Testasin...
4 posters
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
Testasin...
...mobiiliversiota ja ei... Pysyttelen kyllä ihan tässä tietokoneversiossa. :'D En osannut käyttää sitä, enkä edes vaivautunut etsimään kohtaa, josta voi tehdä uuden aiheen, koska näytti liian vaikealta näin laiskalle ihmiselle. : P Mobiiliversiota ei varmaan pysty muokkaamaan erikseen vai pystyykö?
Vs: Testasin...
Ikävä kyllä tällähetkellä ei pysty. :/ Yritämme ensin saada nettiversion toimimaan ja valmiiksi ja sitten katsomme mobiiliversiota. Mobiiliversiolla uusi aihe luodaan rullaamalla sivun alalaitaan ja valitsemalla sieltä "luo uusi aihe" / "Create new topic".
Hyvä että perusversio on nyt ainakin vielä niin kevyt että sitä pystyy käyttämään kännykässä.
Admin kirjoitti:Hyvä että perusversio on nyt ainakin vielä niin kevyt että sitä pystyy käyttämään kännykässä.
Niin kauan, ettei mee hermot ku painaa nakkisormilla koko aja väärästä kohtaa
Olen tietoinen ongelmasta ja mulla on tossa kokoajan koodi auki jolla yritän muoksia tuota yläpalkin valikkoa selkeämmäksi.
Admin kirjoitti:Ikävä kyllä tällähetkellä ei pysty. :/ Yritämme ensin saada nettiversion toimimaan ja valmiiksi ja sitten katsomme mobiiliversiota. Mobiiliversiolla uusi aihe luodaan rullaamalla sivun alalaitaan ja valitsemalla sieltä "luo uusi aihe" / "Create new topic".
Ok. Tuo on kyllä ihan ymmärrettävää, kun suurimmanosa kuitenkin käy täällä varmasti koneelta käsin. :"D Ja itse en kyllä varmaan missään vaiheessa aio vakituisesti käyttää mobiiliversiota, koska tietokoneversio on aina parempi. Käytän kännykälläkin yleensä sivustojen tietokoneversioita.
Admin kirjoitti:Hyvä että perusversio on nyt ainakin vielä niin kevyt että sitä pystyy käyttämään kännykässä.
No, jooh.
mulla taas tulee mielee siit mobiiliversiost ios :D idk
ionisaatio- Jäsen
Liittymispäivä : 24.08.2015
ionisaatio kirjoitti:mulla taas tulee mielee siit mobiiliversiost ios idk
Mikä on ios? :"D
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa