempi aika, mutta ei kai sitten. .___.
Äwwh... :'D
sä kävit eile kahe/kolmen aikaa wappis ja jopa sanoit mulle jotai sitä ennenki oli varmaa kauhee miljoonan tunnin tauko
downer kirjoitti:Ephemeral Creation kirjoitti:Jätin tämän Shadowfieldin vain tähän tälleen randomisti, vaikka en ole tehnyt täällä tänään yhtään mitään (kunnes nyt). xD Ja minusta tuntui, että facessa ja Whatsappissa käymisestä olisi ollut pidempi aika, mutta ei kai sitten. .___.
sä kävit eile kahe/kolmen aikaa wappis ja jopa sanoit mulle jotai sitä ennenki oli varmaa kauhee miljoonan tunnin tauko
Aijaa. Lol, kun minusta tuntui, että olisin ollut poissa jo muutaman päivän. :'D
Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:Ephemeral Creation kirjoitti:Jätin tämän Shadowfieldin vain tähän tälleen randomisti, vaikka en ole tehnyt täällä tänään yhtään mitään (kunnes nyt). xD Ja minusta tuntui, että facessa ja Whatsappissa käymisestä olisi ollut pidempi aika, mutta ei kai sitten. .___.
Aijaa. Lol, kun minusta tuntui, että olisin ollut poissa jo muutaman päivän. :'D
lol oot varmaa taas nukkunu vaa sillon tällön et menee päivät ja aika sekasi?
downer kirjoitti:
lol oot varmaa taas nukkunu vaa sillon tällön et menee päivät ja aika sekasi?
Eeeeh... Varmaan. xD
Ephemeral Creation kirjoitti:Olen nyt muuten jopa nukkunut yölläkin. En vain päivällä.
omg im so proud of u
downer kirjoitti:
omg im so proud of u
Oh. Thank you. UuU
Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:
omg im so proud of u
Oh. Thank you. UuU
(niinku käytä mielikuvitusta ja aattele et toi pallo on tossa sun pää ja toi on vaa niinku taputus päälle siis niinku....... XDD)
Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:
(niinku käytä mielikuvitusta ja aattele et toi pallo on tossa sun pää ja toi on vaa niinku taputus päälle siis niinku....... XDD)
Okejh. Ajattelin sinut jo pompottelemassa päätäni. xD
vähä karuu XDD
Similar topics
» mietin et miks outo olo
» miks tää läppäri vinkuu
» Miks Vinski on niin ihana..?
» miks pitää olla maanantai
» miks oon sosiaalisesti näin huono ja tyhmä???
» miks tää läppäri vinkuu
» Miks Vinski on niin ihana..?
» miks pitää olla maanantai
» miks oon sosiaalisesti näin huono ja tyhmä???
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa