r.i.p. plug.dj
+3
snicker
ionisaatio
UsagiP
7 posters
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
r.i.p. plug.dj
Itketään yhdessä jookos?
Plug.dj siis kivasti menee konkurssii ja tarvis vähintää 30% tavotteestaa 28 pv mennessä, mutta nyt siel on vaa 8% joten tuskinpa saa. Nyt myös poistettu kyky vaihtaa soittolistaa (mulle jäi toimintaan vain derp...) ellei subscribaa.
Eiks joku miljönääri vois vähä lahjotella? :C
Ollaa siirtymässä juqsterii mut se on iha kakke.
Plug.dj siis kivasti menee konkurssii ja tarvis vähintää 30% tavotteestaa 28 pv mennessä, mutta nyt siel on vaa 8% joten tuskinpa saa. Nyt myös poistettu kyky vaihtaa soittolistaa (mulle jäi toimintaan vain derp...) ellei subscribaa.
Vs: r.i.p. plug.dj
UsagiP kirjoitti:Itketään yhdessä jookos?
Miks muuten kaikki mestat aina yrittää samalla toiminta idella myydä turhaa tavara joista innostuu vain lapset joilla ei ole rahaa?
Collaborator- Jäsen
Liittymispäivä : 27.08.2015
Mitä kettua? Meneekö senkin nyt konkkaan? Ihan kakkaa. (
Ja joo itse voisin lahjoitella jos olisi rahaa. Mut ei ole. Pitää varmaan kohta tehdä oma versio siitäkin sivusta.
Ja joo itse voisin lahjoitella jos olisi rahaa. Mut ei ole. Pitää varmaan kohta tehdä oma versio siitäkin sivusta.
*halii*Admin kirjoitti:Ja miksi mua rupesi just masentamaan.. ? (
me just puhuttiinki et tekee kauhee gosuplug.dj rip offi et siel on samantapaset forkat ja avatarit mut decoreide sijasta huoneita jossa kuunnela musaa xD + autopelejä
Toivotaan ettei ne oo yhtä kettuja kuin Gosun ylläpito. Kyllä mä ainakin yrittäisin 80% prosentilla sitä jatkaa.
apropoo ootko millon lukenu viimeks sun yksäri viestejä?UsagiP kirjoitti:MITÄ MAMMUTTIA. Yhessä yössä toi nous 8% --> 44% >:O
Collaborator- Jäsen
*screams*Collaborator kirjoitti:apropoo ootko millon lukenu viimeks sun yksäri viestejä?UsagiP kirjoitti:MITÄ MAMMUTTIA. Yhessä yössä toi nous 8% --> 44% >:O
Tänään on vasta 49% siit et se pysyis pystys vielä kuukauden, taitaa kyl tosiaan ol aika sanoo hyvästit, en ole okei.
tartaros- Jäsen
Liittymispäivä : 25.08.2015
Ropehahmo
Nimi:
Laji:
r.i.p. plugi kuoli viimeyönä aika surku
tartaros- Jäsen
Liittymispäivä : 25.08.2015
Ropehahmo
Nimi:
Laji:
Plugi on toimitettu intternetin lepoon, lähiomaisten läsnäollessä.
"ei se ole tyhmä joka lupaa, vaan se joka uskoo."
Kaipaamaan jää herpertit perheineen.
"ei se ole tyhmä joka lupaa, vaan se joka uskoo."
Kaipaamaan jää herpertit perheineen.
Collaborator- Jäsen
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
|
|