äiti sai tänään pippurisumutteesta silmille linja-autossa
3 posters
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
äiti sai tänään pippurisumutteesta silmille linja-autossa
joku random vissiin ulkomaalanen mies suihkutti tyylii äitin ja neljän muun kasvoille sitä tänää aamul linja-autos ku äiti oli tulossa yövuorosta
ja niinku äiti oli just nukkumassa sillo ja niinku voitte varmaa kuvitella miten kamalaa on herätä johonkin huutoon (joku nuori nainen jonka kasvoille se oli just sumuttanu) unesta kun ei tiiä onks se totta vai ei ja heti kun avaat silmäs näät jonkun hahmon ja sit kuulet suihkeen äänen ja sit sua sattuu ihan saatanasti silmiin ja kasvoihin
:///
ja niinku äiti oli just nukkumassa sillo ja niinku voitte varmaa kuvitella miten kamalaa on herätä johonkin huutoon (joku nuori nainen jonka kasvoille se oli just sumuttanu) unesta kun ei tiiä onks se totta vai ei ja heti kun avaat silmäs näät jonkun hahmon ja sit kuulet suihkeen äänen ja sit sua sattuu ihan saatanasti silmiin ja kasvoihin
:///
Vs: äiti sai tänään pippurisumutteesta silmille linja-autossa
ja se mies niinku ilmeisesti koki ne ihmiset uhkana itelleen tai jotain
Kivah... Mitä vitsiä oikeasti...? .___.
Ephemeral Creation kirjoitti:Kivah... Mitä vitsiä oikeasti...? .___.
joo niinpä hyi helvetti
downer kirjoitti:
joo niinpä hyi helvetti
Sanos muuta. .___.
Mä en ole ihan varma mitä ajatella, pitäskö alottaa siitä että miten pelottava sun äitis on nukkuessaan jos sitä pitää mellakkasumuttimella ampuu naamaan??
Mut ehkä se kertoo enemmän siitä vajokista joka sitä suihkuttelee...
Collaborator- Jäsen
Liittymispäivä : 27.08.2015
Collaborator kirjoitti:Mä en ole ihan varma mitä ajatella, pitäskö alottaa siitä että miten pelottava sun äitis on nukkuessaan jos sitä pitää mellakkasumuttimella ampuu naamaan??
ja siis ne muutkaan jotka sai siitä ei ollu mitenkään uhkaavia. yks toinenkin oli vissiin tulossa yövuorosta ja tyylii nukku siinä
mua vaan harmittaa et äiti joutuu aina kohtaa näitten psykoottisten (ainakin äiti sairaanhoitajana ja kokemuksien perusteella arveli hänen olleen psykoosissa tms) tyyppien huonot hetket
Kylhän se vähän ton kertoman pohjalta kuulostaa, että siellä olis joku tollanen tausta... Vähän sama kun mikä se oli se yks puhelin puukottaja... vähän pelottavaa.downer kirjoitti:Collaborator kirjoitti:Mä en ole ihan varma mitä ajatella, pitäskö alottaa siitä että miten pelottava sun äitis on nukkuessaan jos sitä pitää mellakkasumuttimella ampuu naamaan??
ja siis ne muutkaan jotka sai siitä ei ollu mitenkään uhkaavia. yks toinenkin oli vissiin tulossa yövuorosta ja tyylii nukku siinä
mua vaan harmittaa et äiti joutuu aina kohtaa näitten psykoottisten (ainakin äiti sairaanhoitajana ja kokemuksien perusteella arveli hänen olleen psykoosissa tms) tyyppien huonot hetket
Collaborator- Jäsen
Liittymispäivä : 27.08.2015
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa