Vihaan Ihmisiä
2 posters
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
Vihaan Ihmisiä
Lol, kun tajusin tässä yhtenä päivänä, että saan ihan älyttömän monista ihmisistä ylimielisiä viboja ja sitten vihaan tyyliin kaikkia tai silleen en vihaa, mutta tavallaan vihaan tai minua ainakin ällöttää jotenkin tai jotain. Nyt en kyllä itsekään tiedä, että terve. Saan itsestänikin ylimielisiä viboja. Ärsyttää...
Gemstonille ja AMER1CALLE tästä selittelin jotain maailman oudointa yhtenä yönä...
Ok, kai tuo johtuu fiiliksestä. Kun tulen tänne, tuntuu yleensä, että wow, miten monesta ihmisestä pidän, mutta irl suurimmanosa ihmisistä on mielestäni jollain tavalla ärsyttäviä tai ainakin, kun katsoo luokkakuvaa ja yrittää kuvailla jokaista luokkalaista. Netistä on kyllä helpompi löytää enemmän kivoja hyybiä, koska alue ei ole niin rajallinen. Kunpa tuntisin kaikki url-kamuni irl...
Joo lol, menen nurkkaan häpeämään.
Gemstonille ja AMER1CALLE tästä selittelin jotain maailman oudointa yhtenä yönä...
Ok, kai tuo johtuu fiiliksestä. Kun tulen tänne, tuntuu yleensä, että wow, miten monesta ihmisestä pidän, mutta irl suurimmanosa ihmisistä on mielestäni jollain tavalla ärsyttäviä tai ainakin, kun katsoo luokkakuvaa ja yrittää kuvailla jokaista luokkalaista. Netistä on kyllä helpompi löytää enemmän kivoja hyybiä, koska alue ei ole niin rajallinen. Kunpa tuntisin kaikki url-kamuni irl...
Joo lol, menen nurkkaan häpeämään.
Vs: Vihaan Ihmisiä
lol ja must tuntuu et oon ite ylimielinen tai ainaki vaikutan siltä koska ilmasen itteeni huonosti yh mut en ees oikeesti oo ylimielinen tai ainakaan en mielestäni ofmg ://
downer kirjoitti:lol ja must tuntuu et oon ite ylimielinen tai ainaki vaikutan siltä koska ilmasen itteeni huonosti yh mut en ees oikeesti oo ylimielinen tai ainakaan en mielestäni ofmg ://
Hmmh... Se on hämmentävää. :< Ja mielestäni et vaikuta ylimieliseltä.
Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:lol ja must tuntuu et oon ite ylimielinen tai ainaki vaikutan siltä koska ilmasen itteeni huonosti yh mut en ees oikeesti oo ylimielinen tai ainakaan en mielestäni ofmg ://
Hmmh... Se on hämmentävää. :< Ja mielestäni et vaikuta ylimieliseltä.
aijaa no hyvä :/ jotenki tiiätkö kun yritän sanoo jotain niin se tulee ihan väärällä tavalla suusta uh
downer kirjoitti:
aijaa no hyvä :/ jotenki tiiätkö kun yritän sanoo jotain niin se tulee ihan väärällä tavalla suusta uh
Tiedän ainakin omakohtaisesti. :'D En ole huomannut sinun sanovan mitään outoa tms.
Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:
Tiedän ainakin omakohtaisesti. :'D En ole huomannut sinun sanovan mitään outoa tms.
aijaa no hyvä
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa