en oikeesti kestä ku
2 posters
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
en oikeesti kestä ku
mun luokal on sellane ihku "pariskunta" et se poika on niin kuses siihe tyttöö okei en usko et se on erityisemmin sekasin siit mut se haluu sen kuitenki selvästi ja sit tyylii puhuu sille aina sillee tietyl taval sillee et "olen sinusta kiinnostunut huomaa nyt perkele" ja se tyttö on semmone määrätietonen ja näpsäkkä ja fiksu ja pidetty ja se vaa on sillee niinku ei muka huomais mtn ja on vähänniinku kettuilis sille pojalle sillä et käyttäytyy ihanniinku kaverina mut tuntuu ettei se kuitenkaa oo yhtää sillee et painu vittuun vaan tykkää siit et se toinen tykkää siit B))
sit oon vaa aina sillee et onkoha noi ny yhes vai ei ku ei ne kyl oo ja et kyl toi ny salee huomaa et toi roikkuu siin kokoajan et tahallaanko se vaa on tollee ettei anna mtn vastakaikuu ja oon vaa sillee lol voisitteks nyt niinku vaan alkaa :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
lol jos oonki iha vääräs
no ei kine haluun vaa kehitellä kaikkiii tälläsii hienoi B))
sit oon vaa aina sillee et onkoha noi ny yhes vai ei ku ei ne kyl oo ja et kyl toi ny salee huomaa et toi roikkuu siin kokoajan et tahallaanko se vaa on tollee ettei anna mtn vastakaikuu ja oon vaa sillee lol voisitteks nyt niinku vaan alkaa :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
lol jos oonki iha vääräs
no ei kine haluun vaa kehitellä kaikkiii tälläsii hienoi B))
Gemstone- Jäsen
Liittymispäivä : 21.08.2015
Vs: en oikeesti kestä ku
Ihan vaan muodon vuoks, mut eihä me olla samalla luokalla?
Collaborator- Jäsen
Liittymispäivä : 27.08.2015
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa