oon lukion toisel enkä tajuu
5 posters
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
oon lukion toisel enkä tajuu
et esim ku mul on ens jaksos pelkästää kahta lukuainetta, ni pitäskö mun mennä jolleki opolle sillee HEI SAANKS TÄHÄ JTN KURSSEI VIEL VAI OKS SE OK ET MUN LUKUJÄRJESTYKSES EI OO TYYLII YHTÄÄ MITÄÄ
oon muutenki iha pihal enkä osaa huolehtii siit et otan kurssei mitä mun pitää ja et otan ees tarpeeks niit :DD:
oon muutenki iha pihal enkä osaa huolehtii siit et otan kurssei mitä mun pitää ja et otan ees tarpeeks niit :DD:
Gemstone- Jäsen
Liittymispäivä : 21.08.2015
Vs: oon lukion toisel enkä tajuu
kannattaa mennä opolle
nauraja- Jäsen
Liittymispäivä : 21.08.2015
Opo osaa auttaa :DD
tartaros- Jäsen
Liittymispäivä : 25.08.2015
Ropehahmo
Nimi:
Laji:
kandee ottaa kaikki mahollisdt kurssit mitä lukkariin mahtuu ni abivuonna voi vaa rupatella
:DDDD mun ei ois tarvinnu käydä abivuonna ku pakolliset musiikin kurssit (aka piano, laulu ja kaks stt:n kurssii) ja oisin saanu 75 kurssii täytee heittämällä mut päädyin käymään jtn 15 kurssii tai jtn sinpäi hups
:DDDD mun ei ois tarvinnu käydä abivuonna ku pakolliset musiikin kurssit (aka piano, laulu ja kaks stt:n kurssii) ja oisin saanu 75 kurssii täytee heittämällä mut päädyin käymään jtn 15 kurssii tai jtn sinpäi hups
ionisaatio- Jäsen
Liittymispäivä : 24.08.2015
Similar topics
» en tajuu mite on mahollist
» en muute tajuu mite
» en tajuu et vaik huutaisin täysii
» haha täst lähin jos mul on jotai asiaa nii kirjotan sen vaan suoraan tähän otsikkoon niin säästytte turhilta klikkauksilta ja sivun lataamisilta yms haha mut nii en tajuu miks mua väsyttää ja tuntuu et oisin ollu yli vuorokauden hereil vaik todellisuudess
» en muute tajuu mite
» en tajuu et vaik huutaisin täysii
» haha täst lähin jos mul on jotai asiaa nii kirjotan sen vaan suoraan tähän otsikkoon niin säästytte turhilta klikkauksilta ja sivun lataamisilta yms haha mut nii en tajuu miks mua väsyttää ja tuntuu et oisin ollu yli vuorokauden hereil vaik todellisuudess
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa