The Simssittäjät
+4
nauraja
tartaros
Collaborator
Ephemeral Creation
8 posters
Sivu 1 / 1
tartaros- Jäsen
Liittymispäivä : 25.08.2015
Ropehahmo
Nimi:
Laji:
Vs: The Simssittäjät
pelasin joskus aika hitosti o_o
sit ku kolmone alko aina sekoo ku oli pelannu liian paljo samalla tallennuksella, piti aina alottaa uus, voisin vaikka itkee oikeesti se oli kamalaa -_-
sit ku kolmone alko aina sekoo ku oli pelannu liian paljo samalla tallennuksella, piti aina alottaa uus, voisin vaikka itkee oikeesti se oli kamalaa -_-
nauraja- Jäsen
Liittymispäivä : 21.08.2015
nauraja kirjoitti:pelasin joskus aika hitosti o_o
Höh. Mites se nyt silleen? .___.
Sims on siitä hieno peli että sitä pelaa ainoastaan kolme päivää putkeen puolen vuoden välein
Sen lisäks että siinä on jotain hypnoottisen kiehtovaa, niin se ainanen vahtaaminen, että muistitko käydä vessassa alkaa tympimään jotakuinki siinä kolmannen päivän kohdalla.Candykitten kirjoitti:Sims on siitä hieno peli että sitä pelaa ainoastaan kolme päivää putkeen puolen vuoden välein
Collaborator- Jäsen
Liittymispäivä : 27.08.2015
En voi olla ainoa jolle on suurta huvia tehdä simssiin fiktiivisiä hahmoja. (Tai toisin sanoen etin netistä kaikkea roskaa, lataan ne ja teen simejä)
- Kuvat:
tartaros- Jäsen
Ropehahmo
Nimi:
Laji:
teen myös
Jaapuikko- Jäsen
Liittymispäivä : 04.12.2015
Ropehahmo
Nimi:
Laji:
Tekis mieli laittaa tännekki mun hieno kuvakokoelma asioista mitä puutarhatontut on tehny, mut oon hukannu sen :C
Eikä! T_TUsagiP kirjoitti:Tekis mieli laittaa tännekki mun hieno kuvakokoelma asioista mitä puutarhatontut on tehny, mut oon hukannu sen :C
Tein uuden kivan pienen gifin josta näkyy kaikkea kivaa mitä noi tontut on puuhannu
... en muistanutkaan niiden touhujen olleen jotain näin upeaa.UsagiP kirjoitti:
Tein uuden kivan pienen gifin josta näkyy kaikkea kivaa mitä noi tontut on puuhannu
tartaros- Jäsen
Ropehahmo
Nimi:
Laji:
Tiedätkö miten kolmosessa saa keppostelijan maineen.UsagiP kirjoitti:
Jaapuikko- Jäsen
Ropehahmo
Nimi:
Laji:
En D:Jaapuikko kirjoitti:Tiedätkö miten kolmosessa saa keppostelijan maineen.UsagiP kirjoitti:
Jos tietäisin niin mun simeil olis se jo.... Pilailee 24/7 niin eiköhän siit saa.
UsagiP kirjoitti:En D:Jaapuikko kirjoitti:Tiedätkö miten kolmosessa saa keppostelijan maineen.UsagiP kirjoitti:
Jaapuikko- Jäsen
Ropehahmo
Nimi:
Laji:
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa