Tulikärpästen Hauta
3 posters
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
Tulikärpästen Hauta
Olen katsonut Tulikärpästen Haudan jo kerran aiemmin ja ajattelin katsoa sen nyt uudelleen, mutta ei vitsit, kun pistää koville vieläkin...
Onko kukaan muu katsonut sitä ja mitä mieltä olitte?
Jos ette ole nähneet, tässä linkki:
http://kissanime.com/Anime/Grave-of-the-Fireflies/Movie-HQ?id=34834
Onko kukaan muu katsonut sitä ja mitä mieltä olitte?
Jos ette ole nähneet, tässä linkki:
http://kissanime.com/Anime/Grave-of-the-Fireflies/Movie-HQ?id=34834
Viimeinen muokkaaja, Ephemeral Creation pvm Ke Syys 16, 2015 2:29 am, muokattu 4 kertaa
Vs: Tulikärpästen Hauta
Hirveää tunteilla leikkimistä kyllä. Pakko pysäyttää välillä, koska ei pysty liian hapokasta. :'(
ok tulin tähän just puhuu miserystä koska katoin sen just joten
HITTO MÄÄ SÄIKÄHIN OIKEE SÄIKÄHIN (noloo kirjotin säikähin) SIIS HÄTKÄHIN siinä lopussa ku luulin et se akka oli jo taju kankaalla mut sit se hyökkäski sieltä ei hitto
HITTO MÄÄ SÄIKÄHIN OIKEE SÄIKÄHIN (noloo kirjotin säikähin) SIIS HÄTKÄHIN siinä lopussa ku luulin et se akka oli jo taju kankaalla mut sit se hyökkäski sieltä ei hitto
downer kirjoitti:ok tulin tähän just puhuu miserystä koska katoin sen just joten
Haiiiiii~ Kivatsuukkeli. :'D
Viimeinen muokkaaja, Ephemeral Creation pvm Ti Loka 06, 2015 1:30 am, muokattu 1 kertaa
Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:ok tulin tähän just puhuu miserystä koska katoin sen just joten
Haiiiiii~ Kivatsuukkeli. :'D
ja must tuntu koko leffan ajan et olin nähny sen jo joskus aiemmin :/// vaikken varmaa oo :// oikeestaa aika monen leffan aikana on tuntunu tältä lol
downer kirjoitti:
ja must tuntu koko leffan ajan et olin nähny sen jo joskus aiemmin :/// vaikken varmaa oo :// oikeestaa aika monen leffan aikana on tuntunu tältä lol
Oletko Varma? ://
Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:
Oletko Varma? ://
kyllä mut toki voi olla et oon joskus pienenä nähny vaikka osan sitä loppuu
downer kirjoitti:
Ai, luulin sinua henkilöksi, jonka nimeä ei mainita, mutta... oletkin Varma. .___.
Ja njooh. Tosin minustakin saattaa joskus tuntua, että olisin nähnyt jonkun leffan vaikka olen tyyliin 100% varma, että en ole nähnyt sitä.
Ai, luulin sinua henkilöksi, jonka nimeä ei mainita, mutta... oletkin Varma. .___.
Ja njooh. Tosin minustakin saattaa joskus tuntua, että olisin nähnyt jonkun leffan vaikka olen tyyliin 100% varma, että en ole nähnyt sitä.
OMG XDDDDDD siis voi sitä aikaa kun toine mun isoveljist asu kotona, se oli koko aja sillee "ootko varma?" ja sit jos sille sano joo nii se sano et "luulin että oot *mun nimi*"
joo vähä outoo
downer kirjoitti:
OMG XDDDDDD siis voi sitä aikaa kun toine mun isoveljist asu kotona, se oli koko aja sillee "ootko varma?" ja sit jos sille sano joo nii se sano et "luulin että oot *mun nimi*"
joo vähä outoo
Loool... :'D
Ja jee, ollaan tyyliin ennustajia.
Mutta kannattaa katsoa tuo Tulikärpästen Hauta.
joo vähä outoo
Loool... :'D
Ja jee, ollaan tyyliin ennustajia.
Mutta kannattaa katsoa tuo Tulikärpästen Hauta.
juu pittää kahtoo
miks ehotat nii paljo sarjoi ja leffoi en kestä ok on ainaki tekemist joululomal
AMER1CA- Jäsen
Liittymispäivä : 23.08.2015
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa